Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laita sitten kun sulla on enempi aikaa, ei mulla mikään kiire ole. ;)En ehdi hakea viittauksia arvovaltaisiin julkaisuihin,
Jos neste on vaikka ihon ja lihaksen välissä?Ellei turvotus ole lihaksessa, mikähän se sitten turpoaa?
Juuri se alkoholin diureettinen vaikutus käsittääkseni sen turvotuksen aiheuttaa, "kun kroppa alkaa pantata nesteitä". 
Otin perjantaina kunnon kännit (n. 25 annosta), lauantaina oli vähän tukkonen olo ja sunnuntaina lähinnä syöpöttelin, mutta vähänkö jumaliste mahtavaa että eilen kun otin penaa niin sain maksimisarjan tehtyä 5kg raskaammalla mitä viikko sit? joku ihme alkoholirentoutuminenko kyseessä, tosin aiemminki oon huomannu että jumit saa laukaistua kun vähän on viihteellä.

Laita sitten kun sulla on enempi aikaa, ei mulla mikään kiire ole. ;)
Ei tässä nyt kuuhun saakka tarvitse mennä. En ehdi hakea viittauksia arvovaltaisiin julkaisuihin, mutta ainakin minulla alkoholi aiheuttaa turvotusta. Ellei turvotus ole lihaksessa, mikähän se sitten turpoaa?

Aika kaukana nesteytyksestä...
Kemmeri sanoi:

Tai no joo, sanoit, että se on parempi nesteyttäjä kuin kreatiini, joten jäädään odottamaan tutkimuksia aiheesta alkoholi vs. kreatiini lihasten nesteyttäjänä.![]()
Olet siis lääketieteellinen ihme. Onneksi olkoon.Sama täällä eli treeniin ei kupittelu vaikuta negatiivisesti.

Olet siis lääketieteellinen ihme. Onneksi olkoon.![]()
Tässä taitaa olla myös paljon kyseessä siitä että mitä mieltää kupin ottamiseksi ja mitä ei. Itselläni ei tunnu missään joku 3-5 pulloa olutta tai pari paukkua illalla. Nukun vaan sikeämmin sen yön vaikka pieni sievä tuosta määrästä tulee ja hieman rentouttaa. Aamulla aivan hyvin salille tai minne hyvänsä voi lähteä. Joten ei tuossa viellä tarvia lääketieteelistä ihmettä olla.
Ei tuota nyt varmaan käytännössä kukaan voi huomata, mutta teoriassa asia on näin.
.
Eli tuota vaikutusta niin negatiivisesti kuin ei positiivisesti ei pysty millään mittaamaan kuin omalla kehon tuntemuksella.Ja henkilökohtaisesti jos vedän 5 kaljaa reenin päälle, niin takuulla on aamulla paikat enemmän rikki kuin ilman alkoholia. Testattu ja todeksi todettu tämä homma.
Kyllähän toi alkoholi vaikuttaa treeneihin, se on ihan varma.
Jos sä esim. menet perjantaina treenien jäjkeen ryypiskelemään,
niin ne treenit oli turhat.Silloin kun otetaan alkoholia niin elimistö ei käytä
mitään muuta kehossa kuin sitä,sen kyllä huomaa jos tulee syötyä
ryyppyiltana niin seuraavana päivänä oksentaa edellisen päivän ruuat.
Kyllähän toi alkoholi vaikuttaa treeneihin, se on ihan varma.
Jos sä esim. menet perjantaina treenien jäjkeen ryypiskelemään,
niin ne treenit oli turhat.Silloin kun otetaan alkoholia niin elimistö ei käytä
mitään muuta kehossa kuin sitä,sen kyllä huomaa jos tulee syötyä
ryyppyiltana niin seuraavana päivänä oksentaa edellisen päivän ruuat.
Entäs jos vetää kevyen punttitreenin iltapäivällä ja illalla menossa pämppäämään, kehitystä tuskin tulee mutta negatiivista kehitystä ei tule? (ts. oma taso pysyy neutraalina)