Halme - Persona non grata

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gunner
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Sumu
Herää pahvi. Suomi on oikeusvaltio, eikä mikään savanni tms. jossa viidakon lait ovat voimassa.

Ja laissahan on jo kohta, joka oikeuttaa käyttämään voimaa rikoksentekijää vastaan. Ota kirja kauniiseen käteesi ja käy tutustumassa rikoslakiin ja hätävarjelukseen.

RL 3 luvun 6§ ja 7§.

Herää pahvi itse, oikeusvaltiossa ollaan ja elellään kyllä, mutta kelailepa juttua uudelleen ja mieti viittä sivistymätöntä huorittelija-neekeriä hakkaamassa ja raiskaamassa jotain lähimmäistäsi(niin niin mieti vain, mässyttele oikein sillä mieleikuvituksella), tämä esimerkki sen vuoksi että kun et ilmeisesti muuten voi ymmärtää niitä fiiliksiä mitkä siinä tulee sille raiskatulle ja ainakin mulle jos näen tollaista. Jos mä näen tollaista, niin "Ahmed alistaja" saa viettää seuraavat pari viikkoa valtion laskuun Tyksissä tai hyksissä ilman purukalaustoa.

Kyllä se on juuri sillä lailla kuin Halme sen sanoo, avuttomia ja heikkoja ihmisiä pitää puolustaa ja vielä vähän rankemmalla kädellä kuin sivistyneesti "hallintaotteella".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by sss
Herää pahvi itse, oikeusvaltiossa ollaan ja elellään kyllä, mutta kelailepa juttua uudelleen ja mieti viittä sivistymätöntä huorittelija-neekeriä hakkaamassa ja raiskaamassa jotain lähimmäistäsi(niin niin mieti vain, mässyttele oikein sillä mieleikuvituksella), tämä esimerkki sen vuoksi että kun et ilmeisesti muuten voi ymmärtää niitä fiiliksiä mitkä siinä tulee sille raiskatulle ja ainakin mulle jos näen tollaista. Jos mä näen tollaista, niin "Ahmed alistaja" saa viettää seuraavat pari viikkoa valtion laskuun Tyksissä tai hyksissä ilman purukalaustoa.

Kyllä se on juuri sillä lailla kuin Halme sen sanoo, avuttomia ja heikkoja ihmisiä pitää puolustaa ja vielä vähän rankemmalla kädellä kuin sivistyneesti "hallintaotteella".

Raiskauksia ja pahoinpitelyjäkö eivät sitten voi suorittaa esimerkiksi valkoihoiset ja suomalaiset? Jotenkin tuntuu siltä, että tässä tekstissä suurin kynnyskysymys taitaa olla ihonväri.

Täytyy sanoa, että en minäkään toivo tai hyväksy sitä, että kukaan joutuu silmittömän (seksuaalisen)väkivallan kohteeksi. Mutta en myöskään hyväksy sitä, että "tuomioistuimet" olisivat kadulla. Se ei vaan ole oikeusvaltion periaatteiden mukaista. Oikeusvaltion periaatteiden mukaista on se, että hätävarjelusoikeutta saa käyttää itseään tai toista oikeudettomalta hyökkäykseltä puolustaakseen.

Voithan toki kokeilla miten se "Ahmed Alistaja" siellä HYKS:ssä makaa, tosin se vaatii sinulta taloudellisesti vankkaa asemaa. Käsittääkseni päivä tehohoidossa ei ole halvimmasta päästä oleva lomakohde. Tässä tapauksessa syyllistyisit rikokseen ja olisit tottakai korvausvelvollinen rikoksen uhrille. Rikosnimike olisi kenties hätävarjelun liioitteluna tehty (törkeä) pahoinpitely. Siitä vaan. Onnea matkaan.

Raiskauksia ja pahoinpitelyjäkö eivät sitten voi suorittaa esimerkiksi valkoihoiset ja suomalaiset?

Lähes 4/5 tutustumistilanteeksi tai tuntemattoman tekemäksi luetusta raiskauksesta epäilty oli vuonna 1998 suomalainen.

Kyllä tämä haastattelu oli suoranainen Halmeen teurastus :D

Halmeen typeryys tuli tällä kertaa hyvin esiin haastattelijan varsin oivallisilla kysymyksillä. Halme luulee (esittää) olevansa patriootti ja kaikkien naisten ja lasten sankari... ei helvetti, kyseessä on täysi show-mies joka kuskaa rahansa virne naamalla veroparatiisiyhtiöönsä.

Tulonsahan se saa käytännössä kaikilta juvenaaleilta, jotka ihailevat öykkäröintiä sen eri muodoissa. Mutta Halmeelle pisteet tämän mahdollisuuden hyödyntämisestä.

Originally posted by stranger
Lähes 4/5 tutustumistilanteeksi tai tuntemattoman tekemäksi luetusta raiskauksesta epäilty oli vuonna 1998 suomalainen.

Juuri tätä tarkoitin aiemmassa postauksessani. Asia piti vain nostaa esille, koska sss:n tekstistä paistoi läpi hiukan toisenlainen näkemys asiasta.

ollut aiemmin palstalla http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=8402&highlight=halme*

"Ulkomaalaisten rikollisuus suhteessa suomalaisiin: ryöstöjä neljä kertaa enemmän kuin suomalaiset. Näihin kuuluvat somalit, vietnamilaiset, virolaiset ja jugoslaavit, somalit 86 kertaa, vietnamilaiset 69 kertaa, virolaiset 26 kertaa, jugoslaavit 26 kertaa. Murhia, tappoja tai tapon yrityksiä ovat ulkomaalaiset tehneet suomalaisia kaksi kertaa enemmän. Säälittävintä, mutta viimeisimpänä tietystikin raiskauksia he ovat kovan tutkinnan ja työnteon jälkeen ehtineet tehdä 32 vuodessa plus törkein tapaus: lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, 20. Eli periaatteessa vuodessa ulkomaalaiset ovat tehneet 52 henkistä tappoa meidän kansalaisiamme vastaan eli lapsiamme ja naisiamme vastaan. Tämä on neljä kertaa enemmän kuin me suomalaiset."

Vuonna 1998 Suomessa oli noin 5 160 000 asukasta, joista ulkomaalaisia 85 000. Ulkomaalaisten osuus on näin ollen noin 1,6 % kokonaisväestöstä (lähde: tilastokeskus).

Kehottaisin kuitenkin olemaan vetämättä liian hätäisiä johtopäätöksiä.

Raiskauksia ja pahoinpitelyjäkö eivät sitten voi suorittaa esimerkiksi valkoihoiset ja suomalaiset? Jotenkin tuntuu siltä, että tässä tekstissä suurin kynnyskysymys taitaa olla ihonväri.

Tässä tapauksessa syyllistyisit rikokseen ja olisit tottakai korvausvelvollinen rikoksen uhrille.

Niin kun jokainen tietää on joka sakissa mätämunia,mutta kukaan ei voi kiistää sitä tosiasiaa että maahanmuuttajissa on reilusti enemmän rikollista ainesta kuin suomalaisissa.Sitten vielä puhutaan että niistä saadaan työvoimaa,noh vankityövoimaa ehkä:rolleyes:

Mun mielestä rikollinen joka rikosta tehdessään joutuukin yllättäen itse rikoksen kohteeksi ei ole uhri vaan kysymyksessä on puhdas työtapaturma.

Vedetäänpäs nopeita johtopäätöksiä ja tehdään laskelma niiden pohjalta.

32 raiskausta on siis 1/5 kaikista raiskauksista, eli raiskauksia yhteensä 32 x 5 = 160. Ulkomaalaisia oli suomessa 85000, eli heistä raiskaukseen syyllistyy joka 85000 / 32 = 2650:s. Ja suomalaisilla vastaava luku on joka (5160000-85000) / (160-32) = 39650:s. Eli ulkomaalaiset syyllistyvät suomessa 39650 / 2650 = 14,95 kertaa useammin raiskaukseen kun se suhteutetaan väkilukuun.

Mistäs sitte tingataan?:curs:

Originally posted by sss

Asia tekstiä. Soita sss mulle, jos tarviit jeesiä.. Tuskin tarviit, mutta tulen katsomaan sun leveän selän takaa kun annat kyytiä.

;)

Originally posted by Kime76
Vedetäänpäs nopeita johtopäätöksiä ja tehdään laskelma niiden pohjalta.

Pikaisella googlettamisella löytyi arvioita, että suomessa tapahtuisi vuosittain 10.000 raiskausta. Rikosilmoituksia tehdään sitten muutamia satoja.

Ulkomaalaisten tekemistä raiskauksista:

"Suomessa ei ole tavatonta, että naiset lähtevät juuri tapaamiensa miesten kanssa jatkoille esimerkiksi ravintolaillan jälkeen." ...

"Ulkomaalaisiksi tai maahanmuuttajiksi epäiltyjen osuus korostui tässä tekotyypissä. Tällaisista tapauksista saatetaan ilmoittaa poliisille herkemmin kuin vastaavanlaisista suomalaisten tekemistä."

Jos raiskauksia todella tapahtuu 10.000 mutta vain pieni osuus niistä tulee poliisin tietoon niin kannattaako silloin vetää johtopäätös, että ulkomaalaiset syyllistyvät x kertaa enemmän raiskauksiin? Etenkin jos vielä puskaraiskaukset sekä ulkomaalaisten tekemät raiskaukset ilmoitetaan herkemmin poliisille.

http://www.om.fi/haaste/10558.htm

Originally posted by Superman77
Asia tekstiä. Soita sss mulle, jos tarviit jeesiä.. Tuskin tarviit, mutta tulen katsomaan sun leveän selän takaa kun annat kyytiä.

;)

joo ja mä tuun sit kans auttaa!!
:kippis1:

Originally posted by sensor
Kyllä tämä haastattelu oli suoranainen Halmeen teurastus :D

Halmeen typeryys tuli tällä kertaa hyvin esiin haastattelijan varsin oivallisilla kysymyksillä. Halme luulee (esittää) olevansa patriootti ja kaikkien naisten ja lasten sankari... ei helvetti, kyseessä on täysi show-mies joka kuskaa rahansa virne naamalla veroparatiisiyhtiöönsä.

Tulonsahan se saa käytännössä kaikilta juvenaaleilta, jotka ihailevat öykkäröintiä sen eri muodoissa. Mutta Halmeelle pisteet tämän mahdollisuuden hyödyntämisestä.

Amen to that. Luulin jo olevani ainoa objektiivisuuteen kykenevä tällä palstalla. Halme wannabeet näkee mustamaalauksena selvien faktojen esittämisen joihin halme yritti epätoivoisesti sölköttää niitä turhanpäiväisiä vastakysymyksiään ja vertauksiaan jotka ei sopinu millään lailla puhuttavaan asiaan.

Originally posted by kiewi
Amen to that. Luulin jo olevani ainoa objektiivisuuteen kykenevä tällä palstalla.

Aika leveä ilmaisu!!! Ai niin sä olit tampereen palkkakuoppainsinööri, sori en muistanu.

Harmi et meni ohi koko ohjelma. No tuskin toisaalta paljoa menetin. Halmeen lentävät lauseet on jo kuultu niin moneen kertaan, keksis välillä uusia. Nykänenkin vaihtaa vällillä sanontoja, eiks Halmeenkin olis aika uudistua...

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom