Haaste Alkoholia Ja Rautaa Rakastaville

MASSAA=läskiä:D

tätä varten treenataan, ettei kaikki massa menisi ihan läskiksi.

e- ja edgarhoovert vai mikä nyt olikaan: tossa iässä varmasti menee puol vuotta elämästä vituiks jos vahingossa myrkyttää kehonsa viinaksilla, mutta mä ainaki pystyn menemää seuraavana iltana salille, vaikka olisin kuppia ottanukki.

e- ja edgarhoovert vai mikä nyt olikaan: tossa iässä varmasti menee puol vuotta elämästä vituiks jos vahingossa myrkyttää kehonsa viinaksilla, mutta mä ainaki pystyn menemää seuraavana iltana salille, vaikka olisin kuppia ottanukki.

Ei mulla ainakaan ole treenejä tekemättä sen takia, et on tullu otettua kuppia.
Ei edes juhannuksen jälkeen vaikk tuli otettua 3pv aika rankasti. Heti maanantaina treenaamaan.
Ja koska en tunne sanaa "kaamee kapula", pystyn treenaamaan seuraavana päivänä.

Meinaatteko, että jos vetäsee kännit niin penkkitulos tippuu 20kg :D Kunnolla vaan treeniä ennen kännejä, niin passaa hyvin olla paripäivää poissa salilta ja palautua.

Olin puolisen vuotta juomatta ja nyt olen juonut 3-4 viikkoa joka perjantain ja lauantai ja aika paljon kerrallaan. Treenissä en ole huomannut minkäänlaista eroa. Mulle ei kyllä tule tosta juomisesta krapulaa juuri ollenkaan kunhan juo oikeanlaisia juomia, aamulla tuntuu että alkoholia on vielä veressa mutta ei paljon muuta, että ei varmaan kovin pahaa myrkytystilaa sitten ole kehossa?

Höh siis on onko juominen oikeasti monelle noin tärkeetä että luvataan vähentää mutta kesän jälkeen? :jahas: Henk. koht. olen niin addiktoitunut treenaamaan että en paljon ylimääräsiä välipäiviä pidä jossen ole kipeä,matkalla tms. Kaikkein parasta on treenata 110 lasissa sillon ku muut dokaa ja lihoaa kesälomalla:D ja saa kuunnella sitten syksyllä ku ihmiset poraa menetetyn vyötäron perään. Paavo Nurmen sanoin:" Kaikki syyt mitkä estävät urheilemasta, ovat tekosyitä! ":hyper:

Jos Perjantai illalla meet salille ja sit ryyppäämään , niin et millään pysty palautumaan ja kasvamaan.

Riippuen tietysti mitä tuollta sanalla "ryyppäämään" tarkoitetaan (muutama birra, "leuka maassa" tai jotain tuolta väliltä), olen eri mieltä. Koska alkoholi aiheuttaa turvotusta ja turvotus on nestettä, väitän, että sopiva määrä alkoholia on parempi lihasten nesteyttäjä kuin yksikään kreatiini ja pikemminkin nopeuttaa palautumista. Määrä on sopiva, kun se ei haittaa muuta elämää (eikä treenausta). Dieetti ja alkoholi sopivat sen sijaan huonosti yhteen.

Höh siis on onko juominen oikeasti monelle noin tärkeetä että luvataan vähentää mutta kesän jälkeen? :jahas: Henk. koht. olen niin addiktoitunut treenaamaan että en paljon ylimääräsiä välipäiviä pidä jossen ole kipeä,matkalla tms. Kaikkein parasta on treenata 110 lasissa sillon ku muut dokaa ja lihoaa kesälomalla:D ja saa kuunnella sitten syksyllä ku ihmiset poraa menetetyn vyötäron perään. Paavo Nurmen sanoin:" Kaikki syyt mitkä estävät urheilemasta, ovat tekosyitä! ":hyper:

Kolikolla on aina kääntöpuolensa.Kyllä mun mielestä voi kesällä ottaa rennosti ja pitää salilta vähän taukoa.Esim.Itse kävin talven 3-4 krt salilla+2-3 krt /vko lenkillä.Nyt kesäloman ajan pidän salilta taukoa(monta vuotta sama kuvio).
Pelailen jalista,rantalentistä,luistelen,välillä ryyppään:kippis1: ja elokuussa aloitan taas salilla pumppaamisen.

Suomen kesä on niin lyhyt,että silloin pitää nauttia ulkoilma lajeista.Talvella on taas moooooonta kuukautta aikaa pumpata rautaa auringolta piilossa.Ja ei se tulostaso älyttömiä tipahda,ku välillä tekee kotona punnerruksia,leukoja ja vatsoja tai muuta vastaavaa.

Hyvää vaihtelua mielelle ja keholle.:thumbs:

jos vaikka kerran kuussakin ryyppää kunnolla ni(ainakin mulla) on turha rikkoa mitään sarjapainoennätyksiä ykkösmaksimeista puhumattakaan. Itseasiassa, olin viime vuoden toukokuusta kuluvan vuoden maaliskuuhun asti juomatta. Kehitystä en paljoa huomannut :jahas: mutta se johtui muista seikoista kuten siitä että treenasin ilman varmistajaa ja söin miten söin. Ja houkutuksia kyllä riittää Tammerfest,Porin Jazzit, Karmarock....Toisaalta kaikki liha tottelee kuria!:rock:

miten kummassa tuo varmistaja riippuu sun kehityksestä? mulla on ehk 1-3krt ollu varmistaja koko reeni aikana ja kehitystä on tullu ;)

miten kummassa tuo varmistaja riippuu sun kehityksestä? mulla on ehk 1-3krt ollu varmistaja koko reeni aikana ja kehitystä on tullu ;)

saattaa olla, että se nostelee sua vähän kovempia rautoja. en mäkään mitään kovia sarjoja 170kg ottais penkissä ilman varmistajaa. tai sit se keksi vaa hyvän tekosyyn...

...Koska alkoholi aiheuttaa turvotusta ja turvotus on nestettä, väitän, että sopiva määrä alkoholia on parempi lihasten nesteyttäjä kuin yksikään kreatiini ja pikemminkin nopeuttaa palautumista.

Koska aurinko näyttää maasta katsottuna saman kokoiselta kuin kuu, väitän, että ne on läpimitaltaan saman kokoisia. Vai mitä?

Ei taida mennä lihakseen alkoholin aikaansaama turvotus... Alkoholi poistaa nestettä kropasta.

Juu juu jotku ottaa ja jotku ei, olihan se UKK:n lausahdus, laiskana miehenä en jaksanu tarkistaa

Rento keskustelu :david: !! Itekin välillä harmittaa kun on ns. pakollisia ryyppy retkiä, varsinkin kesällä muutamat festarit ja kaikki muu hauska josta en halua luopua treenejen takia. Ja ainakin mun kropassa näkee heti ulkoisesti eron kun olen ryypännyt pari päivää... Ja jos olen ryyppäämättä vaik kuukauden niin kyllä ne treeni painot nousee aika hyvin siinä ajassa. (17v penkki nous kuukaudessa 80-100 kg)

se on sitä alun mielenkiintoa ja kehon koostumuksen nopeaa muutosta mikä sinne salille vetää ensimmäisinä vuosina. nykyään, kun peili hymyilee sinne katsoessaan voi hyvin välillä vetää persenaamoja ja pitää vähän taukoa salilta. kesäkuntokin on jo saavutettu eikä se radikaalisti ehdi muuttua 1½kk aikana joten mitä sitä turhia stressaaman. nyt, kun tulokset ~ pykii paikoillaan ja natumaksimi alkaa lähennellä huippuaan voi huoletta dokailla, kun siltä tuntuu.

kesä on enemmän rantalentopallon, binin, kauniiden naisten ja hyvien ystävien seuraa. talvella voi sit taas pykii himas, duunata biittei ja räkii paskoi riimei himas, kun ulos ei uskalla kylmän ja pimeän sään takia. :evil:

ei se mitään tärkeää ole, mutta ei ole treenauskaan enää ja molempia tulee harrastettua.

Ei taida mennä lihakseen alkoholin aikaansaama turvotus... Alkoholi poistaa nestettä kropasta.

Ei tässä nyt kuuhun saakka tarvitse mennä. En ehdi hakea viittauksia arvovaltaisiin julkaisuihin, mutta ainakin minulla alkoholi aiheuttaa turvotusta. Ellei turvotus ole lihaksessa, mikähän se sitten turpoaa?

Muuten olen sitä mieltä, että alkoholi ja treenaus sopivat huonosti yhteen. Kun tätä ei kuitenkaan tee kilpailumielessä ja alkoholilla on omat puolensa, tulee toisinaan naukkailtua ja nautittua. Kohtuudella kuitenkin.

Back
Ylös Bottom