Halme antoi tukkapöllyä..

WTA sanoi:
Vittu miten täällä aina joka ikisessä threadissa jossa on kysymys rikoksesta jaksetaan vääntää tuosta hätävarjelusta. Se on niin helevetin monta kertaa selitetty tälläkin foorumilla, että käytä sitä hakua niin löydät vastauksen.
Yhyy Yhyy.. Älä nyt ala itkua tuhertaa.. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cthulhu sanoi:
En minä tahdo elää maailmassa jossa öykkärit saavat vittuilla vapaasti muille ihmisille kenenkään puuttumatta asiaan.

No yhyy. Jos vielä saataisiin televisioon kaksi kanavaa, kekkonen presidentiksi ja kauppojen karkkihyllyyn pelkkää suffelia, oltaisiin varmasti ihannemaailmassasi. Jos itsetunto ja ihmisten sietokyky on tuota luokkaa, kannattaa pysytellä pois julkisilta paikoilta.

Halmeelle vois mun puolesta antaa jollain erillislailla tms. sellaiset Judge Dredd tyyliset valtuudet puuttua havaitsemiinsa epäkohtiin: "Tämä kortteli on pidätetty!". :rock:

kahlaajalintu sanoi:
Ainakin yksi aika poikkeuksellinen "en voinut mieltäni malttaa" tilanne tuli mieleen. Helsinki Shooting Clubilla kun neiti Sillanpää kävi ammuskelemassa ja oli pakenemassa paikalta.

Henkiin jäänyt ratavalvoja ampui Sillanpään perään laukauksia kuitenkaan osumatta. Normaalisti olisi tuollaisesta saanut sanktiota mutta ko. tapauksessa katsottiin että henkilö ei voinut mieltään malttaa. Taisi olla aika poikkeuksellenin päätös kuitenkin sillä harvemmin taitaa mennä läpi.

Ihan aiheeseen liittyen, niin on kyllä sen verran sekava tapaus että vaikea tuohon on sanoa mitään. EIköhän siellä hesessä ole turvakamerat ja todistajat jotka kertovat miten se tilanne on mennyt.

Se että vartija ei poistanut Halmeen thonya ei kerro vielä mitään. Siinä olisinkin ollut tyttösellä aika paljon pokkaa jos olisi sen tempun tehnyt, oli se tilanne mennyt miten vaan.
Eiköhän seiska ja iltapäivälehdet kerro jatkossa miten tässä kävi

Tulee muutama "ei voinut mieltänsä malttaa tilanne" mieleen. Eka on kun raiskattava nainen oli raskaana ja raiskaajaa ojentamaan tullut henkilö huomasi tämän ja hakkasi raiskaajan aika pahaan kuntoon. Pääsi tästä syytteittä.

Toinen taisi olla Rikosraportissakin, kun joku suomalainen mieshenkilö oli ruvennut ojentamaan mannea pesäpallomailalla ja manne oli antanut puukosta, jolloin pesäpallomailamies oli kuollut. Manne oli päässyt tästä syytteittä. Hän sai tosin vammoja mailasta.

Tuossa Sanna Sillanpää tapauksessa olisi hänet voinut ampuakin ja varmasti olisi selvinnyt syytteittä. Tai näin ainakin uskoisin :)

Lauri Perkele sanoi:
Jos itsetunto ja ihmisten sietokyky on tuota luokkaa, kannattaa pysytellä pois julkisilta paikoilta.

Pelle, juurihan sanoin, että se ei ole kiinni itsetunnosta tai sietokyvysta vaan se on ihan periaate. Kannattaako sinun lukea viestejä, jos olet kykenemätön ymmärtämään niiden sisältöä?

Cthulhu sanoi:
Kyllä minä kestän sen, että joku vittuilee mutta, jos minä en reagoi mitenkään niin öykkäri pitää itseään kovanakin jätkänä ja jatkaa seuraavaan uhriinsa joka ei välttämättä kestä ja joka voi romahtaa.
Joo siis,jos tollai kaikki aattelis,ei varmaan ongelmia paljon olis.Ite viittaan näihin +100kg jätkiin,jotka oikein oottaa,että meikäläisenkokonen jätkä oikeesti vahingos tönäsee semmosta jossain snagarilla. :hyper:

Boxer-83 sanoi:
Tulee muutama "ei voinut mieltänsä malttaa tilanne" mieleen. Eka on kun raiskattava nainen oli raskaana ja raiskaajaa ojentamaan tullut henkilö huomasi tämän ja hakkasi raiskaajan aika pahaan kuntoon. Pääsi tästä syytteittä.
mitenhän lie tonylle kävi silloin kun 2miestä yritii raiskata naista, kun tony meni väliin ja toiselta katkoi kädet ja toiselle teki jotain muuta, en enään muista mitä. kyseisen jutun tuomiosta en ole ikinä kuullut, jos jollain on tietoa niin vastatkaapa.

Boxer-83 sanoi:
Toinen taisi olla Rikosraportissakin, kun joku suomalainen mieshenkilö oli ruvennut ojentamaan mannea pesäpallomailalla ja manne oli antanut puukosta, jolloin pesäpallomailamies oli kuollut. Manne oli päässyt tästä syytteittä. Hän sai tosin vammoja mailasta.

Jos oikein muistan niin manne meni johonkin baariin, siellä syntyi jonkinlaista riitaa mannen ja joidenkin kavereitten kanssa. Tämän jälkeen manne poistunut takaovesta välttääkseen konfliktia, mutta siellä olikin jengi odottamassa (en muista montako kaveria, mutta useita). Tämän jälkeen mannea oli hakattu jollain mailoilla, joissa oli nauloja lisämausteena. Manne ollut henkitoreissaan, mutta kyennyt kuitenkin puukottamaan lyöjää. Muistaakseni puukotettu kuoli??? ja manne vietiin teholle ja hengenlähtö ollut hiuskarvan varassa. Tämä minun muistikuvani.. tuli jossain poliisi-tv:ssä tai vastaavassa joitakin vuosia sitten. :arvi:

Halmeen tempauksissa on hyvät ja huonot puolensa. Jos jollakin on todella tarvetta tuommoisen gorillan apuun esim. raiskaustapaus niin mies kyllä auttaa ja käyttää nyrkkejään jos vain tarve vaatii. Ainoa ongelma minusta on siinä, että Halme hakeutuu tilanteisiin joissa pääsee heiluttelemaan nyrkkiä ja pyyhkimään kyniksillä lattioita. Kakspiippunen juttu tämä tapaus Halme. Mielestäni ihan oikein teki jos tosiaan katkoi raiskaajan kädet.

No mutta hei, faktahan on se, että ei se halme älynlahjoillaan sinne eduskuntaan päässyt, vaan just näillä älyttömillä tempauksillaan. Toopehan se on, mutta aika räväkkä tekijäluonne. Niin ja hyvät taustatarinat (pienenä mua hakattiin blaa blaa, sit päätin ettei enää blaa blaa blaa) tukee tietysti.

haba78 sanoi:
Joo siis,jos tollai kaikki aattelis,ei varmaan ongelmia paljon olis.Ite viittaan näihin +100kg jätkiin,jotka oikein oottaa,että meikäläisenkokonen jätkä oikeesti vahingos tönäsee semmosta jossain snagarilla. :hyper:

Minä tarkoitin sitä, että jokaisella ihmisellä on oikeus olla rauhassa ilman, että kusipäät käyvät kimppuun.
Oletetaan tilanne, että sinä tönäiset minua näkkärillä.
Minä olen Häh?, sinä olet anteeksi. Minä olen OK ei mitään, vahinkoja sattuu ja se siitä.

Toinen vaihtoehto, minä seison jonossa sinä kiilat minut ja polkaiset varpaille. Minä: hei tässä on jono.
Sinä: haista homo vittu.
Minä: suksi vittuun siitä.
Sinä: haista vittu
Tämän jälkeen tapeltaisiin...

Siis meidän tavallisten ihmisten ei pidä nöyristellä paskasakkia vaan meidän pitää pitää puoliamme ja muistaa, että yhteiskunta on meidän tekemä ja meitä varten eikä kusipäiden pitää antaa hyppiä silmille.
Siis, jos kusipäät saavat laatia säännöt niin tämä yhteiskunta on kusipäiden yhteiskunta. Meidän normaalien ihmisten pitää koittaa vastustaa heitä.

On jotenkin naurettavaa, että ihmisen pitää puolustella ja selittää, että miksi hän uskoo, että jokaisella ihmisellä on oikeus normaaliin elämään siten, kuin hän haluaa ja tietenkään vahingoittamatta toisia.

Tämän maailman Lauri Perkeleet ovat kusipäitä ja idiootteja mutta uskon, että suurin osa meistä ymmärtää asian.

Cthulhu sanoi:
M
Toinen vaihtoehto, minä seison jonossa sinä kiilat minut ja polkaiset varpaille. Minä: hei tässä on jono.
Sinä: haista homo vittu.
Minä: suksi vittuun siitä.

Tuossa kohtaa jo taannuttiin kiilaajan tasolle. Kyse ei ole mistään nöyristelystä, vaan siitä, että jos joku on kusipää, ei kannata itse ryhtyä kusimittariksi.

Edit: Tätä keskustelua lukiessa herää myös kysymys, miten kummassa ne hätävarjelupykälät voivat olla niin vaikeita ymmärtää? Halmeen tempauksiin en ota kantaa, en tiedä tapauksista riittävästi.

Eikä siinä vielä kylliksi että naiset huseeraavat työelämässä miesten hommissa. Niille ämmille on annettu äänioikeuskin! Päin helvettiähän sitä hommat menee jos naiset alkavat päättämään muustakin kuin päivällisestä.

Edit: Oikeasti pojat, ei tästä tule mitään kun akat hyppivät silmille. Kohta meillä on varmaan nainen presidenttinäkin!

Edit2: Tulispa kunnon sade, joka pyyhkis alleen kaiken ton saastan... ja siihen paskaan mä luen: hipit, stallarit, kommarit ja revarit ja muut hihhulit, jotka vaikeuttaa Kekkosen duunia.

Willie sanoi:
Tuossa kohtaa jo taannuttiin kiilaajan tasolle. Kyse ei ole mistään nöyristelystä, vaan siitä, että jos joku on kusipää, ei kannata itse ryhtyä kusimittariksi.
Tässä oon ihan samaa mieltä.

Willie sanoi:
Edit: Oikeasti pojat, ei tästä tule mitään kun akat hyppivät silmille. Kohta meillä on varmaan nainen presidenttinäkin!
eikös meillä nainen ole pressana :lol2: :lol2: :lol2:
jos en nyt aivan hakoteillä ole :jahas:

Jampsu sanoi:
eikös meillä nainen ole pressana
"Aijaa." :rolleyes:

Hauska teksti Willie :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom