haba78 sanoi:
Joo siis,jos tollai kaikki aattelis,ei varmaan ongelmia paljon olis.Ite viittaan näihin +100kg jätkiin,jotka oikein oottaa,että meikäläisenkokonen jätkä oikeesti vahingos tönäsee semmosta jossain snagarilla.
Minä tarkoitin sitä, että jokaisella ihmisellä on oikeus olla rauhassa ilman, että kusipäät käyvät kimppuun.
Oletetaan tilanne, että sinä tönäiset minua näkkärillä.
Minä olen Häh?, sinä olet anteeksi. Minä olen OK ei mitään, vahinkoja sattuu ja se siitä.
Toinen vaihtoehto, minä seison jonossa sinä kiilat minut ja polkaiset varpaille. Minä: hei tässä on jono.
Sinä: haista homo vittu.
Minä: suksi vittuun siitä.
Sinä: haista vittu
Tämän jälkeen tapeltaisiin...
Siis meidän tavallisten ihmisten ei pidä nöyristellä paskasakkia vaan meidän pitää pitää puoliamme ja muistaa, että yhteiskunta on meidän tekemä ja meitä varten eikä kusipäiden pitää antaa hyppiä silmille.
Siis, jos kusipäät saavat laatia säännöt niin tämä yhteiskunta on kusipäiden yhteiskunta. Meidän normaalien ihmisten pitää koittaa vastustaa heitä.
On jotenkin naurettavaa, että ihmisen pitää puolustella ja selittää, että miksi hän uskoo, että jokaisella ihmisellä on oikeus normaaliin elämään siten, kuin hän haluaa ja tietenkään vahingoittamatta toisia.
Tämän maailman Lauri Perkeleet ovat kusipäitä ja idiootteja mutta uskon, että suurin osa meistä ymmärtää asian.