Elikkäs hauistreeni rassaa..viimesen vuoden aikana ja varsinkin nyt keväällä on hausitreenin kesto alkanu jäädä vähiin kun tuntuu että habat menee hapoille jo kahden sarjan jälkee!! Esimerkkeinä parista viime hauistreenistä edellisessä alotin tangolla seisten jossa ekassa sarjassa vedin 8 toistoo ja toisessa just ja just 5 toistoo samoilla painoilla ja samalla lailla kaks viikkoa sitte alotin scotilla ja ekassa sarjassa 11 toistoo ja toisel taas just ja just 8..näitten jälkeen kun oon yrittäny räpeltää jotain käsipainoilla niin aikamoiseks cheatingiks on menny ku ei oo tuntutu olevan enää yhtää jerkkuu haboissa. Yks ennen kisojaki kiertäny ( sekä bodaus että voima ) äijä on sanonut että sitä parempi mitä vähemmil sarjoil saa lihakset pumppii ja et tulis stoppaa heti ku näin käy ja että toi toistojen raju tippuminen johtuis vaa siitä ku mul on tyylinä vetää heti eka sarja finaaliin. Mitäs mieltä te olette miehen kommenteista? Itse oon nyt puolisen vuotta yrittäny hoitaa hommaa jokapäiväsel käsien venyttelyl, sarjojen vähentämisellä ( nykyää yhteensä 2 x 2 sarjaa ), eri liikeiden eri kombinaatioilla ja hauiksen treenausta niin ojentajien hartioiden kun selänkin kanssa, joista viimene oli pohjanoteeraus. Viime talvest saakka oon lisänny liikkeiden negatiivista osuutta ja tiedän sen vetävän hauista yhä enemmän hapoille mutta toisaalta viime aikojen yritykset palata enemmän "repivään" tyyliin ei oo vastannu tarpeeks siihen polttoon jonka negatiivisesta osuudesta haboille saan. Olisin todella kiitollinen mistä tahansa pienestäkin vinkistä koska vähitellen tää juttu alkaa syöpyä jo silleen henkiselle puolelle että hauistreeniä alottaessa tulee jo semmonen maansa myyny olo :( . Eli pitäiskö vaa vetää ne pari-kolme sarjaa koko hauistreenissä, olisko esim. jostain hierojasta ja sen tietämyksestä hyötyä vai pitäiskö palata kunnon cheating-linjalla jolloin ainaki tulokset nousi?? ..ehdotuksia pliis..