Halme antoi tukkapöllyä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jampsu sanoi:
eikös meillä nainen ole pressana :lol2: :lol2: :lol2:
jos en nyt aivan hakoteillä ole :jahas:

Ei saatana. Mitä sä oikein hourailet? :lol2:

neutraali sanoi:
mitenhän lie tonylle kävi silloin kun 2miestä yritii raiskata naista, kun tony meni väliin ja toiselta katkoi kädet ja toiselle teki jotain muuta, en enään muista mitä. kyseisen jutun tuomiosta en ole ikinä kuullut, jos jollain on tietoa niin vastatkaapa.

Mikäs juttu se tämä on?? En ole kuullutkaan koko hommasta ikuna.

kahlaajalintu sanoi:
Mikäs juttu se tämä on?? En ole kuullutkaan koko hommasta ikuna.
vuosia vanha juttu ja timo seppälä vai mikä lie ukko onkaan, otti jutun esille hänen haastattelu ohjelmassaan(persona non grata) ja hänellä oli faktoja tapahtumasta, mutta en muista minkä tuomion tony tuosta sai(itse asiassa en edes muista mainittiinko tuomiosta tuossa haastattelussa).

Jampsu sanoi:
eikös meillä nainen ole pressana :lol2: :lol2: :lol2:
jos en nyt aivan hakoteillä ole :jahas:

Mitenköhän nää jampsut pärjää elämässä?

D.Yates sanoi:
Sä oot Cultu tosi kivan ja sympaattisen oloinen kaveri. Moikataan kun tavataan :love:
l]

Heh, aavistuksen karrikoidusti ilmaistu mutta noin se vaan on. Ei minulla ole mitään haluja alkaa kommunikoimaan jokaisen ihmisen kanssa joka nyt vain sattuu tulemaan jossain vastaan.

Tähdennän nyt vielä alkuperäistä asiaa sillä, että ei minulla ole mitään mielenkiintoa alkaa tapella kenenkään kanssa ja en etsi mitään tekosyitä lyödä toisia yms. Olen vain sitä mieltä, että jos joku tulee aukomaan päätään ja haastamaan riitaa niin minulla joka olen syytön ei ole mitään velvollisuutta luikkia pakoon vaan vastuu koko tilanteesta on täysin tuon kusipään.
Ja en nyt tarkoita sitä, että jos joku tulee ja sanoo minua homoksi niin minä löisin saman tien.
Todennäköisesti annan samalla mitalla takaisin mutta en todellakaan ala pyydellä anteeksi sitä, että satuin nyt olemaan paikalla, kun pässillä oli huono hetki.
Minun mielestäni ajatuskin siitä, että normaalit ihmiset joutuisivat nöyristelemään roskasakin edessä on kuvottava.

Willie sanoi:
Eikä siinä vielä kylliksi että naiset huseeraavat työelämässä miesten hommissa. Niille ämmille on annettu äänioikeuskin! Päin helvettiähän sitä hommat menee jos naiset alkavat päättämään muustakin kuin päivällisestä.

nainen saa "päättää" päivällisestä kun annan sille kaksi vaihtoehtoa.. :D --> molemmat tyytyväisiä...

Perussuomalaisilla on kovat vaaliteemat presidentinvaaleissa: ehdoton ei Turkin EU-jäsenyydelle ja tiukempaa pakolaispolitiikkaa. Hassua kyllä, olen kummastakin asiasta samaa mieltä. Niin että löydetään vaan se sisäinen "perussuomalaisuutemme" ja maailma on parempi paikka meille kaikille.

Mitä tulee rosvojen kohteluun ja naisen paikkaan huushollissa niin molempiin pätee Tonyn viitoittama linja, nimittäin, tuumaakaan ei anneta periksi. :rolleyes:

protsku sanoi:
Perussuomalaisilla on kovat vaaliteemat presidentinvaaleissa: ehdoton ei Turkin EU-jäsenyydelle ja tiukempaa pakolaispolitiikkaa. Hassua kyllä, olen kummastakin asiasta samaa mieltä. Niin että löydetään vaan se sisäinen "perussuomalaisuutemme" ja maailma on parempi paikka meille kaikille.

Mitä tulee rosvojen kohteluun ja naisen paikkaan huushollissa niin molempiin pätee Tonyn viitoittama linja, nimittäin, tuumaakaan ei anneta periksi. :rolleyes:

Nämä ehdotukset ovat myös minunkin mieleeni, jospa sitä nyt kerrankin kävis äänestämässä kun oikea ajankohta tulee. :kippis1:

Turkkia ei Euroopan Unioniin. Tai no ihan sama, EU:n paskakasa luhistuu kuitenkin parinkymmenen vuoden sisään.

protsku sanoi:
ei Turkin EU-jäsenyydelle

:offtopic:
Itseä kummastuttaa, että miksi Turkkia edes harkitaan EUROOPAN unioniin, eikös Turkista ole about 97% Aasian puolella...?

training_day sanoi:
Itseä kummastuttaa, että miksi Turkkia edes harkitaan EUROOPAN unioniin, eikös Turkista ole about 97% Aasian puolella...?

Otetaan se Euroopan puoleinen osa Turkkia EU:hun. Liitetään se vaikka Kreikkaan. Saadaan luonnolliset rajat.

Bospori Kollaan ja Syvärin rinnalle osaksi suomalaisten joukkojen sankarillista sotahistoriaa!

...mites nyt Halmeen tukkapöllystä päästiin Turkkiin asti... :)

training_day sanoi:

Turkki on pitkään ollut merkittävä tekijä Euroopassa, Turkkihan tunnettiin jo kauan sitten ns. Euroopan sairaana miehenä. Turkki on siis historian valossa koettu osaksi Eurooppa, vaikka ei ehkä maantieteellisesti niin olisikaan. Toisaalta voidaan katsoa, että Suomi on läntistä Venäjää. Tässä on kyse vain siitä kuka asiaa tulkitsee mistäkin kulmasta. Esim. kiinalaiset eivät pidä itseään aasialaisina, (jos et usko, etsi kiinlainen ja kysy). Länsimaalaisten kartoilla Aasia usein kirjoitetaan Kiinan päälle, koska harvaan asutuilla alueilla on sopivasti tilaa tekstille. Ajan saatossa ja heikosta kulttuurin tuntemuksesta johtuen kiinalaiset mielletään länsimaissa osaksi Aasiaa. Turkin EU jäsenyys muuttaisi kuvaa EU:sta hyvin erilaiseksi, koska muslimi maana sen kulttuuri on kovin erilainen. Toisaalta esim. Saksa jonne on muutanut paljon mm. turkkilaisia on esimerkki, että erilaiset kulttuurit voivat sopetua toisiinsa, vaikkakin etnisiä (=kulttuurillisia kiistoja ilmeneekin). :arvi:

Noh, Toni H:n salarakas poseerasi muuten jonkun lehden kanssa ja kertoi ettei Tonin kanssa tullut köyrittyä. :kuola:

Just sanoi:
Noh, Toni H:n salarakas poseerasi muuten jonkun lehden kanssa ja kertoi ettei Tonin kanssa tullut köyrittyä. :kuola:

Tarkka sanamuoto taisi olla: Tony, miksi et tukistanut tuheroani?!

reino sanoi:
Tarkka sanamuoto taisi olla: Tony, miksi et tukistanut tuheroani?!
Ahaa, selkis. Tyypillinen tarina siis. Seksuaalinen frustraatio puretaan väkivallan keinoin.
Miksi tällaista vielä tapahtuu, kun impotenssiin on keksitty lääke? :joulu5:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom