- Ikä
- 38
En kyllä minäkään ymmärrä mitä spedeä tossa on?????Viikinki 86 sanoi:Spede !!! :d
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En kyllä minäkään ymmärrä mitä spedeä tossa on?????Viikinki 86 sanoi:Spede !!! :d
masantti sanoi:En kyllä minäkään ymmärrä mitä spedeä tossa on?????
Sehän tässä ihmetyttääkin, kun eihän toi eis oolut negatiivinen juttu, vaan ihan positiivinen, kun ihmiset jaksaa väsätä kaikkea tuommoista.J.C.D sanoi:Enkä minä ymmärrä miksi "spede" -ilmaisua käytetään yleensä negatiivisessa mielessä... Spedehän oli loistava
Heh, jep... lienee sama tarkoitus mitä me käytettiin usein jenkeissä yhden hiukan suomea puhuvan kaverin kanssa. Saatettiin sanoa jostain kemposta: "He´s a bit jekku" tms. Eli kaveri on vitsi jos se on spede. ;) En tosin tiedä sanonnan alkuperää...J.C.D sanoi:Enkä minä ymmärrä miksi "spede" -ilmaisua käytetään yleensä negatiivisessa mielessä... Spedehän oli loistava
Noin viisi tai kuusi.Rin Tin Tin sanoi:Hmm... Tuli tästä mieleen että montako kertaa jengi mahtaa nostaa oman painonsa verran rautaa kyykystä (reidet vaakatasoon)? Varmaan enemmän treenanneilla ns. liian monta, mulla jäänee alle kymmeneen
Ei toimi. Tuota voi tehdä yhdellä jalalla kerrallaan toisen levätessä, jolloin loppua ei näy ennen kuin sali suljetaan. Joskus vuosikymmeniä sitten yläasteella skabasin yhden kaverin kanssa tuossa ja juuri mainitsemastani syystä se ei oikein toiminut.Replay sanoi:sivariprässi
Mantu sanoi:No höh, eikö muka muut ole kokeilleet? Nimimerk. 236 toistoa
Vinopenkki vain vaateriin ja tekemään, ei tarvitse olla telineitä.jänkäkoira sanoi:En oo ite kokeillu kyseistä lajia, mutta luulen että siinä tarvitaan hermoja jonkun verran, nimittäin toisilta salilla olijoilta. Ei paljo naurata ku rintapäivänä ois penkin vuoro ja joku hinkkaa siinä salin ainoassa penassa yli sadan toiston sarjoja...tangolla
Kertoo kestävyyskunnosta, se on totta. Mutta se ei tarkoita että olisit vahva, vain että olet kestävä siinä liikkeessä.Avilla sanoi:Mutta kertoo jotain lihaksiston kunnosta.
maxmussel sanoi:Tätä minä hain: minkälaista kuntoa sinä haet sillä 500 toistolla?
Voimaako? Ei tule tuollaisella treenillä.
Kestävyyttä? Taatusti tulee tuollaisella treenillä! :whip:
maxmussel sanoi:Kertoo kestävyyskunnosta, se on totta.
Tätä minä hain: minkälaista kuntoa sinä haet sillä 500 toistolla?
Voimaako? Ei tule tuollaisella treenillä.
Kestävyyttä? Taatusti tulee tuollaisella treenillä! :whip:
Avilla sanoi:No hyvä että joku vihdoinkin laitta jotain tuloksia.
Kerrohan vielä
- oma paino
- penkki max.
niin pistän ylös "tilastoihin". Tällä hetkellä en tiedä ketään
joka olisi tuon lukeman rikkonut, 100-150 pumppaajia
on jo muutama.
- Avilla -