Halpa bodysafka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bug
  • Aloitettu Aloitettu
purkillinen rahkaa, 2dl purkki banaanijugurttia ja loraus mansikka fun lightia, naminami :p

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinä purkissa tosiaan lukee 12g/100g. Pirkka on muuten paljon paremman makuista kuin Valio. Pystyy jopa maustamattomana syömään, kun taas Valion rahkassa on outo, kitkerä sivumaku (ja se on vielä paljon kalliimpaa).

Oma rahkavalintani on myös EHDOTTOMASTI Ehrmann. Ja kun jotkut kummastelivat sen hieman poikkeavaa makua, niin se johtunee siitä, että tuohon rahkaan on jo valmiiksi lisätty rasvatonta jugurttia.

Ja sekoitetaan Valion rasvattoman metsämarjajogurtin sekä AXA:n special crisp metsämarjamyslin kanssa :p

Mun mielest Ehrmannin rahka on ihan ykköstä. Ei muutakun sitä purkillinen pelkästään eikä mitään sekaan :) Hyvin menee alas. Nyt oon ruvennu vetää kananmunan valkuaisia ja appelsiinituoremehua ja ei muutakun mixeriin ja sit ääntä kohden, ihan sika hyvää...

Itse syön Ingmannin rahkaa aina jos sitä on saatavilla. Se on halvempaa kuin valion ja maku on uudessa versiossa parempi. Igman vaihto valmistus systeemiä jossain vaiheessa ja sai paremman maun rahkaan. Vanha versio oli hapanta ja kuivaa.

1 purkki ehrmania
n.0,5dl maltoa (+vähän sokeria, jos ei mene alas)
-nopeeta ja halpaa

Viimeksi kun ostin Ehrmannia, se makso noin puolet Valion rahkasta.

Nyt menee se raejuustopaketti (400g) Valion mehukeittojen kanssa, ruusunmarjakeitto on hyvää. Varmaan joku c-vitamiinin puutos päällä kun tekee sikana mieli ruusunmarjaa, appelsiinia, tyrniä ja sen sellaista.

poweria päevään

osta 400 gramman raejuusto purkki ja kilon pussi rusinoita, ota duuniin mukaan 200g raejuustoa ja siihen sekaan kunnon koura rusinoita. maistuu samalta kuin jouluna söisi pähkinöitä ja rusinoita:hmmm:

Originally posted by Tomba
Et sitten kovin vanhaa threadia nostanu ylös... :lol2:

Nimenomaan pitää jatkaa vanhaan threadiin , eikä tehdä aina uutta!:mad2:

Originally posted by Tomba
Et sitten kovin vanhaa threadia nostanu ylös... :lol2:
Juu, aika paljon on viime päivinä noussut noita vanhoja keskusteluja ylös ja varmastikin tuon FAQ:in takia aika pitkälti.

.

Vetääkö porukka kananmunia raakana? Onko järkeä? Ja jos raakana niin sekoitatteko johonkin vai siitä vaan ääntä kohti?:urjo:

no

Aika vähän tulee raakaa kananmunaa syötyä, mutta ei se niin pahaa ole. Oon kyllä joskus maitoa laittanut kans sekaan. Mutta en sitten tiedä jos vetäis jokapäivä suuria määriä.

Joskus oli Valion maitopurkin kyljessä resepti joka meni suunnilleen näin... määriä en tosin muista.

maitoa
kananmunaa
appelsiinimehua
vaniljasokeria

Ja oli muuten sairaan hyvvee!

Onko kananmuna aamu- vai iltaruokaa ?

Suositut

Back
Ylös Bottom