Haastattelu: Valmentaja Aki Mähönen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uskoo kuka haluaa että Skyttä juo reilut 50 kilosena 9 litraa vettä/vrk.Ja syö 4000kcal+1000kcal lisäravinteistä siihen päälle :D

"Tällä hetkellä hän on lähellä kisakuntoa, mutta syö päivässä kuitenkin 4 000 kilokalorin edestä ravintoa. Päälle tulee vielä tonni erilaista juomista. Lisäksi hän hörppii vettä peräti yhdeksän litraa päivässä"

Ja jos se jatkuvasti juo sen 9L nestettä/vrk niin ei todellakaan ole ihme että tippuu hiukset,silmäripset ja kulmakarvat kuten itse Mähönen aiemmin sanoi..Uskon että tuon kokoinen nainen tulee hukkumaan tuohon nesteeseen ennen vappua sohvallansa.
 
Uskoo kuka haluaa että Skyttä juo reilut 50 kilosena 9 litraa vettä/vrk.Ja syö 4000kcal+1000kcal lisäravinteistä siihen päälle :D

"Tällä hetkellä hän on lähellä kisakuntoa, mutta syö päivässä kuitenkin 4 000 kilokalorin edestä ravintoa. Päälle tulee vielä tonni erilaista juomista. Lisäksi hän hörppii vettä peräti yhdeksän litraa päivässä"

Ja jos se jatkuvasti juo sen 9L nestettä/vrk niin ei todellakaan ole ihme että tippuu hiukset,silmäripset ja kulmakarvat kuten itse Mähönen aiemmin sanoi..Uskon että tuon kokoinen nainen tulee hukkumaan tuohon nesteeseen ennen vappua sohvallansa.
Toi 9l vettä ei välttämättä ole ihan perseestä tempaistu numero. Kuulemma Akilla oli viime vuonna joku mimmi-valmennettava joutunut sairaalaan kun oli kiskonut 8 litraa vettä päivässä ohjeiden mukaisesti.
 
Luulis että ois nyt helpompiakin tapoja boostata aineenvaihduntaa, kuin litkiä 9-litraa vettä offillakin.

Kisaviimeistelyissä ymmärrän nesteellä kikkailun, mutta silloin ollaan keholle raskaassa tilanteessa vain ohimenevästi.
 
MIkä ihmeen pointti on juoda tytöillä noin paljon,50 kilonen juo enemmän kuin 140 kilonen Mentula...? Ei tuosta voi olla muutako haittaa sillä tuohonhan voi kuolla oikeasti. Hieno mies tää pakkiksen Kalimero alias Mähönen. Sen valmennettaviltako ne nuo karvatki tippuu päästä kaikilla koska järjetön veden litkiminenhän vie vitamiinti,mineraalit ym kehosta ja siilon ne hampaat alkaa heilua ja tukka lähteä,ihan kuin ukko itse sanoi aiemmin..Kumma etten ole muilta kuullu tällaista kuin Mähöseltä jonka juttujen mukaaan tuosta kärsii liki kaikki kokoajan.. Mikähän iltalehti himo sille on iskeny ku pelkää negaa pitää tuputtaa monta juttua sinne? Onko tulossa joku paljastus kohta joiltain valmennettavalta jotka on teholle päätyneet herran metodien kans?
 
Joutavan nesteen määrä korreloituu syötävän suolan määrän kanssa..

Helposti tulee tavan höntsäpunttaajallekkin 5-6l päivässä, kun pelkästään PERI juomat ottaa sen 2-3l
 
Onko jollain faktatietoa, että 9l vettä menee päivässä ja ne ovat ne ohjeet?
 
Onko jollain faktatietoa, että 9l vettä menee päivässä ja ne ovat ne ohjeet?

Siellähän se lukee toisena linkatussa jutussa.

Esimerkiksi Skytän syömiset Mähönen laittoi kokonaan uusiksi, ja määrät kuulostavat hurjilta.

Tällä hetkellä hän on lähellä kisakuntoa, mutta syö päivässä kuitenkin 4 000 kilokalorin edestä ravintoa. Päälle tulee vielä tonni erilaista juomista. Lisäksi hän hörppii vettä peräti yhdeksän litraa päivässä.
 
Onko jollain faktatietoa, että 9l vettä menee päivässä ja ne ovat ne ohjeet?
kommentoit mutta et lue? ymmärrän että jotkut kommentoi lukematta linkkien takana olevia juttuja mutta että kommentoidaan lukematta toisen postia edes kokonaan niin...
 
Jep, ja siihen kun hikoillaan ja treenataan se 2-3 jumppaa päivässä, niin ei oo mitenkään epätavallista.
Kyllä se kuule 50 kiloselle naisella on jäätävä määrä,pikkusen enemmän kuon triathlonistit juo 60 kilosina?Tuo nestehän on "Puhdasta vettä" eli siis muun juomisen päälle kaikenlisäksi.

Arvaa millä ne hampaat alkaa heilumaan ja tukka tippumaan niinkö Mähönen sanoo(kaikkihan ei lue linkkejä niin mm. tämä lukee siellä)?
Sillä kun keho on huuhdottu kaikista vitamiineista ja suoloista tyhjäksi kuukaisia niin ei ole ihmekään että hengenlähtöjä on lähellä.Tavallisella kisadieetillä ei kenestäkään ala osia tippumaan hampaita myöten se on ihan varma asia.
 
Joutavan nesteen määrä korreloituu syötävän suolan määrän kanssa..

Helposti tulee tavan höntsäpunttaajallekkin 5-6l päivässä, kun pelkästään PERI juomat ottaa sen 2-3l

Itse olen kyllä asiasta aikalailla eri mieltä. Tavallinen höntsääjä juo tuurilla 1,5l vettä päivässä, jos nyt sattuu niiden muutaman ruoan yhteydessä juotujen vesilasien lisäksi edes muistavan juoda. 5-6l vettä päivässä vaatii kyllä sen,että alkuun sitä juomista harrastetaan ihan kellon kanssa tarkasti. Tuo on kuitenkin esim toimistotyöläiselle sellainen määrä,että kusella saa juosta ihan jatkuvasti isompikin kaveri ja hommaan pitää tosiaan mielestäni keskittyä jo ihan tosissaan, että saa litrat päivittäin täyteen.
 
Itse olen kyllä asiasta aikalailla eri mieltä. Tavallinen höntsääjä juo tuurilla 1,5l vettä päivässä, jos nyt sattuu niiden muutaman ruoan yhteydessä juotujen vesilasien lisäksi edes muistavan juoda. 5-6l vettä päivässä vaatii kyllä sen,että alkuun sitä juomista harrastetaan ihan kellon kanssa tarkasti. Tuo on kuitenkin esim toimistotyöläiselle sellainen määrä,että kusella saa juosta ihan jatkuvasti isompikin kaveri ja hommaan pitää tosiaan mielestäni keskittyä jo ihan tosissaan, että saa litrat päivittäin täyteen.
Itellä menee normipäivänä 6l+ vettä. Tosin suolaakin tulee 25-30g/ päivä. Molemmat tulee ihan rutiinilla enkä mä mitään juomisia tai suolankäyttöjä suunnittele etukäteen tms. Pari päivää mittailin joskus ihan vaan mielenkiinnosta paljon menee luonnostaan. Mä treenaan ~90% päivistä n. 3 tuntia heräämisestä ja oon yleensä juonut n. 2,5l vettä ennen kuin edes kerkeän salille. Toisaalta mä en ole 50kg tyttö.
 
Back
Ylös Bottom