Haaste: 200kg maastaveto (toistot)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jn71
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No kai tuo kahen sadan veto ON arkipäivää joka punttisalilla??

Minä ainakin lakkaisin käymästä sellaisella salilla missä 200kg ei olisi arkipäivää ja vaihtaisin jonnekin missä on.
Paras sali treenata on juuri sellainen missä on mahdollisimman paljon itseään vahvempia äijiä, niin saa lisää motivaatiota tavoitella isompia rautoja, kun näkee jonkun toisen siihen pystyvän.

Minä ainakin lakkaisin käymästä sellaisella salilla missä 200kg ei olisi arkipäivää ja vaihtaisin jonnekin missä on.
Paras sali treenata on juuri sellainen missä on mahdollisimman paljon itseään vahvempia äijiä, niin saa lisää motivaatiota tavoitella isompia rautoja, kun näkee jonkun toisen siihen pystyvän.

Kysytkö tiskillä että onko täällä paljonkin 200 kilon rutiinivetäjiä ja pitävätkö he mahdollisesti treeniblogia?

Tähän toimii myös Pakkotoiston treenipäivyrit. Käy muutaman voimanostojunnun päivyriä lukemassa, jos tuntee itsensä liian vahvaksi - ja voi alkaa miettimään postimerkkeilyä. Toki IRL-esimerkki on aina parempi.

^Maailmanennätysten lueskelu on kanssa hyvä motivaattori. Joku Yi-Ju Chou on tyyppi jolla ei 25. heinäkuuta 2009 ollut muutakaan tekemistä kun nostaa yli 200kg maasta. Elopainoa 50,45 kiloa ja sukupuoli naaras.

Iha vakavissas olet sitä mieltä että joka salilla jokaisena arkipäivänä näkee 200kg maven? :)

Sillon harvemmin kun käyn julkisilla saleilla niin näkis edes jonku tekevän mavea :)

e: mutta onhan tämä mave haaste kovin jos vertaa että muut on montako kertaa satasella penkkiä, leukoja tai kyykkyä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mave nyt ei täällä penkkipunnerruksen luvatussa kaupungissa nyt vaan satu olemaan missään huudossa, se on penkki tai ei mitään.. nimim. 200 penkki ON arkipäivää. (ei toki mulla :D) Myös kaikenlaisia 230kg paitarunkkulankkupenkkejä näkee viikottain, mutta 200kg mavea harvemmin sattuu silmään. toki niitäkin nyt muutaman kerran kuussa näkee

Laitan illalla oman panokseni tähän ketjuun, ku tähän asti on nähty lähinnä isojen ja vahvojen kilpailijoiden suorituksia.. 80 kilosen kyniksen vyötön 200kg for reps ehkä laskee muidenkin rimaa laittaa videoita!

Eilen meni 5X200, mutta huijasin remmeillä. Kämmenien iho on niin heikossa hapessa. Oma paino tällä hetkellä 74kg
Ensi kerralla videota ja tehdään vaikka 6-8 toistoa.

Pistetään hieman pelisääntöjä. Eli sallitut varusteet vyö ja mankku. Ei pompottelua lattiasta. Ja koska avasin ketjun niin tossa mun oma suoritus:

Veto 12*200 - YouTube

Onko pakko kuolettaa lattiassa? Sopiiko 1-2 cm lattiasta uusi nosto? oon heikko bodari, mutta ens viikolla voisin koettaa jotain 3-4 toistoa..

Suositut

Back
Ylös Bottom