Halme

sss sanoi:
mietiskele hiljaa itseksesi että kannattaako kaikkea interneettiin kirjoitettua ottaa sanan täydessä merkityksessä
Aaah, se oli sarkasmia...? No se selittää. Vinkki, :rolleyes: kuvaa ehkä paremmin sarkasmia kuin :curs:

:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Halme oli hyvässä kunnossa Viikingin voimaoppaan ilmestymisen aikoihin ja kuka tietää jos hän vielä pääsee entiseen vireeseen. Mies on kuitenkin tehnyt niin paljon kovaa duunia että helpostihan sitä kateelliset alkaa haukkumaan. Halme on kuitenkin itse sanonut että hän on niitä jotka tekee ja antaa muitten selitellä. Jos joku narukäsi meinaa luoda samanlaisen uran kuin Halme niin paljon saa tehdä töitä.

Minusta Tony Halmeella on ollut poliitikkona selvästi oma linja joka erottuu kirkkaasti edukseen kaikenmaailman pullamössöliituraitabroilereitten höpinöistä. Vai kuinka moni muu kansanedustaja on ajanut sotaveteraanien asiaa yhtä vakuuttavasti kuin Halme?

protsku sanoi:
Halme on kuitenkin itse sanonut että hän on niitä jotka tekee ja antaa muitten selitellä.

Sisälukutaito nyt Prode kunniaan! Kerros mulle nyt mitä muuta kuin populistista paskaa Halme on tehnyt. Selittänyt ja selittää kyllä vaikka mitään ei kysyttäisikään.

Jos joku narukäsi meinaa luoda samanlaisen uran kuin Halme niin paljon saa tehdä töitä.

No ihan varmasti saa. Montako raskaansarjan narukäsiovimikkopainijaboxaajakansanedustajaa tähän maailmaan mahtuu? Kysymys onkin, onko mielestäsi Halmeen "ura" tavoittelemisen arvoinen. Minun mielestä ei todellakaan.

Minusta Tony Halmeella on ollut poliitikkona selvästi oma linja joka erottuu kirkkaasti edukseen kaikenmaailman pullamössöliituraitabroilereitten höpinöistä. Vai kuinka moni muu kansanedustaja on ajanut sotaveteraanien asiaa yhtä vakuuttavasti kuin Halme?

Faktaa vai fiktiota Met-RX? :jahas:

Kyllä täälläkin on asenne muuttunut. Muistan silloin aikoinaan kuinka täällä ylistettiin Tonya ja huudettiin sitä eduskuntaan, taisin olla silloin aikamoisessa paitsiossa täällä, kun pitänyt Halmetta soveliaana arkadian mäelle. No any way, missä on Tonyn "lupaukset" ja mitä se nyt on saanut aikaiseksi. Ainakaan ne huumeet eivät ole kaduilta hävinnyt minnekään. No okei onhan sillä vielä aikaa vielä pari vuotta mutta epäilen aika vahvasti tuon lupauksen pitävyyttä. Tiedän, että poliitikot puhuvat ja lupailevat paljon mutta kyllähän Tony "sanansa mittaisena miehenä" lupauksensa pitää, eikö? :rolleyes:

Ja mitä tulee tuohon jauhot suuhun laittamiseen, niin yleensä se kertoo siitä henkilöstä jotain, joka tällaista väittää. Itsellä on pari tuttua, jotka pitävät Halmetta jonakin, tai ehkä ennen pitivät, ja kyllä täytyy sanoa, että kyllä nämä henkilöt ovat tai no... jospa en sanokaan. Kyllä moni varmaan tajuaa mitä tarkoitan.

Jakob sanoi:
Vaikka alkaa taas kääntyä offtopicciin niin on pakko ottaa kantaa. Mitä pahaa on puhua esim. kannabiksen laillistamisen puolesta, jos tosiaan on sitä mieltä, että aine tulisi olla laillinen (Eikä tuo tainnut ihan näin todellisuudessa mennä)? Edustaja ajaa tässä äänestäjiensä asiaa. Järkevä ja rationaalinen keskustelu esim. huumeista puuttuu Suomesta kokonaan. Ei siellä kaikkien tarvitse olla samaa mieltä asioista. Mm. huumeista puhuttaessa on seinä vastassa tällaisella liioittelu ja hyssyttely politiikalla. Samaa voidaan sanoa varmaan horkasta, vaikka sitä varmaan vielä käyttää marginaaliryhmä huumeiden käyttäjiin verrattuna.

Ääh! Nyt menee liikaa ohi aiheen. En lähde nyt keskustelemaan huumeista, mutta otetaan huumeista käytävä KESKUSTELU esimerkiksi KANSDANEDUSTAJIEN TYÖSTÄ. Oletetaan että kannabiksen laillistaminen olisi hyvä juttu. No kenet valitaan asiaa ajamaan? Lääkärien ja viranomaisten lausuntoja keräävä uskottava virkamies/nainen, vai joku Roosa Meriläinen. Huonosti käyttäytyvä iso lapsi, joka ei osaa edes pukeutua työnsä vaatimalla arvokkuudella, syyllistyy huumausainerikokseen, jolla kehuskelee, melkein pyörtyy haastattelussa, ajaa sairaslomalla veronmaksajien laskuun taksilla (varmaan ne muutkin käyttää etuisuuksia, mutta ainakin peittelee paremmin -ei lähetä tästä kinaan) ja siirtää oikeudenkäyntiä yli vaalien.

Jos kärjistetään oikein rankasti, niin Roosa sopii edustamaan kannabiksen laillistamisesta ajavaa liikettä yhtä hyvin, kuin lapsiperheen päälle perskännissä ajanut edistämään autoilijoiden promillerajan laskemista.(huom! kärjistys)

Kun Osmo Soininvaaralta kysyttiin viime eduskuntavaalien jälkeen, että veikö Meriläinen Vihreiltä ääniä, niin vastaus oli hyvä: "Tuskin ääniä lähti hirveästi, mutta emme päässeet tv-väittelyissä ym. keskustelemaan haluamistamme aiheista tarpreeksi, koska aina meni aikaa selittäessämme toimittajille, että Vihreäliitto ei kannata huumeiden laillistamista." (Ei suora lainaus, mutta jotenkin noin.)

Sitä on helppo ajatella, että "Ei yhdestä kansanedustajasta niin väliä, on siellä kuitenkin 199 fiksua." Asia ei kuitenkaan ole niin yksinkertainen. Itse olen asunut melkein koko ikäni Tampereella ja muutto takaisin tapahtuu aikanaan. Pirkanmaan vaalipiiristä tulee 17 kansanedustajaa, joiden tehtävänä on ajaa pirkanmaalaisten etuja. Valiokunnissa käydään kovaa kistaa valtion hankkeiden painopisteistä. Minne sijoitetaan tukirahoja, mikä yliopisto saa uuden tiedekunnan, mistä mihin rakennetaan uusi moottoritie, minne sijoitetaan ydinvoimala? jne.
Näissä väänöissä taitavimmat vievät voiton. Tällä hetkellä Pirkanmaalta tulee 16 pätevää pirkanmaalaisten edunvalvojaa ja siihen vielä kaupanpäälle Roosa Meriläinen. -Ainakin minä epäilen Roosan pärjäämistä isojen ihmisten maailmassa. (Tilanne ei tietenkään ole uusi. Aikoinaan meiltä tuli eräs Pertti Virtanen.)

Roosa, Tony ym. varmasti tarkoittavat hyvää, mutta kuinka paljon saavat tosiasiassa aikaan äänestäjille luupamiensa asioiden ajamisessa.

:eek: Ohoh. Tulipa pitkä viesti....

Jortsu sanoi:
Olen luullut että tuo "Toni Halmeelle ei pärjää kukaan - se on maailman kovin jätkä" -asenne kuuluu märkäkorvaisille teinipojille.
Kyllä kai tuo suomen kamaralla aika pitkälle pitää paikkansakin, jos ei puhuta kehässä tapahtuvasta nujakoinnista.

neutraali sanoi:
Kyllä kai tuo suomen kamaralla aika pitkälle pitää paikkansakin, jos ei puhuta kehässä tapahtuvasta nujakoinnista.
Eikö se ole pikemminkin niinpäin, että Halmeen huippuaikoina se piti paikkansa nimenomaan kehässä hanskat kädessä tapahtuvan nujakoinnin suhteen. Kehän ulkopuolella taas löytyy kelle tahansa kengittäjiä. Jopa minulle.
:)

Pecman sanoi:
Eikö se ole pikemminkin niinpäin, että Halmeen huippuaikoina se piti paikkansa nimenomaan kehässä hanskat kädessä tapahtuvan nujakoinnin suhteen. Kehän ulkopuolella taas löytyy kelle tahansa kengittäjiä. Jopa minulle.

Randy Couture vs Tony Halme Overall Rating 7

Event Title - UFC 13: The Ultimate Force

Overall Match Length 1 min. 00 sec. Stand-up Rating N/A
Stand-up Time 0 min. 06 sec. Ground & Pound Rating N/A
Ground Time 0 min. 54 sec. Ground Tactics Rating

Eipä halme kestänyt aikaan Couturen kyydissä. Onhan Halme tietysti voittanut muutaman kovan nyrkkeilymatsin.

Panzerfaust sanoi:
KIrjassaan Halme kertoo ottaneensa usean päivän kuurin amfetamiinia joten ilmeisesti myös tälloin hänelle salaa syötettiin ainetta eikä mies huomannut mitään. Suoraa huutoa ohjelman nimeksi olisi voinut eilen vaihta Epäselvää Muminaa.

Puhutko siitä ekasta kirjasta? Eikös se ollut kokaiinia? Taisi olla silloin jonkun prinssin tms. henkivartijana, ja oli sitten kokeillut jossain kemuissa samantien viikon putken. Joopa joo, kuulostaa tosi uskottavalta ensikokeilulta. :jahas:

Itse mies on kyllä nykyään varjo entisestään, en kyllä arvostanut ennenkään poliittisesti saatika älyllisesti.

Pecman sanoi:
Väitän että halme on huomattavasti kovempi katutappelija mitä kehässä ja tappelulla tarkoitan tappelua, ei mitään kättä pidempää siis apuna.

neutraali sanoi:
Väitän että halme on huomattavasti kovempi katutappelija mitä kehässä ja tappelulla tarkoitan tappelua, ei mitään kättä pidempää siis apuna.
Kyllä, varsinkin mitä Tonyn kirjojen perusteella voi päätellä. Kertaakaan Tony ei ole hävinnyt katutappelua, usein on pistetty yksin tai 1 kaverin kanssa kokonainen baarillinen porukkaa halkipoikkipinoon. Kerranahan sillä meni ruuvi kallosta läpi ja silti laitettiin koko baarin väki lasarettikuntoon. :D Niin ja kerran tais tulla 12 ählämiä rautaputkien kanssa kimppuun ja Tony laitto niistä vähintään puolet teholle :thumbs:

Nojoo.. kyllähän Tony on aikanaan ollu kova mies kadulla, ja siitä oon samaa mieltä, että ei se nyrkkeillä osaa, mutta eihän kadulla tartte osata nyrkkeillä.

neutraali sanoi:

Aikuinen mies. Lues nyt toi tekstis uudestaan.
Voi hyvänen aika.

"Siis vittu pelle halme hakkaa teiät kaikki, siis vitttu se hakkaa ihan täpöllä"

tarkemo sanoi:
Aikuinen mies. Lues nyt toi tekstis uudestaan.
Voi hyvänen aika.

"Siis vittu pelle halme hakkaa teiät kaikki, siis vitttu se hakkaa ihan täpöllä"
Tiedän että on lapsellista touhua mutta vähintään yhtä lapsellista on tulla sivusta aina toppuuttelemaan.
Ja ajatella kun tässä muistaakseni pari vuotta sitten tuli juttua combat karatesta(en tiedä kirjoitetaanko nuin) niin siellä joku aikuinen totesi että T.Halme on yks suomen kovimmista tappelijoista(katu sellainen) on se kauheeta ja ajatella että aikuinen sanoi vielä tuon ja kamppailu lajin harrastaja :eek:

voi helvetti,onpas tullu postattua tyhmiä kommentteja tähän treediin,miltei 2 vuotta sitten :P.noi mun viestit näyttää 14 ween kirjottamilta.nyt hävettää...

unreal sanoi:
Randy Couture vs Tony Halme Overall Rating 7

Event Title - UFC 13: The Ultimate Force

Overall Match Length 1 min. 00 sec. Stand-up Rating N/A
Stand-up Time 0 min. 06 sec. Ground & Pound Rating N/A
Ground Time 0 min. 54 sec. Ground Tactics Rating

Eipä halme kestänyt aikaan Couturen kyydissä. Onhan Halme tietysti voittanut muutaman kovan nyrkkeilymatsin.

Halmeen ensimmäinen ja ainoa matsi ultimatessa, moneskohan oli randylle?

n00kie sanoi:

totta. :nolo:

Mutta kuitenkin, Randylla nyt varmaankin oli hiukkasen enemmän kokemusta kyseisestä lajista noin harjoittelun kannalta kuin Halmeella joka ei muuta osaa ku nyrkkeillä.

Eikös se halme sanonut jotain, että se lähti tohon matsiin tyrmäämään ekalla iskulla tms.?

Fat Rat sanoi:
Halmeen ensimmäinen ja ainoa matsi ultimatessa, moneskohan oli randylle?

Höpsis halmeella on 2vapari matsia.
molemmat hävittyjä. Sherdog ei ole mikään mahtitieto pankki

Randylle myös ensimmäinen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom