Halme

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä millon valmistuu mutta saatanan pitkään
se sama teksti siellä on ollut..Uudet sivut valmistuvat lähiaikoina!
Niin millon?Ehkäpä jo vuoteen 2005 mennessä.....

uudet sivut valmistuvat vapuksi, vuotta vaan en kerro.

Toivottavasti tuo Viikingin Voimaopas saa junnut treenaamaan muutakin kuin sitä penkkiä ja hauista, kun tuo kirja eksyy useampien käsiin kuin esim. Mega-Duty tai vastaava.

Mistä tiedät että vapuksi??:confused:

Originally posted by Pep
Se varmaan väsää ne itse, kai siinä jonkin aikaa kestääki...

ehkä tämä on oikea vastaus siihenkin, koominen mielikuva halmeen kokosesta ukkelista pieksemässä näppistä. Olis pitäny ne vanhat sivut siellä siihen asti että saisi uudet valmiiksi.

Ei niin aiheeseen kuuluvaa,mutta tietääkö kukaan,että mikä mahtaa olla Halmeen rasvaprosentti? Voihan äijällä olla 140kg painoa,mutta paljonko tuosta on rasvaa?

Originally posted by Taika-Jim
Ei niin aiheeseen kuuluvaa,mutta tietääkö kukaan,että mikä mahtaa olla Halmeen rasvaprosentti? Voihan äijällä olla 140kg painoa,mutta paljonko tuosta on rasvaa?
arvioisin 20-23%

Viikingin kotisivut

Olen yrittänyt viimeiset puoli vuotta päästä kyseisille sivuille, mutta siellä lukee aina vaan:Uudet sivut valmistuvat lähiaikoina. Mikä on vialla? Toimivatko sivut teidän koneilla?

Originally posted by beginner
kattelin tossa äsken kun halme otti 34 kiloa kevyemmältä jätkältä turpaan ultimate fightingissa...

Joo, mä petyin kanssa Halmeen otteluun. Tosin vastassa oli todella kova kaveri Randy Couture.

Originally posted by Superman77
Joo, mä petyin kanssa Halmeen otteluun. Tosin vastassa oli todella kova kaveri Randy Couture.
totta... kovasti taas halme uhos ennen matsia niinkuin tietysti kuuluukin, mutta aijaijaijai... kyllä mä sen oikeestaan arvasin että se saa turpaan, mutta että tolla tavalla! ei ehtinyt lyömään eikä oikeastaan tekemään mitään muutakaan kun oli "pikkumies" kaulassa kiinni ja halme nöyränä

oli muuten aika hieno se neekerin heitto vähän ennen halmeen matsia :eek:

Originally posted by beginner
totta... kovasti taas halme uhos ennen matsia niinkuin tietysti kuuluukin, mutta aijaijaijai... kyllä mä sen oikeestaan arvasin että se saa turpaan, mutta että tolla tavalla! ei ehtinyt lyömään eikä oikeastaan tekemään mitään muutakaan kun oli "pikkumies" kaulassa kiinni ja halme nöyränä

oli muuten aika hieno se neekerin heitto vähän ennen halmeen matsia :eek:

Käypä imuuttamassa netistä jos ottelut kiinnostaa Ultimate Fighting Hits vol 1. Siihen on koottu parhaimpia matseja mm. Randy Couturen ottelu "iskukone" Viktor Belfordia vastaan.

Joo, mä odotin kanssa että Halme ois päässyt vähän paremmin ottelun mukaan. Halmeen mukaan 4 kaveria oli peruuttanut ottelun nähtyään Halmeen. Halmeen ottelutaktiikka muistutti paljon Järvistä vastaan matsia, eli täysillä päin.

olis halme saattanut pärjätäkkin jos joku olisi opettanu miten päästä lukoista ja painiotteista irti, ja miten käyttää massaansa hyväksi. On siellä UFC matseissa pärjänny halmeen kokoset ukot ennenkin, mutta ei voittoon oo riittäny rahkeet.
Paino on voimaa.. ylipaino on ylivoimaa!!

Originally posted by Superman77

Aivan. Jos Halme olisi saanut ensimmäisen ottelunsa itsensä tasoista vastustajaa vastaan niin olisi touhusta voinut jotain tullakkin. Hommahan oli selvä jo ennen matsia, ei Halmeenkaan voimilla pärjätä Couturea vastaan ilman hyvää tekniikkaa ja kokemusta. Eikä Coutureakaan voi kukaan pieneksi sanoa jos on herran livenä tavannut, en minä ainakaan.

Halmeen ottelu taktiikka on muutenkin erikoinen, täysillä ekassa erässä ja yritetään tyrmätä, haetaan yhden laakin paikkoja. Mikä kyllä on tehokasta, jos se luu 5 puhelinpylvään päässä osuu siihen nassuun, mutta monesti halme, tai kaikki tollasella taktiikalla, väsyy muutaman erän jälkee ja alkaa tekee virheitä ja saa osumaa.

Halme vastaan Tank Abbot ois varmaan mielenkiintonen mättö matsi, mutta ei noi Halmeen kunnolla ja ketteryydellä varustetut jätkät tuu ikinä pärjään kunnon subbari-kavereille. Muutenkin noi on alkuperäsestä touhusta muuttunu noi hommat niin paljon, ettei hirveesti jaksa kiinnostaa, mutta katottuahan ne tulee silti. Alkuun oli tosi hianoo kun ei ollu painoluokkia ja sai tehä mitä vaan paitti purra ja puristaa munista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom