alkoholi=kaloreita
Alkoholi=kaloreita eli yhtäkuin kaloreita=MASSAA..:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
alkoholi=kaloreita
Alkoholi=kaloreita eli yhtäkuin kaloreita=MASSAA..:D
MASSAA=läskiä:D
e- ja edgarhoovert vai mikä nyt olikaan: tossa iässä varmasti menee puol vuotta elämästä vituiks jos vahingossa myrkyttää kehonsa viinaksilla, mutta mä ainaki pystyn menemää seuraavana iltana salille, vaikka olisin kuppia ottanukki.

Jos Perjantai illalla meet salille ja sit ryyppäämään , niin et millään pysty palautumaan ja kasvamaan.
Höh siis on onko juominen oikeasti monelle noin tärkeetä että luvataan vähentää mutta kesän jälkeen? :jahas: Henk. koht. olen niin addiktoitunut treenaamaan että en paljon ylimääräsiä välipäiviä pidä jossen ole kipeä,matkalla tms. Kaikkein parasta on treenata 110 lasissa sillon ku muut dokaa ja lihoaa kesälomalla:D ja saa kuunnella sitten syksyllä ku ihmiset poraa menetetyn vyötäron perään. Paavo Nurmen sanoin:" Kaikki syyt mitkä estävät urheilemasta, ovat tekosyitä! "![]()
Uutena vuotena tuli viimeksi otettua, vuoden lopussa taas :kippis1:
jos vaikka kerran kuussakin ryyppää kunnolla ni(ainakin mulla) on turha rikkoa mitään sarjapainoennätyksiä ykkösmaksimeista puhumattakaan. Itseasiassa, olin viime vuoden toukokuusta kuluvan vuoden maaliskuuhun asti juomatta. Kehitystä en paljoa huomannut :jahas: mutta se johtui muista seikoista kuten siitä että treenasin ilman varmistajaa ja söin miten söin. Ja houkutuksia kyllä riittää Tammerfest,Porin Jazzit, Karmarock....Toisaalta kaikki liha tottelee kuria!![]()
miten kummassa tuo varmistaja riippuu sun kehityksestä? mulla on ehk 1-3krt ollu varmistaja koko reeni aikana ja kehitystä on tullu ;)
Nurmen sanoin:" Kaikki syyt mitkä estävät urheilemasta, ovat tekosyitä! "
cybershaman sanoi:Nurmen sanoin:" Kaikki syyt mitkä estävät liikkumasta(ei urheilemasta), ovat tekosyitä!
Hhmm...mielestäni tämä on kyllä UKK:n sanoma lausahdus.
...Koska alkoholi aiheuttaa turvotusta ja turvotus on nestettä, väitän, että sopiva määrä alkoholia on parempi lihasten nesteyttäjä kuin yksikään kreatiini ja pikemminkin nopeuttaa palautumista.
!! Itekin välillä harmittaa kun on ns. pakollisia ryyppy retkiä, varsinkin kesällä muutamat festarit ja kaikki muu hauska josta en halua luopua treenejen takia. Ja ainakin mun kropassa näkee heti ulkoisesti eron kun olen ryypännyt pari päivää... Ja jos olen ryyppäämättä vaik kuukauden niin kyllä ne treeni painot nousee aika hyvin siinä ajassa. (17v penkki nous kuukaudessa 80-100 kg)Höh siis on onko juominen oikeasti monelle noin tärkeetä että luvataan vähentää mutta kesän jälkeen? :jahas: Henk. koht. olen niin addiktoitunut treenaamaan että en paljon ylimääräsiä välipäiviä pidä jossen ole kipeä,matkalla tms. Kaikkein parasta on treenata 110 lasissa sillon ku muut dokaa ja lihoaa kesälomalla:D ja saa kuunnella sitten syksyllä ku ihmiset poraa menetetyn vyötäron perään. Paavo Nurmen sanoin:" Kaikki syyt mitkä estävät urheilemasta, ovat tekosyitä! "![]()
Ei taida mennä lihakseen alkoholin aikaansaama turvotus... Alkoholi poistaa nestettä kropasta.