Halme

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Shamrock sanoi:
Siihen varmaan tarvittaisiin erinäisiä päihteitä..
Ei tarvittas, sais aivotoiminnan entiselleen ja mällit päälle niin ois entinen Halme taas kehissä :thumbs:

Eiköhän se sieltä pikkuhiljaa toivu,jotta päästään näkemään lopullinen tila johon Halme jää. Hyvinhä se on kuitenkin toipunu ja kovasti rauhottunu,mutta kyllähän tollanen pikkasen pysäyttää ja rauhottaa.

efuman sanoi:
Eiköhän se sieltä pikkuhiljaa toivu,jotta päästään näkemään lopullinen tila johon Halme jää. Hyvinhä se on kuitenkin toipunu ja kovasti rauhottunu,mutta kyllähän tollanen pikkasen pysäyttää ja rauhottaa.

Seuraava ilman mitään omaa ideologian paloa taustalta:

"Herra siunaa!" - Vanajan äänellä. Mikä teitä vaivaa? Huonona vitsinä voisin vielä ymmärtää Halmeen äänestämisen. Eihän sillä ole mitään väliä jääkö tony nykyisenlaiseksi puolivihannekseksi vai entiseksi varttivihannekseksi, kun se kaveri ei tosiaan Arkadianmäelle kuulu. Ihan sama olisi, jos ruvettaisiin yhtäkkiä kansanliikkeellä tekemään Nykäsestä diplomaattia tai sosiaalihoitajaa.

Puheet Halmeen kyvystä laittaa jauhot suuhun ovat aina olleet totaalista shaissea. Vain täydellisellä tietämättömyydellä varustetut ihmiset voivat edes kokea näin. Kysypä haastattelijana, että: "mitä näet tarpeelliseksi Suomen aluepolitiikan kehittämiseksi?" ja saat siihen vastauksena täydellisen jargonilla kuorrutetun katkopuheella kerrotun tarinan "faktoilla" ja "brutaaleilla totuuksilla" varustettuna, joista 85 % on jokaisen maailmaa seuraavan helppo kumota täytenä paskana. Kyllähän sitä tietysti voi pitää jauhojen suuhunlaittamisena, kun haastattelija sillä hetkellä kaveria kuunnellessa taas kerran muistaa, että vittu toi kaveri on muuten tyhmä.

Ei siinä mitään, kreditsit kuitenkin Halmeelle erinomaisesta yrityksestä!1! :thumbs:

sammyx sanoi:
Apina on juuri höpöttämässä hulluja Suoraa huudossa. Yleensä oon rauhaa rakastava ihminen, mutta Tonin todellakin sais viedä saunan taakse ja lopettaa.

Teitä "Sameja" saisi olla pienen valtion väkimäärän verran, että saisitte Tonyn "sinne saunan taakse"... :curs: :david:

Aika niukasti vaan oli varattu aikaa vieraille. Olisikohan kumpikaan vieraspari saanut kymmentäkään minuuttia kun jo siirryttiin eteenpäin...? Jos Halme vaikka ei kerennyt lämmetä vielä tossa ajassa... :rolleyes:

"Minäkin kumminkin tiedän kavereita sun muita, niin kuin minäkin tässä katson ehdollista vankeutta, niin kyllä minä tiedän, missä se raja menee, ettei tee mitään niin pahaa, niin ettei tule sitä rangaistusta."

http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/puh_10_2004_vp_5_18_69_p.htm

Edit: On sillä Halmeella hyviäkin puheenvuoroja eduskunnassa ollut, tämä änkytys ja omien tekojen selittely vaan pisti silmään.

Eiköhän tuon tapaisista 'sairastumisista' tule aina jonkin sortin aivovaurioita, joista jaa pysyvä muisto. Ei siinä mitään, ei kiinnosta muutenkaan koko ukko muutenkaan joten sama missä kunnossa sitä paskaa suustaan sylkee.

Aimotarmo sanoi:
Seuraava ilman mitään omaa ideologian paloa taustalta:

"Herra siunaa!" - Vanajan äänellä. Mikä teitä vaivaa? Huonona vitsinä voisin vielä ymmärtää Halmeen äänestämisen. Eihän sillä ole mitään väliä jääkö tony nykyisenlaiseksi puolivihannekseksi vai entiseksi varttivihannekseksi, kun se kaveri ei tosiaan Arkadianmäelle kuulu. Ihan sama olisi, jos ruvettaisiin yhtäkkiä kansanliikkeellä tekemään Nykäsestä diplomaattia tai sosiaalihoitajaa.
.......
.......

Aimo höpötelee asiaa. Kyllä Halme on lähinnä koko kansan pelle ja vielä huono sellainen. Huutamalla ja kärjistämällä ei asioita eduskunnassa (kuten missään muuallakaan) hoideta. Naurettavaa uhoamista. Onhan se vähän rauhoittunut, mutta ei se vieläkään eduskuntaan kuulu. Halme on populisti eikä mitään muuta.

Siinä on pakkotoiston väelle hieno äänitorvi edustamaan isoja miehiä. Amfetamiinia ja testoa jeah.. Ihme, että isoja hemmoja katotaan kieroon..

Jakob sanoi:
Siinä on pakkotoiston väelle hieno äänitorvi edustamaan isoja miehiä. Amfetamiinia ja testoa jeah.. Ihme, että isoja hemmoja katotaan kieroon..

On muutenkin vähän turhan harvassa isot fiksut miehet. Itse olen onnekas ja tunnen kaksikin sellaista. Toinen vielä lauteilla Lahdessa lauantaina.

Olen mieluusti väärässä isojen miesten suhteen, joten antakaa palautetta siitä tunnetteko itse ammatillisesti, sosiaalisesti ja yleissivistykseltään menestyneitä mörököllejä useampiakin. Nimiä ei tarvitse mainita

Jakob sanoi:
Aimo höpötelee asiaa. Kyllä Halme on lähinnä koko kansan pelle ja vielä huono sellainen. Huutamalla ja kärjistämällä ei asioita eduskunnassa (kuten missään muuallakaan) hoideta. Naurettavaa uhoamista. Onhan se vähän rauhoittunut, mutta ei se vieläkään eduskuntaan kuulu. Halme on populisti eikä mitään muuta.

Se on oikeesti ihme miten joku äänestääyhteistyö kyvyttömiä räyhääjiä. En nyt ota tietoisesti kantaa juuri/pelkästään Halmeeseen. Eduskunnastakin löytyy kaikenlaista säätäjää. Rosa "narkkari" Meriläinen, Anni "keskisormi" Sinnemäki ym.
"Kevyiden" huumeiden sallimiseta puhuminen tai kerran näytetty sormimerkki eivät kaada maailmaa, mutta kyllä se vie uskottavuuden tärkeiden asioiden hoitajana. Varmaan hieno tunne jossain valiokunnassa, kun puheenvuoroa käyttäessä muut ajattelevat "Mitähän se kakara taas jauhaa? Pitääkö sen oikeesti antaa tuhlata meidän aikaa?"

Vaikka ehdolla olisi joku täysin samat arvot itseni kanssa omaava Mari tai Kari, niin kyllä mä kattoisin ensin, että onkohan tolla pätevyyttä hoitaa tehtäviään ja pystyykö se oikeesti saamaan jotain aikaan.

Halmeet, Meriläiset ja muut hauskuuttajat pelaavat itsensä ulos päätöksenteosta ja tuskin saavat äänestäjilleen mitään erityistä aikaan.

Kostaja X sanoi:
"Kevyiden" huumeiden sallimiseta puhuminen tai kerran näytetty sormimerkki eivät kaada maailmaa, mutta kyllä se vie uskottavuuden tärkeiden asioiden hoitajana. Varmaan hieno tunne jossain valiokunnassa, kun puheenvuoroa käyttäessä muut ajattelevat "Mitähän se kakara taas jauhaa? Pitääkö sen oikeesti antaa tuhlata meidän aikaa?"

Vaikka alkaa taas kääntyä offtopicciin niin on pakko ottaa kantaa. Mitä pahaa on puhua esim. kannabiksen laillistamisen puolesta, jos tosiaan on sitä mieltä, että aine tulisi olla laillinen (Eikä tuo tainnut ihan näin todellisuudessa mennä)? Edustaja ajaa tässä äänestäjiensä asiaa. Järkevä ja rationaalinen keskustelu esim. huumeista puuttuu Suomesta kokonaan. Ei siellä kaikkien tarvitse olla samaa mieltä asioista. Mm. huumeista puhuttaessa on seinä vastassa tällaisella liioittelu ja hyssyttely politiikalla. Samaa voidaan sanoa varmaan horkasta, vaikka sitä varmaan vielä käyttää marginaaliryhmä huumeiden käyttäjiin verrattuna.

Voisihan Halmekin ryhtyä ajamaan horkkaa vapaaksi suomessa. Apteekkiin vaan ja sustaa muutama paketti mukaan :). Tuo olisi vaan melkoinen poliittinen itsemurha (voiko se mies edes enää tehdä sellaista..)

Kostaja X sanoi:
"Kevyiden" huumeiden sallimiseta puhuminen tai kerran näytetty sormimerkki eivät kaada maailmaa, mutta kyllä se vie uskottavuuden tärkeiden asioiden hoitajana. .

Totta, koska kovemmatkin huumeet pitäisi laillistaa.

sss sanoi:
Teitä "Sameja" saisi olla pienen valtion väkimäärän verran, että saisitte Tonyn "sinne saunan taakse"... :curs: :david:
Oletko oikeasti 26v? Olen luullut että tuo "Toni Halmeelle ei pärjää kukaan - se on maailman kovin jätkä" -asenne kuuluu märkäkorvaisille teinipojille. Ja taitaa olla niidenkin piireissä so last season... ;)

Jos Halme olisi heti sairaalasta päästyään pyytänyt julkisesti anteeksi ja eronnut tehtävästään, sitä vois arvostaa sanansa mittaisena miehenä. Mutta ei, se jätkä on niin uskomattoman tyhmä. Se on toiminut kaikkia niitä periaatteita vastaan, joita se on puheissaan muille kansalaisille yrittänyt syöttää. Se kehtaa vielä tekojensa jälkeenkin selittää, miten vankeusrangastuksia pitäisi koventaa ja rikollisilta estää pääsy eduskuntaan.

Ai niin joo, Tonihan olikin uhri eikä rikollinen. Sanoihan se Ilta-sanomassakin, että "Joku teki mulle källin ja laitto kamaa mun tuoppiin." Myöhemmin Toni muisti amfetamiinin siirtyneen hänen elimistöönsä vieläkin rajummalla tavalla: "olihan mullakin siis veressä amfetamiinia mutta se on eri asia koska mä en sitä itse ottanut vaan se niinku tykitettiin muhun mun tietämättä, mutta Meriläinen poltti maria ihan itse".

Kyllähän noi nyt on ihan riittäviä perusteluja sille, miksei Halmetta voi syyttää huumausainerikolliseksi. Nuo myös selittää sen vaimonhakkaamis- ja ampumisepisodin: Piri vaan veti Tonin pään NIIN VITUN SEKAISIN, ettei se pystynyt yhtään kontrolloimaan käytöstään.

Mitä tohon jauhojensyöttämisjuttuun tulee, niin en mä ainakaan ole sellaista koskaan nähnyt. Päällehuutaminen ei ole sivistynyttä keskustelua saati jauhojen suuhun laittamista.

Jortsu sanoi:
Oletko oikeasti 26v? Olen luullut että tuo "Toni Halmeelle ei pärjää kukaan - se on maailman kovin jätkä" -asenne kuuluu märkäkorvaisille teinipojille. Ja taitaa olla niidenkin piireissä so last season... ;)

Olen. Mutta katso peiliin, ja mietiskele hiljaa itseksesi että kannattaako kaikkea interneettiin kirjoitettua ottaa sanan täydessä merkityksessä, lisäksi voit miettiä oletko jotain sukua tälle----> :david:

:curs:

KIrjassaan Halme kertoo ottaneensa usean päivän kuurin amfetamiinia joten ilmeisesti myös tälloin hänelle salaa syötettiin ainetta eikä mies huomannut mitään. Suoraa huutoa ohjelman nimeksi olisi voinut eilen vaihta Epäselvää Muminaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom