Tietääkö kukaan koska nuo halmeen netti sivut pitäisi valmistua www.tonyhalme.net en oo koskaan päässyt katsomaan niitä ja mieli tekis...et tietoa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Pep
Se varmaan väsää ne itse, kai siinä jonkin aikaa kestääki...
arvioisin 20-23%Originally posted by Taika-Jim
Ei niin aiheeseen kuuluvaa,mutta tietääkö kukaan,että mikä mahtaa olla Halmeen rasvaprosentti? Voihan äijällä olla 140kg painoa,mutta paljonko tuosta on rasvaa?
Originally posted by beginner
kattelin tossa äsken kun halme otti 34 kiloa kevyemmältä jätkältä turpaan ultimate fightingissa...
totta... kovasti taas halme uhos ennen matsia niinkuin tietysti kuuluukin, mutta aijaijaijai... kyllä mä sen oikeestaan arvasin että se saa turpaan, mutta että tolla tavalla! ei ehtinyt lyömään eikä oikeastaan tekemään mitään muutakaan kun oli "pikkumies" kaulassa kiinni ja halme nöyränäOriginally posted by Superman77
Joo, mä petyin kanssa Halmeen otteluun. Tosin vastassa oli todella kova kaveri Randy Couture.
Originally posted by beginner
totta... kovasti taas halme uhos ennen matsia niinkuin tietysti kuuluukin, mutta aijaijaijai... kyllä mä sen oikeestaan arvasin että se saa turpaan, mutta että tolla tavalla! ei ehtinyt lyömään eikä oikeastaan tekemään mitään muutakaan kun oli "pikkumies" kaulassa kiinni ja halme nöyränä
oli muuten aika hieno se neekerin heitto vähän ennen halmeen matsia
Originally posted by Superman77
Joo, mä petyin kanssa Halmeen otteluun. Tosin vastassa oli todella kova kaveri Randy Couture.