Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hölkkääjä sanoi:noh kiitos ja kumarrus tästä!mut leikitäänpä hetki en mä en juokse. mä haluisin vaan sixpackin. antaisitteko samat neuvot? ja teenks mä noin 35 vatsista painon kanssa?

Gdane sanoi:Mieluummin minä nostaisin tuon määrän aina tuonne 2500kcal asti.
QUOTE]
En itse todellakaan neuvoisi "sokkona" nostamaan kaloreita 2500 asti, mikä lähes tuplaisi aiemmat kalorit. Pikkuhiljaa kaloreita ylös, jotta kroppa pysyy vauhdissa mukana.
mut mä oon nyt päättänyt et mä teen ton Gdane ohjeen mukaan orjallisesti. 2 viikon päästähän tulee mullekki vaativampaa treeniä ja kyl mä uskon et tollaki treenillä sixpack putkahtaa. jahka eka nyt pääsee alkuun kuten sanottiin
nyt on sunnuntai. elikkä huomenna tää menee vetää sen ekan lenkin
ja mitä noihin vatsoihin tulee nii muaki vähä ihemtytti et se on vaa kerran viikossa mut lupailihan toi enemmän noita treeni päiviä jahka pääsen tän ekan ''kurssin'' läpi.
ja tsemppiä. ehkä mun postista on iloa jollekin muulle saman ongelman kanssa pyörivälle.
Tohon sun sörsseliin esmes sopii rypsiöljyä ruokalusikallinen helpolla ja ai kun maku vaan paranee! Oikein hyvä välipala muuten.hölkkääjä sanoi:ja salilla alan käymään ens vuoden alusta.
hölkkääjä sanoi:tossa on tän päivän syömiset ku kert haluutte tietää:
2464g
2105kcal
125protsku
255.1hiilarii (liikaa?!?!)
rasvaa 65.2! tässä pä nämä uudet. onko tota rasvaa myös sit ihan liikaa?
vanhat:1348 kalorii,14.3 grammaa rasvaa
(onko mahollista?) hiilareit n. 250 proteiinii
57 ja määrä 1885 grammaa.
onko tää parempi? ja missä mun pitää vähentää?