Halme - Persona non grata

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gunner
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Tulipas Tonylta painavaa tekstiä ohjelmassa, varsinkin hakkasin eilen, tänään ja myöskin humenna:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mitä ihmettä siinä oli kun se niin sano?
Halme on helvetin kova äijä...se menee väliin aina jos jotain tapahtuu! varmaan 98% ihmisist ei uskaltais mennä väliin jos 5 neekerii raiskais jotain mummoa! ja Halme oli kyl ihan oikees et pitäis saada laki joka oikeuttais väkivallan käytön just tämmösis raiskaus ym. jutuis!
oon koko ikäni luottanut ja uskonut Tonyyn ja näin teen vastakin!
Tony on ainut kansanedustaja joka saa jotain aikaan!
ja edellen Tony Halme on mulle elävä jumala!!
:worship:

Originally posted by HooEee
No, mitäs se on jo saanu aikaan?

Hei haloo! Äijä on vasta aloittanut kansanedustajan hommat, joten älä nyt vielä odottele ihmeitä. Luulis parin vuoden päästä jo jotain kunnollista tapahtuvan.. Ja ainakaan Halmeella ei ole ollut salaisiapapereita ym. skandaaleja.. Mitä nyt ohimennen haukku presidentin.. :rolleyes:

Vaikka en juuri missään asiassa olekaan Halmeen kanssa samaa mieltä, saati kuulu Halmeen "ihailijoihin", niin täytyy sanoa, että koko haastattelu oli aika naurettava. Toimittaja yritti vaan koko ajan mustamaalata kansanedustaja Halmetta ja saada koko äijän näyttämään joltain mediapelleltä. Mikä hyöty tollasesta haastattelusta sitten on kenellekään? Sitä paitsi, kyseessä on kuitenkin yksi kansanedustajista. Mielestäni aika asiatonta.

Originally posted by miuli
mitä ihmettä siinä oli kun se niin sano?
Halme on helvetin kova äijä...se menee väliin aina jos jotain tapahtuu! varmaan 98% ihmisist ei uskaltais mennä väliin jos 5 neekerii raiskais jotain mummoa! ja Halme oli kyl ihan oikees et pitäis saada laki joka oikeuttais väkivallan käytön just tämmösis raiskaus ym. jutuis!
oon koko ikäni luottanut ja uskonut Tonyyn ja näin teen vastakin!
Tony on ainut kansanedustaja joka saa jotain aikaan!
ja edellen Tony Halme on mulle elävä jumala!!

Onko tämä jonkinlaista huumoria...?

Halme on legenda
Tosiaankin se haastattelija oli täysin vittu juttu, kaiveli kaikkea vähänkin epäilyttäviltä vaikuttavia juttuja tonyn menneisyydestä ja yritti piikitellä kaikesta mahdollisesta. Ja olipa otettu "tonyn kaveriksi" sellanen henkilö, joka varmasti sanoo kaiken pahan mitä vaan voi sanoa .. Ja muutenkin se oli aika törkeetä ku se äijä kokoajan vihjaili että tony valehtelee sen menneisyydestä jne jne.. No ehkä sen haastattelun tarkoitus olikin laittaa tony tiukille mut tonyhan tuttuun tyyliinsä klaaras sen tosi hienosti.:worship:

Originally posted by paistijauheliha
Hei haloo! Äijä on vasta aloittanut kansanedustajan hommat, joten älä nyt vielä odottele ihmeitä. Luulis parin vuoden päästä jo jotain kunnollista tapahtuvan.. Ja ainakaan Halmeella ei ole ollut salaisiapapereita ym. skandaaleja.. Mitä nyt ohimennen haukku presidentin.. :rolleyes:

Haloo ittees vaan!
Sanoinko MINÄ, että se ei saisi mitään aikaan?

varmaan huomasit tällaisen tossa mun tekstin yllä. kiesus sentää!

"Originally posted by miuli
...Tony on ainut kansanedustaja joka saa jotain aikaan!..."

nojoo... samaa vanhaa halmetta se haastattelun kuvatus oli. miehellä ei taaskaan mitään uutta sanottavaa, kuten ei toimittajalla mitään uutta kysyttävääkään. jaksoivat jauhaa kaikki vanhat rikossyytteet sun muut läpi. en oikein jaksa olla mitään mieltä halmeesta. ihan sama mulle mitä se tekee, paljon on ainakin jo lupaillut...

Ite kyllä ihailen Halmeen puheenlahjoja, se kääntää kerta toisensa jälkeen mustamaalausyritykset mukavilla letkautuksillaa, sillä miehellä on sana ja bisnes hallussa! :worship:

Itse olen ainakin sitä mieltä että nuo kömpelöt yritykset mustamaalata Halmetta toimivat lähinnä Halmeen eduksi. Jyrähtihän asiasta jo Lipponenkin. Lisäksi ne edustavat jollain tasolla ns. älyllisen eliitin tavetta itsekorostukseen kun kansa onkin päättänyt heidän mielestään väärin.
Vaikka en allekirjoittaisikaan kaikkia edustaja Halmeen kannanottoja olen edottomasti sitä mieltä että hän osaa takoa silloin kun rauta on kuumaa. Suurehko osa kansasta on kyllästynyt epärehellisiin poliitikkoihin, hitaaseen byrokratiaan ja katteettomiin vaalilupauksiin. Halme, vaikkei yksinään yrityksessään luultavasti onnistukkaan, ainakin ajaa niitä asioita joita on ennen vaaleja luvannutkin. Olkoonkin vaikka populistista.

Pieni huomautus: Odu kirjottaa seuraavan. (Oon lohharilla mutten viitti logouttaa ja kirjautua uudestaan ja loggata ulos)

Eikös Paavo Lipponen kehunu Halmetta tossa about kuukaus sitte? Tuskin se on siel tumput suorana ollu jos Lipponen sitä kehuu.

Halmeen puheita voi muuten lukea eduskunnan sivuilta. Ihan asiallista puhetta ollut mielestäni.

-Odu

Originally posted by Lohhari
Eikös Paavo Lipponen kehunu Halmetta tossa about kuukaus sitte? Tuskin se on siel tumput suorana ollu jos Lipponen sitä kehuu.
-Odu

Lipponen arvosteli lähinnä tapaa jolla media on käsitellyt Halmetta
(odottanut vesi kielellä skandaaleja). Kehui ainoastaan Halmeen hyvää käytöstä.

Originally posted by miuli
ja Halme oli kyl ihan oikees et pitäis saada laki joka oikeuttais väkivallan käytön just tämmösis raiskaus ym. jutuis!

Herää pahvi. Suomi on oikeusvaltio, eikä mikään savanni tms. jossa viidakon lait ovat voimassa.

Ja laissahan on jo kohta, joka oikeuttaa käyttämään voimaa rikoksentekijää vastaan. Ota kirja kauniiseen käteesi ja käy tutustumassa rikoslakiin ja hätävarjelukseen.

RL 3 luvun 6§ ja 7§.

Halmehan sopii kansanedustajaksi vallan mainiosti, vastaa melkein kaikkeen vastakysymyksellä tai siirtää tapahtuvan verrattavaksi noin suunnilleen samaa vastaavaan tapahtumaan.

Originally posted by Butch
Halmehan sopii kansanedustajaksi vallan mainiosti, vastaa melkein kaikkeen vastakysymyksellä tai siirtää tapahtuvan verrattavaksi noin suunnilleen samaa vastaavaan tapahtumaan.

Halme kysyy aina miks.
Miks mutiaiset assalla...
Miks sotaveteraanit ei saa...
Mikä on lievä raiskaus jne..

Kaikki alkaa kysymyssanalla.

Jos se ite pystyy vastaamaan yhteenkin noista kysymisistään tai poistamaan ogelman mitä kysyy niin silloin hän on tehtävänsä kansanedustajana tehnyt. Odotan...

Olen kaks kertaa nähnyt Halmeen toiminnassa, kerran häppärissä ja kerran kadulla. Tähän mennessä otteet ei mua vakuuta. Jos kaveri kuitenkin saa kansanedustajana yhdenkin lupaamansa asian aikaseks niin nostan hattua. Se olis enempi ku 90 prossaa kansanedustajista pystyy...
Hynää Halme kyllä osaa tehdä...

Halme on mies paikallaan.

Mutta ei varmaan saa paljon mitään aikaiseksi tämän vaalikauden aikana.Mutta herättää keskustelua ja aktivoi ihmisiä.

Mutta yksin on vaikea saada mitään konkreettista aikaan.

Kun joku kysyy ekan vaalikauden jälkeen, mitä se Halme on saanut aikaiseksi , niin mä vastaan että vähemmän kalliiksi se on tullut kuin joku saatanan Arja Alho tai vähemmän haitallista kuin seksuaalinen ahdestelija Ahde tai akanhakkaaja Häkämies.

Originally posted by jarre55
Kun joku kysyy ekan vaalikauden jälkeen, mitä se Halme on saanut aikaiseksi , niin mä vastaan että vähemmän kalliiksi se on tullut kuin joku saatanan Arja Alho tai vähemmän haitallista kuin seksuaalinen ahdestelija Ahde tai akanhakkaaja Häkämies.

Eli Halmeen eduskuntauran oikeutus on siinä, että hän ei ole niin vahingollinen kuin moni muu?

No jaa. Eipä tuo itse asiassa ole kovinkaan huono peruste, tarkasteltaessa kansanedustajien edesottamuksia noin yleensä.:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom