Hajamielisyyden tekosia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elsa
  • Aloitettu Aloitettu
Mokien piikkiinhän nämä varmaan menisi, mutta oikeasti joskus on vaan kyse silkasta hajamielisyydestä, väsystä tai vastaavasta : kokemuksia tai kertomuksia?

Omalta kohdaltani voin kertoa että viime vuonna aamuisessa pöhnässä lorottelin puurooni ranskalaisen luomurypsärin sijaan parafiiniöljyä (joka muuten oli ilmestynyt kaappiin vasta edellisenä päivänä, en ollut vielä oikein sisäistänyt asiaa) ja söinkin sen vielä :D Pullo oli vaan niin kovasti saman mallinen, ja minä niin pihalla. Sen siitä saa, thank lord for the water closet.

Toinen, ja itseasiassa vielä parempi juttu on mielestäni se, että isäukkoni on pessyt hampaansa Helosanilla, jonka tuubi nökötti siinä hammastahnojen vieressä peilihyllyllä. Kahdesti vieläpä :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no ei nytte mitää kauheita juttuja tuu mielee. Tänää aamulla tein mikrossa puuroa ja ku se kello kilahti että se on valamista nii aukasin astian pesukonee ja piti hetken miettiä ennenku tajus ettei sitä puuroa taia sieltä löytyä. (mikro siis sijaitsee astianpesukoneen päällä)

kerran otin jääkaapista aineksia leivän päälle iltasella ja sen jälkee aukasin leipälaatikon nii ihmettelin miks leipälaatikon valo ei pala. Kyseessä semmone muovine loota.

Viime viikolla olin eräänä aamuna lähdössä salille ja tein siinä sitten palkkaria, johon lisään aina Vitamaxia joukkoon. Olin mitannut protskut desilitramittaan ja tarkoituksena oli tietysti kaataa ne sheikkeriin. Mutta enkös mä kaatanut ne protskut epähuomiossa Vitamax-törppöön :eek: Lusikalla yritin sitten nostella protskut Vitamax-jauheen seasta, mutta voi olla että sen kertaisessa palautusjuomassa oli vähintäänkin tupla-annos vitamiinia joukossa...

Kerran tuli vetästyä kosteusvoidetta hammasharjan nokkaan kun ihan hammastahnatuubin kokonen/näkönen. Noh enpä ihan onneks suuhun ehtiny sitä pistää. :D Näitähän riittää tsiljoonia.. meikäläinen töppäilee kokoajan kun oon niin hajamielinen.

Pari vuotta sitten kun mopolla lähin aamulla kouluun puoliks viä unessa niin huomasin sitten puolessa välissä että prkl mulla ei oo kypärää:david: Miten tommotteen voi unohtaa:rolleyes:

äsken kävin sairaalassa ja jumitin osaston oviin joista olen kuitenkin kymmeniä kertoja kulkenut viimeaikoina. rynkytin niitä 10min siinä ja koputtelin ja odottein hoitajia, sitten tajusin painaa kahvaa ja pääsin sisään...

Tuoreessa muistissa ois tämmönen. Pari kk sitten paistoin kanasuikaleita pannulla ja oli tarkoitus laittaa ruokakermaa joukkoon niin siinä tohinassa sitten kaadoinkin vaniljakastiketta melkein 2dl kunnes huomasin että ei saatana ku ruoka tuoksahtaa omituiselle :hyper:
Ei muuta kuin pesin suikaleet ja laitoin ruokakermaa tilalle. Maku jäi hieman "valjuksi" kun marinaadit katos pesun aikana.

Näitähän sattuu ainakin mulle tosi usein, mutta nyt en muista mitä :) Yksi mikä on elävästi mielessä kun laitoin saunan jälkeen kosteuttavan naamion kasvoille ja ihmettelin että kuinkas tää naamio imeytyy ihoon näin hyvin ja lätkin lisää sitä. Tajusin vasta myöhemmin että olin vahingossa käyttänyt naamiona puoli putkiloa geelivoidetta, joka oli vähän samannäköisessä purkissa. Ei ihme että imeytyi, kun onhan tuon geeli vähän eri tavaraa kuin kosteuttava naamio.

edit: harva se kerta kun maksan rahalla kaupan yms. kassalla niin mä seison kynä kädessä hölmönä ja odotan kuittia johon voin nimeni kirjoittaa ja samaan aikaan kassaihminen yrittää tyrkyttää mulle vaihtorahoja takaisin :nolo: Taidan maksaa kortilla vähän liian usein ;)

Olin eilen menossa salille ja siinä vastaanottotiskillä tuijottelin täydellisessä "työpäivän-jälkeen-aivot-totaalisen-seis" -tilassa lompakkooni ja päätin sitten osoittaa älykkyyteni höyläämällä työpaikan kulkukorttia siinä laitteessa.

Joskus ei vaan mikään toimi. ;)

Pari kertaa tullut pestyä hampaat käsirasvalla. Lisäksi aika usein on leipäpussit jääkaapissa ja kalkkunapaketit leipälaatikossa.

Mäkelänrinteen uimahallissa joskus muutama vuos sitte tuli ajatuksissa käveltyä naisten puolelle, otin jopa housut jalasta ja painelin höyrysaunaan. Oven takaa tuli eteen hölmistyneet naisen kasvot > ovi äkkiä kiinni ja oikealle puolelle. Jälkeenpäin ihmetytti miten en aikasemmin huomannut. Kaverit kuulemma olivat katelleet aika ihmeissään että mitäs se Ukon nytte tekee.

Työavaimet jää taskuun, eipä siinä muuta ku että aamun työmies tarttee avaimet seittemält.. Mukava lähtee vapaa aamuna viemää avaimii duunii

Eräs kaunis ilta olin tekemässä normi iltapalaa: rahkaa ja olightia, mutta nyt en lorottanutkaan rahkan sekaan olightia vaan ketsuppia. Maku oli ihan jees.

Jääkaappiin tulee laitettua silloin tällöin kaikenlaista väärää.

Toissailtana nappailin keittokinkkuviipaleita suoraan paketista ison maailman tyyliin ja lähdin viemään sitä jääkaappiin niin matkalla keksin, että nakkaan nuo sukat samalla pyykkikoriin. Sukat meni sit jäkikseen ja kinkkupaketti kourassa seisoin hetken pyykkikorilla kunnes älysin korjata virheen. :david:

Laitoin kisulle lautaselle ruokaa ja yhtäkkiä ihmettelin mihin se ruoka kädestäni katosi. Kissa kyttäsi nyrpeän näköisenä minua ja odotti ruokaansa. Aloin ettiä sitä ruokaa ja löysin sen pian astiakaapista.

Kävelin tos junnuna(jotai 8v) koulusta kotia kohti, oltiin muutettu puol vuotta aiemmin parin kilsan päähän vanhasta kodistani. Noh, ajatuksissani sit suunnistin vanhalle kämpälle, siellä avoimesta takaovesta sisään ja jääkaapille. Kunnes hiffasin et ei oo ollu meiän kämppä enää pitkään aikaan...

Kaukosäätimeen on tullut vastattua unenpöpperössä kun kännykkä soi.

Kerran kun menin aamuvarhaisella soittamaan kaverin ovikelloa viikonloppuna niin ihmettelin, että kylläpä kestää. Viimein kaveri ilmaantui ovelle silmät sirrillään tukka sekaisin ja kysyi: "Soititsä ovikelloa?" johon vastasin että "no joo, miten niin?"
"Vittu mä vastasin puhelimeen."

Melko vähän aikaa ajokortin saamisen jälkeen, lähdin yks aamu porukoiden autolla kouluun. Ajelin ihan tyytyväisenä koululle. Siinä sitte koulun pihalla huomasin et mulla on jääny silmälasit kotiin. Mulla on oikeesti nii paska näkö, et tuon ei pitäis olla mahdollista! Tulin sit koululta astetta varovaisemmin kotiin ku tällä kertaa tajusin et mullei oo laseja päässä... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom