hölkkääjä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitään ei saa hetkessä. Eli älä odota että näytät kehonrakentajalta parin kuukauden päästä :) hiljaa hyvä tulee.

Aluksi voi olla että saattaa tulla jopa läskiä kun keho totuttelee tohon isompaan kalorimäärään mutta kyllä se siitä kun aineenvaihdunta pääsee käyntiin kunnolla. Tuo proteiinin määrä riittää kyllä sinulle tässä vaiheessa kun olet kevytrakenteinen, mutta kun paino nousee niin sitä pitää sitten lisäillä. Samalla kun lihakset kasvaa niin myös energiankulutus kasvaa eli pitää syödä enempi, että se kasvu jatkuu.

hölkkääjä sanoi:
tosi jees! kuin pitkäs ajas tälläset muutokset tapahtuu?

No sä oot syönyt niin vähän, että olossa varmasti tunnet eron piankin. Peilissä sen näkyminen tietysti kestää hetkisen ja se riippuu tosi paljon tilanteesta. Mikäli minä yhtään oikein noita tietojasi luen niin sinun tapauksessasi (kun vain muistat syödä) luulisi muutoksen olevan suht rivakkaa silläkin osalla. Mitään aikaa on kuitenkin aika mahdoton sanoa kun olet kuitenkin aika lailla kasvavassa iässä joten osa energiasta menee varmasti ihan normaaliin kasvuun. Viikon päästä olemme varmaankin jo viisaampia.

sanonpahan vielä sen, että noilla kaloreilla et tule hetkessä ainakaan läskiä saamaan. Pituuskasvuunkin se kyllä voi vaikuttaa kun nyt on palikoita mistä ruotoa rakentaa.

kiitosta taas :) mä oon vittu ihan täynnä :D huomen onneks pääsee alottaa treenauksen. ja muistakki lähettää se runko ohjelma

Gdane sanoi:
Eli mikäli palikat ei näy, ei sinussa varmasti ole ihan mitään muuta kuin luuta ja nahkaa?

Olen käsittänyt ja silmillänikin nähnyt, että jos on todellakin laiha ja rasvaton päkki näkyy erottuu selvästi, vaikka olisivatkin pienet palikat.

Tosiaan ravinto on pituuskasvussakin suht tärkeetä, itellä alko kasvupyrähdys tuossa viime talvena kun alotin syömään kunnolla. Oli varmaan osin sattumaakin että sattu se kasvupyrähdys samaan aikaan. Kasvuikäisenä saat kyllä aika tunteella mättää kotiruokaa että lihoat. Olettaen siis että urheilet.

Tsemppiä :whip: :rock:

juu kiitos :) eilen käväsin siinä 26 min lenkillä :/ loppu matka kesken ku se puru rata hommeli on 7km... juoksin sit vähä aikaa edes takas yhtä suoraa et jos se 30min sit täyttyis.

hölkkääjä sanoi:
juu kiitos :) eilen käväsin siinä 26 min lenkillä :/ loppu matka kesken ku se puru rata hommeli on 7km... juoksin sit vähä aikaa edes takas yhtä suoraa et jos se 30min sit täyttyis.
aika priun kovaa vauhtia oot painellu :eek: ...tolla vauhdilla pitäis mennä varmaan joku 3500m cooperissa...

siis mitäs vittua?? voi vittu... en kai mä nyt
mitä vittuu?? mut se on varmaa että 7km juoksin mut ehkä toi kello on vaa paska? en mä nyt vittu nii paljoo voi juosta

hölkkääjä sanoi:
siis mitäs vittua?? voi vittu... en kai mä nyt
mitä vittuu?? mut se on varmaa että 7km juoksin mut ehkä toi kello on vaa paska? en mä nyt vittu nii paljoo voi juosta
26min /2 =13 min ... 7km/2=3,5km ...cooperin testi 12min ja varmasti 12 minuuttia jaksaa juosta kovempaa ku 26 minuuttia :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
se matka oli totta mut kai mä juoksin sit kauemmin. tost kellost loppu heti sen jälkee patterit et sen takii se hidasteli

olen malttamaton. millä aika haarukalla voisin edes toivoa tulosta peilissä? muuten olossa se jo tuntuuu :) ja se lenkki oli makee ku jakso juosta niin pitkään vaik siitä ajasta en voi olla varma. mut sanokaas nyt joku kiitos tiitus olkaa niin ystävällisiä olkaa hyvät kiitos!!

hölkkääjä sanoi:
olen malttamaton. millä aika haarukalla voisin edes toivoa tulosta peilissä? muuten olossa se jo tuntuuu :) ja se lenkki oli makee ku jakso juosta niin pitkään vaik siitä ajasta en voi olla varma. mut sanokaas nyt joku kiitos tiitus olkaa niin ystävällisiä olkaa hyvät kiitos!!
pyydä jotakin ottamaan kuva samassa valossa ja samalla välimatkalta nyt, ja tee sama temppu kuukauden päästä. ero varmastikin näkyy jo silloin.

hmmmmmmm :) voisi toimia :) hahahahahahaaaa!!! mä teen sen! ja gdane muista jooko lähettää se ohjelma runko. en haluu vaikuttaa kinuuvalta piipittäjältä mut kato et et unoha mua :D

oisko tuo sit huono jos tekisin esim vatsoja useammin? ku tuntuu et teen hirmu vähän ja toi yks päivä viikos vaa lihasliikkeit!.... must tuntuu et ne surkastuu pois

Back
Ylös Bottom