Haaste Alkoholia Ja Rautaa Rakastaville

Moro!

Olen itselleni luvannut, että juon seuraavaksi sitten, kun penkistä nousee 150(nyt 125) tai maastavedosta 180(nyt 150). Haastan jokaisen muun kuka kenties morkkistelee viime viikonlopun tai juhannuksen ryyppäämisiä haastamaan itsensä vastaavaan vetoon:rock: ! korkit kiinni ja treenaamaan, krapulapäivä(t)=hukattua treeniä/kehitystä!:)

Moro!

Olen itselleni luvannut, että juon seuraavaksi sitten, kun penkistä nousee 150(nyt 125)

Oletko ottanut huomioon että jos olet puhtainjauhoin liikkeellä niin tuohon saatta mennä reippaasti yli vuosikin...ja vuoteen mahtuu monenlaisia juhlia ja houkutuksia:rolleyes: onnea vaan jos meinaat tuon tehdä, kurinalaisuus on nannaa:whip:

Joo mäkin lopetan juomisen kunhan saan penkistä 200 :piis:

edit: ja jos ikinä saankaan niin sitten on aika perua tämä lupaus

Cybershamanin kokoiselle jannulle 180kg maastanostosta ei pitäisi olla temppu eikä mikään. Ehkä 150kg pp saavuttamisessa menee vähän kauemmin, mutta eiköhän se vuodessa tule, jos vaan paat reenit ja syömiset kuntoon.

Enpä muista, milloin olisi tullut darran takia oltua reenistä pois. Siis en ole darraisena reenannut, mutta kun darraa on ollut viimeisen noin 10-v aikana niin harvoin, että enpä taida jättää vähäisiä ja harvoja alkoholinjuomisiani pois ihan vielä. Puolen tonnin RAW yt:n aion alle 90-kiloisena natuna rikkoa ihan pikapuoliin joka tapauksessa, vihdoinkin. :jahas:

Joo mäkin lopetan juomisen kunhan saan penkistä 200 :piis:

edit: ja jos ikinä saankaan niin sitten on aika perua tämä lupaus

Samalla linjalla täällä.. tosin tuo 200 on aika kaukainen haave.. mut jos sen joskus saan... on aika pohtia josko lopettas juomisen edes kuukaudeksi:D

Jepjep...Iteä v-tuttaa juomisessa a)väh.2 pvä krapula b) rahanmeno c)morkkis d)närästys(renniet ei auta):jahas:
Yleensäkin jos tosissaan treenaa, niin pyhä kolminaisuus pitää olla kunnossa(ruokalepotreeni) ja eikös alkoholin suurkuluttajamiehille kasvaa tissit(kroppa alkaa tuottaa naishormonia) ?:hyper:

Kyl toi kuningas alkoholi vie ainakin meikäläistä, eipä ihmekään kun rasvaa kertyy bulkilla ihan liikaa. Muttakun se on niin kivaa (känät)!

Voisi kokeilla pitempää ajanjaksoa ilman viinaa ja katsoa vaikuttaako treenaamiseen. Kokeilin hurjat 3 vai 4 viikkoa ilman, eikä minkäänlaista vaikutusta treeniin ainakaan sillä kertaa.

Kerroppas cyberi sitten miten vaikuttaa pitkällä aikavälillä voimiin :)

PS.Aina mä oon valittamassa viinan kiroista :nolo:

Kyl toi kuningas alkoholi vie ainakin meikäläistä, eipä ihmekään kun rasvaa kertyy bulkilla ihan liikaa. Muttakun se on niin kivaa (känät)!

Voisi kokeilla pitempää ajanjaksoa ilman viinaa ja katsoa vaikuttaako treenaamiseen. Kokeilin hurjat 3 vai 4 viikkoa ilman, eikä minkäänlaista vaikutusta treeniin ainakaan sillä kertaa.

Kerroppas cyberi sitten miten vaikuttaa pitkällä aikavälillä voimiin :)

PS.Aina mä oon valittamassa viinan kiroista :nolo:

Sama täällä eli treeniin ei kupittelu vaikuta negatiivisesti. Pitihään sitä ottaa välillä totaalinollaus - ja mikään ei ole mukavempaa kuin ottaa kaverien kans salikisat, sit siihen saunottelu ja kunnon känni päälle :kippis1:

jos vaikka kerran kuussakin ryyppää kunnolla ni(ainakin mulla) on turha rikkoa mitään sarjapainoennätyksiä ykkösmaksimeista puhumattakaan. Itseasiassa, olin viime vuoden toukokuusta kuluvan vuoden maaliskuuhun asti juomatta. Kehitystä en paljoa huomannut :jahas: mutta se johtui muista seikoista kuten siitä että treenasin ilman varmistajaa ja söin miten söin. Ja houkutuksia kyllä riittää Tammerfest,Porin Jazzit, Karmarock....Toisaalta kaikki liha tottelee kuria!:rock:

Minen mitää dokauslakkoja ala pitään. Jessus. Sillon tällön on ihan asiallista nollata tilanne viunalla. Se ei tuloksia haittaa eikä muutenkaan, päivastoin.

Kaikkea ne keksii. :eek:

Vaikka täällä tämä hieman hilpeyttä tuntuu herättävän niin kyllä tuossa ajatusta on...

Itse starttasin kännittömän kauden tammikuun puolesta välistä ja samalla aloitin paluun salihommiin kolmen vuoden niinjanäin reenaamisen jälkeen. Viittä kaljaa enempää ei tullut otettua ennen kesäkuuta kerralla. Ei siis ihan nollalinja, mutta kohtuudessa pysytellen. Tuona aikana petrasin ennätyksiä sekä kyykyssä, mavessa että penkissä. Lähtötilanteessa tammikuussa olin entisiä ennätyksiä kuitenkin kaikissa liikkeissä kymmeniä kiloja jäljessä. Tästä viisastuneena kokeilen kyllä jatkossakin vähän pidempiä puolikuivia jaksoja. Ainakin sinä aikana, kun on tarkoitus tehdä jotain tuloksiakin. Varsinkin, kun oireet ryyppypäivän jälkeen on samat kuin cybershamanilla...

Hyvä threadi. Itse en uskalla luvata vielä mitään koska sen minkä lupaan myös pidän. Pitää hieman harkita asiaa... Olen kyllä viime aikoina saanut muutenkin aika hyvin väännettyä korkkia kiinni. Tämä voisi olla sitten se viimeinen kuolonisku viinapirulle.

Talvella pitää vähentää, mut kyllä taas tulevana viikonloppuna täytyy nauttia kesästä :kippis1: . Turha kyllä toivoa että kunnolla pystyy treenaamaan, mut katotaan sitäkin sitte syksymmällä.

Heh, mäki voin luvata että vedän kännit, jos joskus saan kyykystä 200, tai penkistä 150. Tai sitten voi olla että päätänkin olla vetämättä. Ihme jannuja ettei pysty olla dokaamatta, ette selvästikään halua olla dokaamatta...;)
nimim. Ei kännissä yli 3 vuoteen. Maksimisatsit pyörii 2 kaljassa, oisko sitä tänä aikana joskus tullu 3kin otettua, huhhuh.

Kupittelu ei vaikuta negatiivisesti ? Alklää jauhako paskaa ! Vapun jälkeen on ollut pirusti näitä märkiä illanistujaisia ja seuraukset aika katastrofaalisia kunnon suhteen. Alkoholi on myrkkyä ja känni on myrkytystila lääketieteellisessä mielessä. Ja kaikki ymmärtää jos on saanut myrkytyksen niin ei voi treenata kunnolla. Se ei auta jos morkkiksessa rääkkää itseään. Jos Perjantai illalla meet salille ja sit ryyppäämään , niin et millään pysty palautumaan ja kasvamaan. Se on vaan kiva fiilin kun on käynyt treenaamassa , mut elimistön kaikki voimat menee alkoholista toipumiseen ei kasvuun.

Back
Ylös Bottom