Haaste: 200kg maastaveto (toistot)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jn71
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
niin... oon aina sanonut, että yli vitosen sarjoilla ei oo mitään tarkempaa merkitystä, kun arvioidaan sitä ykköstä. toi mun ykkösjuttu siis oli täysin heitto, mutta jos 200 on 58% 340:stä, ei toi mikään utopia ole ollenkaan. toki toistoja saa helpommin ylös kuin ykköstä. pikemminkin toi siis menee, että 340 kg:n ykkösellä pitäs tulla 14*200 ihan pimpom. kukaan voimanostaja ei juuri noin pitkillä sarjoilla vetoo treenaa, joten senkin takia mun lausunto oli lähinnä lempeää heittelyä.

Pienellä alustuksella lähtee mun osallistuminen. Ei oo tullu kauheesti vedettyä raskaita vetoja. 200 kg tai yli ollu viimeisen n. 18 vuoden aikana vain 4 kertaa tangossa. Valtaosa vetotreeneistä on enemmän semmosta voimakestävyyttä tai sitten semmosia enemmän sähäköitä pyramideja. Toivotaan että raati hyväksyy edes muutaman toiston.

Kiitokset kuvaajalle ja parille "kissaselän" spottaajalle.

Tässä siis se 4. 200 kg mave sitten lukioiän:

Kovia vetoja tänne on kyllä postattu. Hatunnosto kaikille osallistuneille!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Edelleen odotan enemmän niitä "normikavereiden" suorituksia. Jännä nähdä että tähän trediin ovat postanneet lähinnä sm ja jopa mm-tason voimanostokisaajat.
Muistui mieleeni tämä viestiketju ja kaivelin ylöspäin kun näkyy loppuneen lyhyeen.
Onko normikaverit tässä ajassa sisuuntuneet ja vetäneet nyt niitä sarjoja 200 kilolla?:)

Kun vajaa vuosi takaperin luin tätä ketjua olin n. 6-8x165 kunnossa ja ykkönen ruma 200.
Mutta nyt asiaa on korjattu, ja menee jo huima vitonen;) Vetoa en ole koko syksynä tehnyt kuin muutaman kerran. Tulos voi tästä vielä hypätä, toivottavasti

On muuten hidas hermosto heräämään, vaikka lämmittelyjä mukamas paljon alla. Tuo 205 tuntui kevyemmälle :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[video]http://m.youtube.com/watch?v=x1-pzJTfiqQ[/video]

Siinä oma osallistumiseni. Oli ensimmäinen kerta elämässä kun oli yli 190kg tangossa.
Aika tarkkaan vuosi sitten sain 130kg maasta, ja selkä aivan paskana sen jälkeen :) toisaalta kaikkea muuta punttitreeniä jo useita vuosia takana, mutta välilevynpullistuma saanut välttämään alakroppatreeniä..
Omapaino videolla 85kg vaatteet päällä.

- - - Updated - - -

[video]http://m.youtube.com/watch?v=x1-pzJTfiqQ[/video]

Siinä oma osallistumiseni. Oli ensimmäinen kerta elämässä kun oli yli 190kg tangossa.
Aika tarkkaan vuosi sitten sain 130kg maasta, ja selkä aivan paskana sen jälkeen :) toisaalta kaikkea muuta punttitreeniä jo useita vuosia takana, mutta välilevynpullistuma saanut välttämään alakroppatreeniä..
Omapaino videolla 85kg vaatteet päällä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tavoitteena saada jouluun mennessä kolmonen 200kg ja tällä hetkellä 3x140kg tulee helposti. Mitä mieltä onko mahdollista tolla aika välillä?

Loppuun vielä että kiire ei ole mihinkään mutta kovia tavoitteita on kiva asettaa motivaatiota antamaan. :)

OT: Itellä kutakuinkin yhtä hyvä veto tällä hetkellä, päivästä riippuen uskoisin että 2-4 tulee 140kg. Tähän verrattuna uskoisin että aika kiire tulee :D katellaan, kumpi kerkee eka vai kerkeekö kumpikaan :D ite oon tällä hetkellä 531 ohjelmassa (treenimaksimi 155kg nyt). Ootko smurffi millä ohjelmalla?

Oli torstaina vetoreeni. Ohjelmassa (cube method for strongman) toistot 80%:lla maksimista ja 8-10 tarkotus tehdä. Tuli 202,5 kg:lla 9 toistoa. Maksimi tällä hetkellä 250 ja 255 trap-barilla. Kyllä oli happamilla paikat ton ysin jälkee. Jokainen toisto kunnon resetillä eli kädet irti ja uudet paineet (onhan se dead lift nimeltään)

Kovia vetoja täällä muilla kyllä kans!

Ihan vaan tänne vertailtavaksi noiden sarjojen ja maksimien suhteeksi: Treenikaveri otti 20x200kg maasta ilman pomputusta alle 2min aikaan ja ykkönen on 290kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom