Halme lukee Jippiita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Batou
  • Aloitettu Aloitettu

Batou

VIP
"...hormonit ovat vähän kuin söisi aspiriinia päänsärkyyn. Hormoneja syödään palautumiseen, kun on iso mies ja kovat treenit sun muut" :kippis1:

(edit: Iltalehti 13.9.2003)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No tuskimpa sen olisikaan tarvinnut alkaa pitää mitään syvällistä esitelmää rojujen käytöstä typerälle toimittajalle siinä tilanteessa

Olisi mielenkiintoista tietää kuinka paljon niitä horppavalmisteíta löytyi Halmeen kotoa. Asiantuntijoiden (?) mukaan niin paljon, että ei ole pelkästään omaan käytöön....hmmm....nuo ns. asiantuntijat eivät kyllä välttämättä tiedä paljonko voimalijat käyttävät roinaa...

Niin? Mikä tuossa meni väärin?
Juu, palautumistahan ne nopeuttaa helvetisti.
väittäkää vetävänne hormoneja palautumista varten.

on eri asia mihin joku vaikuttaa ja minkä takia sitä vedetään. halme sai asian näyttämään siltä että hän ottaa hormooneja siinä missä normaali pekka ottaa hiilaripirtelön treenin jälkeen.

Originally posted by denniszeims
"...hormonit ovat vähän kuin söisi aspiriinia päänsärkyyn. Hormoneja syödään palautumiseen, kun on iso mies ja kovat treenit sun muut" :kippis1:

(edit: Iltalehti 13.9.2003)

JohnnyB:lle, joka ihmetteli mikä Halmeen lausunnossa meni väärin:

Nyt kansanedustajatasolla siis väitetään, että yleisesti kaikki isot kovaa harjoittelevat miehet syö hormooneja niinkuin aspiriinia. Sehän nyt on päivänselvää ja normaalia.

Aika paskapuhetta.

Niin, mutta mikä kohta siinä ei ollut totta? Mihin niitä hormoneja sitten urheilussa käytetään tai mihin Halme on niitä sitten käyttänyt?

"Kansanedustajatasolla", just joo... :kuola:

Originally posted by vitvall
väittäkää vetävänne hormoneja palautumista varten.

on eri asia mihin joku vaikuttaa ja minkä takia sitä vedetään. halme sai asian näyttämään siltä että hän ottaa hormooneja siinä missä normaali pekka ottaa hiilaripirtelön treenin jälkeen.

Vitvall, missä kohdassa minä väitin jotain? Esitin kysymyksen, en muuta.

Jaha, nytkö se jo miltei kehottaa vetämään horkkaa, jos on iso mies (niinkuin tietysti kaikki 18v teinit kuten minä :) ajattelevat olevansa) ja treenaa kovaa sun muuta. Mutta humehet, ne ne on pirullisia!

Mulla pisti kans tuo kohta silmään. Mulle tosta vähän jäi sellainen kuva, että Halme vähättelee roinan vaikutuksia ja haittoja ihan vaan pelastaakseen oman nahkansa ja vähätelläkseen omaa kämmiään. Luulis nyt halmeenkin tietävän ettei roinaa pitäisi mennä tuosta vaan huolettomasti popsimaan palautumiseen, vaan käytössä tulisi olla varovainen ja mieluiten olla kokonaan käyttämättä. Eihän esimerkiksi tälläkään palstalla yleensä anneta mitenkään huoletonta kuvaa roinan käytöstä vaan sanotaan suoraan että se on riski terveydelle. Halme antaa päin vastaista kuvaa tuolla lausunnolla. Minun mielestäni todella vastuutonta ja härskiä, kun Halme on kuitenkin esikuva monelle nuorelle. Pahimmassa tapauksessa tuollainen kommentti voi olla jollekkin nuorelle riittävä "kannustus" aloittaa roinaaminen.

Originally posted by hemmmo
...Eihän esimerkiksi tälläkään palstalla yleensä anneta mitenkään huoletonta kuvaa roinan käytöstä vaan sanotaan suoraan että se on riski terveydelle. Halme antaa päin vastaista kuvaa tuolla lausunnolla. Minun mielestäni todella vastuutonta ja härskiä, kun Halme on kuitenkin esikuva monelle nuorelle. Pahimmassa tapauksessa tuollainen kommentti voi olla jollekkin nuorelle riittävä "kannustus" aloittaa roinaaminen.

Joo, olen kanssasi samaa mieltä Hemmmo, että turhan viattoman kuvan Halme antaa hormonien käytöstä. Mielestäni Halme kuitenkin tuossa lauseessa puhui vain omasta käytöstään, mutta lauseen voi tosiaan tulkita niin monella eri tavalla. Kenenkään ei todellakaan pitäisi aloittaa lääkkeiden käyttöä ilman lääkärin määräystä.
Halme sanoi kyllä samaisessa haastattelussa, että hänellä on resepti kaikille lääkkeilleen.

Eikös Halme jossain kirjassaan sanonut että ei käytä enää hormoneja ? Muistan myös elävästi erään tv-haastattelun ennen kansanedustajan uraa jossa Halme totesi jotenkin niin, "että ei tässä iässä aktiiviuraa lopettelevan tyypin niitä kannata käyttää"

Ja eikös siihen että Halmeen kuva lähti Viking Powerin pussista ollut juuri se että Halme oli valehdellut Vallinille ettei käytä enää aineita ?

Rehellinen mies joka seisoo aina sanojensa takana ?

Kaikella kunnioituksella kansanedustaja Halmetta kohtaan niin pitää vähän ihmetellä kun mies väittää olevansa rehellisyyden perikuva mutta iso osa hänen sanomisistaan on osoittautunut aika ristiriitaisiksi...

Kanta hormooneihin hänellähän on ollut että käytti joskus nuorena kun ei tajunnut että saman tuloksen olisi voinut saada ilman niitäkin..ei käytä enää

Kanta huumeisiin on ollut ehdottoman tuomitseva ja kieltänyt niitä käyttäneensä. Kuitenkin omat sanat kirjassa ja nyt esille tullet asiat kielivät muuta.

Samoin, jos joku muu olisi ampuillut asunossaan ja häntä olisi epäilty rattijuopumuksesta niin voisin kuvitella millaisen tuomiopäivän luvut Halme olisi hänelle lukenut...

No kukaan ei ole täydellinen eikä pidä lyödä lyötyä...Halme on joutunut kovaan prässiin ja tuomitsijoita varmasti riittää ilman minuakin. Ymmärrän Halmeen teot, varsin inhimillistä, mutta hänen puheitaan on joskus vaikea ymmärtää.

Itse toivon, että Halme saa itsensä entiseen kuosiin ja jatkaa työtään, mutta sitä toivoisi, että hänkin voisi pikkaisen luopua mustavalkoisesta ehdottomuudestaan, koska viimeistään nyt hänen olisi pitänyt huomata, ettei asiat ole niin mustavalkoisia ja harva ihminen tekee tyhmyyksiä pahuuttaan....

Halme on aina ollut paskaa jauhava pelle ja sama linja jatkuu hamaan loppuun asti. Pitäähän kansalla olla yksi pukutason hovinarri eduskunnassa. Halmeen pitäis nyt pitää pää kiinni iltapäivälehdistölle, jättää kansanedustajan paikka ja muuttaa jenkkeihin kärsimään eläkepäivistään...

Ymmärrän Halmeen teot, varsin inhimillistä
vedotaan lakipykälään "pojat ovat poikia" ja vapautetaan halme kaikista syytöksistä?

hauskinta on se että halmeen uskolliset (=aivottomat) fanit pysyvät yhä hänen takanaan.

Vitvall, doping ei ole Suomessa vieläkään kriminalisoitua!

PS. En ole Halme fani, mutta en myöskään vihaa häntä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom