Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin siitä se lähtee :thumbs:abine sanoi:No nyt on ostettu ensimmäinen jauhopaketti . Ja merkki on : FAST WHEY 3 ja maku suklaa, onko hyvää.
Good choissi!abine sanoi:No nyt on ostettu ensimmäinen jauhopaketti . Ja merkki on : FAST WHEY 3 ja maku suklaa, onko hyvää.
neutraali sanoi:No se on sama sitte jättää syömättä eihän siitä sillain huomaa mitään tehoja.On testattu ja kuuri luontosesti toimii parhaiten.4*5-7g ensimmäiset 5päivää ja ylläpito 2-3g 2*päivässä(noin kuukauden).ennen treeniä ja treenin jälkeen.välipäivinä aamulla ja illalla.Tää toimii mulla ja muutamalla kaverilla parhaiten ennen en oo hyötyny kreatiinista juuri mitään, mutta nyt ku oon ottanut tällä tyylillä niin on ollu yllättävän paljon hyötyä.Itellä tulee kreatiinista huono/paska olo, mutta aivan sama ku treeni kulkee.
Kyllä se siitä.Toivotaan että pysyy sisässä :thumbs:Ratu sanoi:No kaisse on pakko koittaa tota kuuritusta kun tuntuu siltä ettei toi krea vaikuta mitenkään. Väkisin vaan kurkusta alas... toivottavasti myös pysyy alhaalla.
abine sanoi:Onko muuten siitä tuhkasta mitään haittaa tos hera-protskus, ja miks se ylipäätänsä on edes siinä???
On herassa tuhkaa kaikki valmistajat eivät vaan ilmoita sitä.cuscus sanoi:Ei siinä ole tuhkaa.
neutraali sanoi:On herassa tuhkaa kaikki valmistajat eivät vaan ilmoita sitä.
Jepa jeecuscus sanoi:Ei siinä tuhkaa ole, ellet polta sitä :D
"Tuhkaa eivät proteiinijauheet sisällä. Kun tuoteselosteessa on mainittu "tuhka", se tarkoittaa sitä määrää, mikä jää jäljelle (tuhkana), kun tuote poltetaan. Tämä määrä kuvastaa tuotteen kivennäisainepitoisuutta, sillä tässä tuhkassa on jäljellä esimerkiksi fosfori, kalsium, kalium, magnesium jne."
http://forum.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=19409&highlight=tuhka+kalsium%2A
tai
http://www.incatsuomi.fi/valmistusainelista.asp?st=251&lkm=265
Näistä kivennäisaineista ei ole suurempaa haittaa, ellet ole kissa. Kissat voivat saada niistä virtsakiviä
gotto sanoi:Mannisen tutkimus aiheesta selkeästi osoittaa, että korkealla proteiinimäärällä ruokavaliossa ei ole terveelle ihmiselle mitään haittavaikutuksia munuaisten suhteen. :jahas:
Täälläkin on perheessä lääkäri, ja uskoi vieläpä laakista.
HaRaXz sanoi:Legenda kertoo : Että jos syö liikaa ja kauan proteiinia niin sydän lihas käy kasvamaan. Tälläsen jutun heitti yks lääkäri, kun silt tätä asiaa kysäsin...
Minulle hammaslääkäri antoi juuri tuon neuvon, että pari palaa xylitolia drinkkien jälkeen.MegaReRRe sanoi:Nykyään otan purkkaa palautusdrinksun jälkeen jos se vähän jeesais hampaita.
ressukka sanoi:Iik, äiti oli jutellut tutun sairaanhoitajan tms kanssa niitä näitä, ja oli tullut mun salitouhut ja proteiinit puheeksi. No sitten tämä henkilö oli varoitellut äitiäni että proteiinin syönti kasvattaa myös sydänlihasta muiden lihaksien lisäksi, ja siitä voi tulla sitten vaikeuksia kun sydän ei enää "mahdu" paikkaansa.
Itse en ole myöskään taipuvainen uskomaan että se sydänlihas niin paljoa kasvaisi, onhan proteiinia syöty yli normaalitarpeen vaikka kuinka ja kauan. Mutta jos jollain olisi jotain perusteluja tähän asiaan (suuntaan tai toiseen) niin mielelläni niistä kuulisin, vois sitten äiteellekin esitellä mustaa valkoisella että hieman rauhoittuisi.