Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by miuli
...Tony on ainut kansanedustaja joka saa jotain aikaan!...
Originally posted by HooEee
No, mitäs se on jo saanu aikaan?
Originally posted by HooEee
No, mitäs se on jo saanu aikaan?
mitä ihmettä siinä oli kun se niin sano?
Halme on helvetin kova äijä...se menee väliin aina jos jotain tapahtuu! varmaan 98% ihmisist ei uskaltais mennä väliin jos 5 neekerii raiskais jotain mummoa! ja Halme oli kyl ihan oikees et pitäis saada laki joka oikeuttais väkivallan käytön just tämmösis raiskaus ym. jutuis!
oon koko ikäni luottanut ja uskonut Tonyyn ja näin teen vastakin!
Tony on ainut kansanedustaja joka saa jotain aikaan!
ja edellen Tony Halme on mulle elävä jumala!!
Originally posted by paistijauheliha
Hei haloo! Äijä on vasta aloittanut kansanedustajan hommat, joten älä nyt vielä odottele ihmeitä. Luulis parin vuoden päästä jo jotain kunnollista tapahtuvan.. Ja ainakaan Halmeella ei ole ollut salaisiapapereita ym. skandaaleja.. Mitä nyt ohimennen haukku presidentin..
Originally posted by Lohhari
Eikös Paavo Lipponen kehunu Halmetta tossa about kuukaus sitte? Tuskin se on siel tumput suorana ollu jos Lipponen sitä kehuu.
-Odu
ja Halme oli kyl ihan oikees et pitäis saada laki joka oikeuttais väkivallan käytön just tämmösis raiskaus ym. jutuis!
Originally posted by Butch
Halmehan sopii kansanedustajaksi vallan mainiosti, vastaa melkein kaikkeen vastakysymyksellä tai siirtää tapahtuvan verrattavaksi noin suunnilleen samaa vastaavaan tapahtumaan.
Originally posted by jarre55
Kun joku kysyy ekan vaalikauden jälkeen, mitä se Halme on saanut aikaiseksi , niin mä vastaan että vähemmän kalliiksi se on tullut kuin joku saatanan Arja Alho tai vähemmän haitallista kuin seksuaalinen ahdestelija Ahde tai akanhakkaaja Häkämies.