Haaste: 200kg maastaveto (toistot)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jn71
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pitääsköhän nuaho laittaa vielä oma paino ku suhtees on kovempi kaveri tuollaanen 74kg kaveri 12 toiston vedolla ku ite jos vetäis tuon saman määrän ku paino on kuintenki 40kg enempi, vai mitä mieltä ollaan? pitää varmaan jossain vaiheesa ku tässä ehtii niin kokeella että kuinka tuas äijän käy.

pitääsköhän nuaho laittaa vielä oma paino ku suhtees on kovempi kaveri tuollaanen 74kg kaveri 12 toiston vedolla ku ite jos vetäis tuon saman määrän ku paino on kuintenki 40kg enempi, vai mitä mieltä ollaan? pitää varmaan jossain vaiheesa ku tässä ehtii niin kokeella että kuinka tuas äijän käy.

Ei nyt ruveta vääntään kuka on suhteessa mitä, ei muuta kun 200 tankoon ja toistot pois!!

ei soo multa millää lailla pois ja ei ny tarkootus tietenkää oo rueta vääntämään tollaasesta,lähinnä aattelin jos jotain kiinnostaa vertailla noita tuloksia omiinsa. minoon ite sen verran rimpula nottei mun kannata kisata ku itteni kans. :D jos vaan kerkeen ja saan jonkun kuvaan niin tään päivän aikana otan videon omasta rimpuulusta ja laitan tänne ku kerkiän eli ens viikolla ku tänään jos hyvin sattuu niin kerkeen käyrä koittamas tuata veto.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ei se ny niin helposti iske ku oli jo n.tunin reeni alla ja paikat oli lämpöset. kylmiltään tehtynä olis varmasti huonolla tekniikalla ollukki vaara käyrä nii. jalka reenissä ku oli jo mavea ja kyykkyä niinku päivyristä voi kattoa. ja haastees oli vyö jota ei en muuten vielä 200 raudassa käytä. ja mun selkä on sellaanen että jos menee pyöreeks niin ei kärsi ees 25kg kiekoo suurempaa nostaa. mukavahan se on että huolehrit mun välilevyn pullistumisen puolesta.. :D oon oppinu tuntemaa selkäni mitä kärsii nostaa ja miten. katoiksa sitä videota? mielenkiinnosta meinaan kuulisin sun mielipitees että mikä niissä nostoissa aiheuttaa sen välilevyn pullistuman ja tää ei oo turvan soittoo vaan uteliasuuttani kysyn. :) mainittakoon ny vielä tuohon että oon karvan yli 200 vetäny sjmv:ssa selkäsuorana enkä suinkaan ykköstää vaan 6 tehny ja siihenki ollu jo lämpöä reilusti alla. videolla on jossain kesältä kun tehtiin koko keho läpi kaverin kans nii se kuvas sjmv jossa oli 210kg toki silloon tuli vaan 5:n ku oli melkeen viimenen liike ja pitkä reeni jo alla. voin koittaa joskus kattella senki videon jostain mutta nytten jaksa..

Edelleen odotan enemmän niitä "normikavereiden" suorituksia. Jännä nähdä että tähän trediin ovat postanneet lähinnä sm ja jopa mm-tason voimanostokisaajat.

Taitaa olla 200 koogee jo niin iso rauta kuitenkin että täältäkään ei hirveästi löydy porukkaa jotka sillä pystyvät sarjaa vetämään.

Himottais kyllä kokeilla tää joskus. Ongelmana on se, että tuollaisen jälkeen on varmasti sen kolme viikkoa selkä umpijumissa. :)

Edit. Passo78:lla pysyi kyllä hemmetin hyvin tekniikka kasassa tuossa. Hieno suoritus!

Edelleen odotan enemmän niitä "normikavereiden" suorituksia. Jännä nähdä että tähän trediin ovat postanneet lähinnä sm ja jopa mm-tason voimanostokisaajat.

Totta, tulee ihan sellanen olo että toi 200kg olis ihan arkipäivää kaikilla saleilla :D ei sillä etteikö siihen olisi jokaisella mahdollisuus, mutta harvoinpa silti näkee 200kg mavea, ja vielä sarjaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom