Hajamielisyyden tekosia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elsa
  • Aloitettu Aloitettu
Ukon sanoi:
Pari kertaa tullut pestyä hampaat käsirasvalla.
Tein kerran saman. Ihmettelin, kun ei oikein vaahtoa. :hyper: Tosi usein tulee lähdettyä keittiöön omasta huoneesta, jonne päästyä sitten ei enää olekaan mitään hajua, miksi sinne ylipäätänsä lähti. Kaupassa kun yleensä maksaa kortilla, niin on sitten käteisellä maksettua aina allekirjoittamassa niitä vaihtorahoja. Aika harvoin loppujen lopuksi tulee hölmöiltyä, jotenkin viimeistään viime sekunnilla tajuaa, mitä on oikein tapahtumassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutaman kerran tullu jätettyä reppu kotiin ku olen lähtenyt kouluun ja tämä on vielä tapahtunut useastikkin :D.

Parhaiten tulee mieleen kun nuorempana tökkäsin tupakin korvaan ja kännykän suuhun. Meni pahasti väärinpäin.

Lompakkoa jää liian usein auton katolle ainakin tankatessa, lähtee sitten ajamaan lompakko katolla josta se iloisesti livahtaa johonkin ojaan.
Joskus ei muista laittaa ajatessa valoja päälle jos eivät automaattisesti mene. Ajelin Hki keskustassa kun valoissa edessäni kököttävä komea nuori mies avoautossaan kääntyi katsomaan autoani kohti ja rupesi tekemään hassuja käsiliikkeitä. Ajattelin että sehän vilkuttaa mulle! He likes me! Ja vilkutin takaisin. Tajusin onneksi kuitenkin että se vaan halusi kertoa että ajovalot eivät ole päällä.

Olin ostanut grillibroilerin kaupasta ja päästänyt sen jäähtymään kiireiden takia. No ajattelin lämmittää mikrossa. Pikkaisen laiskotti niin ajattelin: "en jaksa ottaa foliota pois, eihän se vahingoita mikroa kun niin näytettiin MythBustersseissakin" -> kana uuniin.

Mieleen iski hetken päästä: "Joo, mutta miten kana lämpenee folion sisällä jos metalli heijastaa ne aallot?" -> tarkistamaan kanaa, joka on kipinöitä iskevän folion sisällä. Kivan näköistä, aivan kuin MB:ssäkin

Tuli käytettyä venttiilien tiivistämiseen tarkoitettua silikonia silmätippoina. Oli pullo sen verran saman näköinen ja tavara molemmissa väritöntä. Perinteisiä mokia on nää lehdet tai kirjat jääkaapissa ku on menny hakemaan syömistä niin on tullu jätettyä se lukemisto siihen jääkaapin hyllylle odottamaan.

Minulle on sattunut pyörän kanssa kaiken näköisiä kommelluksia. Yksi kerta polin kauppaan, mutta kävelin takaisin. Ihmettelin seuraavana päivänä että missä pyörä, kun sitä ei varastossa näkynyt. Siellähän se kaupan edessä telineessä. Noin kuukausi sitten kävi sellainen källi, että kun oli treenaamaan lähdössä, niin pyörää ei taaskaan näkynyt. Mietin että taas sen oon jonnekkin jättänyt. Mutta tarkemmin kun mietin niin vimonen muistikuva oli jäänyt siitä mieleen, kun tulin koulusta kotiin ja laitoin pyörän lukkoon pihalle.

No ei muutakun poliisiasemalle katoamis ilmoitusta tekemään. Maanantaina kun lähdin koulusta niin huomasin että siinähän se nojaa koulun seinää vasten. Olin tullut sillä kouluun ja lähtenyt kaverin auto kyydillä kotiin. Tuossa vaiheessa alko itteäkin naurattamaan, sillä olin varmasti ainakin pari päivää kävellyt sen ohitse, enkä ollut sitä huomannut.:)

Rookie^ sanoi:
no ei nytte mitää kauheita juttuja tuu mielee. Tänää aamulla tein mikrossa puuroa ja ku se kello kilahti että se on valamista nii aukasin astian pesukonee ja piti hetken miettiä ennenku tajus ettei sitä puuroa taia sieltä löytyä. (mikro siis sijaitsee astianpesukoneen päällä)

kerran otin jääkaapista aineksia leivän päälle iltasella ja sen jälkee aukasin leipälaatikon nii ihmettelin miks leipälaatikon valo ei pala. Kyseessä semmone muovine loota.

Mulla käy usein taas niin, että avaan esim. jääkaapin ovan ja pysään sitten miettimään että mitä vittua mä olin tekemässä. Sitten vähän aikaa mitetittyään tajuaa että oli esim. ottamassa lasia kaapista tai pistämässä astinapesukoneeseen jotain. Jotenkin sitä vain pysähtyy joskus.

Ja yksi vakio on höylätä sitä salikorttia väärinpäin siinä laitteessa, miten tuokin voi olla niin vaikeaa joskus?

Nopeesti tulee mieleen se kun pesin hampaani yks ilta sitten koirani hammasharjalla. Sen ku olin jättäny siihen ulottuville myös. Oli kaverilla nauru herkässä ku menin selittään, se ois varmaan kuollu jos ois nähny mun ilmeen ku tuijotin vääränväristä harjaa joka pilkotti sustani ja hitaasti levis ymmärrys&järkytys naamalle.

Luulis ettei tätä tapahdu ku telkkarissa: Hammasharja lipee käsistäs ja lentää komeella voltilla wc-pöntöön, aikas hätäseen sieltä roskiin. Tuleehan noita tehtyä kaikkea hauskaa muutenkin ku hammasharjalla hölmöiltyä..

Reissussa ollessani hajosi shampoopullo reppuun ja sotki mm. hammasharjan. Illallla pesemään hampaita --> hyi helvetti, miksen tätä nyt muistanut --> nukkumaan. Aamulla sama homma. :jahas:

hoplaa90 sanoi:
kerran kun oli kännykkä herättämässä niin vastasin siihen:lol2:

Tänä aamuna kännykkä herätti (oikeasti siihen joku soitti). Kuittasin herätyksen ja kamalaa munaravia töihin... Työmaan pihalla huomasin olevan hiljaista ja ovetkin oli lukossa.
Kello oli sitten vähää vaille neljä ja työt alkaa kahdeksalta.
Painelin kämpille ja nukuin muutaman pätkän koiran unta.
Kiitos kaikille kännisille kesälomalaisille, jotka huolehtivat kaverit aikanaan töihin.

Nyt naurattaa kovin, mutta aamulla oli toinen fiilis.
:lol2: :lol2:

Sukat lensi kotona asuessa monta kertaa vessanpönttöön pyykkikorin sijasta, mitäs olivat vierekkäin siinä. Toista hanskaa oon monesti etsinyt sen ollessa jo kädessä.

Paras ehkä kuitenkin vastikään sattunut tapaus, jossa aloin yöllä hiplaamaan siskoani. Asun siskon kanssa kämppiksenä ja nukutaan samassa parisängyssä, paitsi silloin kun mulla on poikaystävä yökylässä (silloin on siskolla patjakomennus :D ) No sekaisinhan siinä sit unenpöpperöissään välillä menee eikä tiedä kuka vieressä nukkuu ja yksi yö aloin sit hivelee siskon selkää. Reaktiona oli huuto: "Vittu älä mua hiplaa!!!", vähän aikaa naurua ja taas unten maille.

Olen yrittänyt käynnistää kahvinkeittimen ilman vettä, ilman suodatinpussia, ilman kahvijauhetta, sitten myös tarpeeksi monta kertaa on ollut virtajohto irti pistorasiasta. Kofeiinin tuska on aamulla heräämisen jälkeen usein niin suuri, että aivot ei vain kerta kaikkiaan toimi. :zzzz:

Unohdin, ettei näppäinlukko toimi.

Kännykkä kireiden farkkujen taskussa.

Autostereot paskana.

Pistetäänpäs nyt reippaasti lauluksi!

*** Laulaa hoilottaa ****

Puhelin soi: pistä urpo se näppäinlukko päälle, vai oliko tarkotus serenadia laulaa (naispuolinen koulukaverini, joka kylläkin on varattu, eikä serenadillakaan näin ollen olisi toivottua vaikutusta)

Selittelyä: "e-e-enhän se minä, autostereot vaan huutaa"

Kaveri *LOL*LOL*LOL*LOL* - just joo, mikä kanava?

Kasvot vaihtoi ihan pikkasen väriä.

Töissä käytetään sellaista sähköistä avaintägiä, jota saa vilautella päivän aikana usean oven kohdalla, notta pääsee läpi.
Kotiin tullessa sitten yritin kans ensimmäiseksi päästä sillä samalla tägillä sisään.

protsku sanoi:
Olen yrittänyt käynnistää kahvinkeittimen ilman vettä, ilman suodatinpussia, ilman kahvijauhetta, sitten myös tarpeeksi monta kertaa on ollut virtajohto irti pistorasiasta. Kofeiinin tuska on aamulla heräämisen jälkeen usein niin suuri, että aivot ei vain kerta kaikkiaan toimi. :zzzz:

Ton kahvinkeittimen kanssa tulee itekkin sekoiluta kyllä aika useasti. Paras suoritus oli minkä sunnuntaina tein himppa väsyneenä. Huuhtelin kahvi pannun, avasin hyllyn missä meillä on kuivamuona, tungin pannun makarooni hyllyyn, otin kahvin purut, pistin purut suodattimeen ilman pussia. Toisen kauhallisen jälkeen tajusin, että mitä vittua mä oon tekemässä?! Miks en oo pistänyt suodatinpussia? JA MISSÄ vitussa se pannu on?!?

Vanhojen purujenkin läpi on tullut kahvit keitettyä yms. muita pienempiä hajamielisyyksiä.

Edit:

Tuli mieleen kun aikoinaan miellä oli kotona astianpesukone rikki, niin ukko sitten pesi käsin astiat. Homma oli mennyt muuten ihan hyvin, mutta se oli pessyt jollain suptraalilla ne astiat. Oli kuulemma vaan aatellut, että tää on vissiin jotain kukkasille tuoksuvaa pesuainetta, kun pulloa siivouskomerosta poimi. Ihmetteli vaan miks ei vaahtoa juuri lainkaan, eikä liiemmin kukkasille tuoksu. Sillä se kuitenkin kaikki pesi.

Tämäkin vielä :

olin vasta muuttanut tähän kämppääni ja tulossa pikku hönössä yöllä kotiin. Avain alaoven lukkoon, ovi auki, hissiin ja vitoskerrokseen, hissin ovi auki, käännös oikealle ja toisen lukon kimppuun ~ mitä vittua, avain ei käykään! Räknäsin sitä tovin, ja yhtäkkiä lukko rapsahti toiselta puolelta auki. Vielä suurempi mitävittua-reaktio, kuka helvetti mun kämpässäni on! Oven rakoon ilmestyy parrakas äijän naama joka killittää mua kysyvänä.

-Ootkohan sä tyttö nyt ihan varmasti oikealla ovella?

Hetki siinä pällisteltiin ja pikku sönkkäyksen jälkeen asia selvisi.
Kerros ja asunnon numero meni oikein, mutta C-portaan sijaan olin tullut B:hen. En oikein tajua minkä ihmeen takia mä pääsen avaimellani jokaiseen neljään rappuun mitä tässä taloyhtiössä on :)

Vakio, aivan joka kerta kun lähden ajamaan ruohoa niin ne perkeleen ruohonleikkurin avaimet jää avainnaulaan. Ja kyllä vituttaa sitten kun kun olen istunut leikkurin selkään ja huomaan asian. Siitä sitten takaisin sisälle...pieni asia mutta vituttaa aivan mahdottomasti :D

Tässä on muutama moka mitkä tuli mieleen

- hampaiden pesäminen hammastahnan sijasta jollain kasvojen puhdistusvoiteella.
- Lompakko & leivät löytyvät turhan usein työpaikan jääkääpista
- Eilen kämpän ovi ei yllättäen auennut kun painoin auton avaimessa olevaa avausnappulaa (Kauko-ohjattu keskuslukitus)
- Makuunissa tulee välillä käytettyä filmtownin kanta-asiakaskorttia tai toisin päin
- Pari kertaa olen palautanut Filmtownista lainatut leffat Makuuniin (liikkeet vierekkäin)
- Pankkikorttiostoksen kuittaaminen kun olen maksanut käteisellä
- Kerran aamulla herätessäni mietin itsekseni miten voi olla näin kauhea nälkä kun söin pitsan ennen nukkumaan menoa. Se 10 minuutin pitsa oli tietysti
jäänyt illalla uuniin ja kämppis oli ottanut sen pois uunista lähtiessään töihin (Alkoholilla oli hieman osuutta asiaan)
- Viihteelle mennessä otan yleensä mukaani ainoastaan pankkikortin. Ahdistus on sanoin kuvaamaton kun krapulassa havaitsee kaupankassalla, että se pankkikortti on edelleenkin niiden eilisten housujen taskuissa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom