Hajamielisyyden tekosia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elsa
  • Aloitettu Aloitettu
Itelleni käy usein niin että jos vaikka olen tekemässä jotain hommia kotona, tai nousen telkun/koneen äärestä mennäkseni tekemään/hakemaan jotakin niin ehdin kävellä toiseen huoneeseen ennenkuin tajuan etten edes tiedä mitä olin tekemässä/hakemassa. Usein joudun pitkän aikaa seisomaan paikoillani ja ihmettelemään, täytyy joskus kääntyä oikein takaisinkin kun en tiedä mitä olin hommaamassa. Sitten se vähän ajan päästä muistuukin mieleeni :D

Hyvin usein käy semmoinen että jos esim olen leikkaamassa jotakin saksilla, vaikkapa sukista sitä paperilätkää tai jostain pussista päätyä, niin kun menen roskikselle niin sen ylijäämä paperin sijaan heitän sakset roskiin... Tajuan sen kyllä onneksi heti :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jokin aikaa sitten olin menossa uimaan. Pakkasin uimakamat muovikassiin ja otin samalla roskiksen mukaan. Heitin roskiksen ja hyppäsin autoon ja ajelin jonkin matkaa kun huomasin merkillisen hajun... Olin perkele heittäny uimakamat roskikseen ja roskapussin takapenkille:wall:

Äitini manaili kun oli tullut ostaneeksi sellaisen ananaspurkin joka täytyi hainhampaalla availla. Avattu purkki sillä oli kädessä ylösalaisin, se renksu oli pohjassa.

Mä olen kerran sanonu puhelinnumeroni yhdellä numerolla väärin. Luulisi että opin sen, kun vasaroin niitä numeroita reilun tunnin yksi kerrallaan "painokuvilla" metallilaattaan, kun koetin tehdä koirille tunnistelevyt pantaan. No vissiin en oppinu, kun jokakerta sitä kysyttäessä hermostun niin että se on kaivettava puhelimesta tms. esille, mikäli sen meinaan antaa..

SerialLoser sanoi:
Töissä käytetään sellaista sähköistä avaintägiä, jota saa vilautella päivän aikana usean oven kohdalla, notta pääsee läpi.
Kotiin tullessa sitten yritin kans ensimmäiseksi päästä sillä samalla tägillä sisään.

Tietokoneen päivittäiskäyttäjänä olen polkupyörää parkkeeratessani tullut monesti ajatelleeksi, että nyt mä laitan tän pyörän tähän telineeseen ja painan sit crtl+alt+del että menee lukkoon :lol2:

Ja sitten pari vuotta sitten käytin töissä paljon photoshoppia. Menin huonekalukauppaan ostamaan kirjahyllyä ja tulin siihen tulokseen että ihan kiva on, mutta liian kookas yksiööni. Ensimmäinen päähän iskenyt ajatus: "mut mähän voin pienentää sen." :rolleyes:

Viikon sisällä sain lukittua pankkikortin väärällä tunnusluvulla kahteen otteeseen. Noloa mennä sitten pankkiin selvittämään asiaa.

Kotona on tämmöinen jääkaappipakastin yhdistelmä. Usein kun aion avata pakastimen oven, kumarrun valmiiksi ja kiskaisen vahingossa jääkaapin ovesta jolloin isken sillä päähäni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom