hölkkääjä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
noh kiitos ja kumarrus tästä! :) mut leikitäänpä hetki en mä en juokse. mä haluisin vaan sixpackin. antaisitteko samat neuvot? ja teenks mä noin 35 vatsista painon kanssa?

hölkkääjä sanoi:
noh kiitos ja kumarrus tästä! :) mut leikitäänpä hetki en mä en juokse. mä haluisin vaan sixpackin. antaisitteko samat neuvot? ja teenks mä noin 35 vatsista painon kanssa?

Tuossa kuntopiirineuvossa tarkoitus varmastikin oli tehdä vain omalla kehon painolla kaikki ja idea oli siinä että kaikki liikkeet tehdään peräjälkeen. Tuo 35 vatsaakin tuntuu varmasti kun oot viimesellä kierroksella ja tuntuu että keuhkot räjähtää. Itekin oon tehnyt kuntopiirijuttuja kamppailulajitreeneissä monesti ja kun noita on vedetty viidettä tai kuudetta kierrosta niin kyllä siinä tulee äitiä ikävä kun semmonen polte joka paikassa ja lisää täytyy tehdä.

Oikeanlaista salitreeniä sä kaipaat jos lihaksia tarvit. Treeniä kaikille lihasryhmille. Mut tämmönen kuntopiiriharjottelu on kyllä fiksua alkuvaiheessa. Ja mikseipä muutenkin.

Vaikuttaa asiantuntevalta häiskältä tämä Gdane, noudata vaan hänen neuvojaan näin alkuun. Jos sä jotain tuloksia tahdot niin sun tosiaan TÄYTYY syödä tarpeeksi. Rasvaa ja proteiinia paljon lisää. Ravinto on varmaankin tärkein asia mikä kehitykseen vaikuttaa. Treeni ja lepo tulevat sitten perässä. Kaikki välttämättömiä. Sä tosiaan syöt niinkun joku kaniini, ei pahalla tietenkään.

anticube: tänks :love:

Juurikin totta turisit joka sana. Nyt alussa totuutellaan sopivaan reeniin jotta kunto kohenee (sehän se oli se toinen tavoite) ja sitten pikkuhiljaa kovennetaan reeniä. Tässä tilanteessa se avain niihin vatsapalikoihin on varmasti se suurempi määrä sapuskaa, että sinne nahan alle alkaa kehittymään hieman lihaa, mikä sitten alkaa jo näkymään. Katsotaan tuota lihaskunto-osuutta sitten hieman tarkemmin (kuten myöskin tota juoksentelua) kunhan on ensin alkuun päästy. Ei pääse kroppa tottumaan liiaksi. Varmasti palikat alkavat näkymään piankin kunhan saadaan ruokaa tarpeeksi ja reeni vähän järkevämmäksi mutta suurin muutos tulee silti tapahtumaan kunhan pääset salille. Nyt vain MALTTIA siihen hommaan ja huoli pois. Hyvät on ensimmäisiksi tavoitteiksi nuo :)

Onkos muuten pitkä aika siihen 15v ikään?

Edit: niin ja ohjelman alkua muuttaisin vain jos sinulla olisi mahdollisuus salireeniin. Kuitenkin se ei ole vielä millään muotoa välttämätöntä. Oikeastaan parempi näin.

Nyt syömään että kasvaa -->

Gdane sanoi:
Mieluummin minä nostaisin tuon määrän aina tuonne 2500kcal asti.
QUOTE]

En itse todellakaan neuvoisi "sokkona" nostamaan kaloreita 2500 asti, mikä lähes tuplaisi aiemmat kalorit. Pikkuhiljaa kaloreita ylös, jotta kroppa pysyy vauhdissa mukana.

kiitti neuvoista :D noil pääsenki pitkälle. varaudu siihe et meilaan sulle 2vkon päästä. ja salilla alan käymään ens vuoden alusta. ettäs tiedät

En itse todellakaan neuvoisi "sokkona" nostamaan kaloreita 2500 asti, mikä lähes tuplaisi aiemmat kalorit. Pikkuhiljaa kaloreita ylös, jotta kroppa pysyy vauhdissa mukana.[/QUOTE]
Niin tuo 1300 on aika rankasti alle ylläpitokalorien. ja sitäpaitsi 2000 rikotaan ensin. Ei kukaan ole sinne asti suorilta nostamassakaan. Arvelin vain että siellä on todelliset +kalorit tulevaisuudessa.

Kaveri on kaiken kukkuraksi kasvavassa iässäkin.

Ja joo mailaa pois vain. Ja laita ne ruokailusi sitten kans sinne sekaan.

Ihan mielenkiinnosta luin ketjun läpi, eikä mulla ole tietoa/taitoa itse ohjelmaan kommentoida muuta ku että järkevältä vaikutti.

Mutta vaikka tästä tulikin vaikutelma että hölkkääjän motivaatio on kohdallaan ja jätkä on innostunut touhusta, niin yhden jutun sanon: mikään ohjelma tai neuvo ei toimi, jos sitä ei noudata. Tahtoo sanoa että loppupeleissä se on itsestä kiinni mitä tapahtuu. Kukaan ei ole sanomassa sulle huomenna, kuukauden, puolen vuoden, 2 vuoden päästä että nyt jätkä lenkille vaikka taivaalta sataa vanhoja ämmiä. Ei se riitä että ohjelma kourassa miettii että vielä joskus alotan... Ja kuten sanoin niin ei vaikuttanut siltä että hölkkääjällä olis tämmöstä tilannetta ihan heti tulossa mutta ihan vaan ajatuksena.

Olen muutamalle kaverille antanu vinkkejä (lähinnä siis kertonut mitä olen täältä lukenut :D ) salitreenaamisesta ja tehty ohjelmaa ja käyty läpi syömisiä ja muuta. Sit ne illat kattoo töllöö ja vetää pizzaa ja ihmettelee et pitäs salillakin käydä mut ei viiti mennä ku sataa vettä...

Niin että ei muuta ku onnea valitsemallesi tielle. Saamillasi ohjeilla kehitys on varmasti aivan eri luokkaa kuin ilman ohjelmaa, joten noudata niitä. Hyviä lenkkejä!

heippa hölkkääjä... pari juttua tuli mieleen....

teet aivan liikaa vatsalihaksia siihen että ne nousisivat näkyviin. tokihan vatsalihakset ovat staattisia, eli asentoa ylläpitäviä lihaksia, ja siksi vaativat ehkä hiukan pidempiä sarjoja, mutta liika on liikaa.

sitäpaitsi, itsekin juoksijana tiedän, että myös juoksu treenaa vahvasti vatsa- ja selkälihaksia. ainakin jos juokset hyvässä pystyasennossa.

jotenka, vähennä vatsalihasliikkeiden määrää ja korvaa ne laadulla.

itse sain nopeasti tuloksia body for lifen vatsalihasohjelmalla.

12 x
10 x
8 x
6 x
12 x
12 x

kaaripenkillä, lisäpainojen kanssa. lisäpainoja jokaiseen sarjaan pikkuisen lisäten, ja vika 12 x joku muu perusvatsalihasliike. ja tuo sarja vain pari kertaa viikossa läpi.

sitäpaitsi, koska vatsalihakset nimeomaan on asentoa ylläpitäviä lihaksia ja niiden solubiologinen toimintakin sen mukaista, massan kerääminen on äärimmäisen pitkän ja raskaan työn takana. ja vaatii oikeat "lääkkeet". joten se pieni mitä niihin kasvaa perustreenillä ei vaikuta merkittävästi hapenottokykyyn.

joo kiitos pattismurffiina avusta :) mut mä oon nyt päättänyt et mä teen ton Gdane ohjeen mukaan orjallisesti. 2 viikon päästähän tulee mullekki vaativampaa treeniä ja kyl mä uskon et tollaki treenillä sixpack putkahtaa. jahka eka nyt pääsee alkuun kuten sanottiin :) nyt on sunnuntai. elikkä huomenna tää menee vetää sen ekan lenkin :) ja mitä noihin vatsoihin tulee nii muaki vähä ihemtytti et se on vaa kerran viikossa mut lupailihan toi enemmän noita treeni päiviä jahka pääsen tän ekan ''kurssin'' läpi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
on siitä! tota oisin mäki alkanu noudattaa mut teen mielummin pilkun tarkkaan ton ohjelman minkä Gdane mulle teki

Suosittelen. Parempi totutella rauhallisesti niin oppii oppimaan omaa kroppaa eikä ylikuntopeikko putkahda niin herkästä esiin.

Otahan nopsaan opiksi noista ravintojutuista, niiden tärkeyttä ei voi kyllin korostaa. Sun pitää syödä REILUSTI enemmän ja PALJON proteiinia! Maitorahkaa(todella hyvää teet maustamattomasta rahkasta laittamalla sekaan esim funlight -tiivistettä, ei ole sokeria!), raejuustoa, tonnikalaa, lihaa yleensäkin ja kananmunaa näin esimerkiksi kannattaa suosia! Välipaloja mukaan ja niillä juuri jotain proteiinipitoista naamaan. EIpä ne lihakset ilman rakennusaineita ja energiaa voi kasvaa, ei vatsalihakset myöskään.

Varmaan Gdanelta saat tarkemmat ruokavaliovinkit jos et ole jo saanut..

Tsemppiä treeneihin. Selailepa pakkista enemmänkin ennen kuntosaliharrastuksen aloittamista, niin ei mene ihan hukkaan se aika niinkun minullakin parin ensimmäisen kuukauden aikana meni.

joo! aargh mikä ihana sivusto! pelkkii saman henkisiä ;) ja mä oon muuten alkanu syömään sellast tonnikala-ananas-raejuusto sörsselssöniä ja se on perkele hyvää! muute Gdane saitko mun mailin? oon aika pätevä näiden tietokoneiden kanssa joten en osaa sanoo lähetinkö sen varmasti ja jos lähetin nii menikö se sulle :P

Jeps. Perille tuli.

Saat sen ohjelman ensiviikon kuluessa.

Nyt vaan muistat syödä proteiinipitoista sapuskaa 4 tunnin välein ainakin ja jos vain jaksat, voit välillä tarkistaa tolla kalorilaskurilla että paljonko se näyttää. Koitat pitää sen nyt alkuun siinä +2000 kcal ja muistat syödä sitä rasvaakin :) Tohon sun sörsseliin esmes sopii rypsiöljyä ruokalusikallinen helpolla ja ai kun maku vaan paranee! Oikein hyvä välipala muuten.

Ja lenkkeillessä muista ottaa ihan maltilla alkuun toi juoksentelu niin kroppa tottuu äkimpää ja reenitehoa voidaan nopeammin ja kivuttomammin nostaa. Tuossa kuntopiirissä tosiaan noi liikkeet putkeen, 1-2min tauko ja uudelleen. Jos tuntuu että jaksaa niin vielä kolmas kierros. Ja tee sitten ne liikkeet silleen rauhassa. Ei ole tarkoitus saada sitä läpi mahdollisimman joutuin vaan tehdä puhtaita suorituksia.

Et ole tosiaan vielä vastannut siihen, että kunka pitkä aika sinulla on 15 vuotiaaksi? Voisin vähän jatkoakin valaista jos sulla mielenkiinto säilyy ;)

joo oon listannu sinne kalori hommaa kaiken mitä oon syöny, niin ja todellakin kiinnostaa :D ja jaksan mä sen 3 kierroksen. ja siihe et täytän viistoista on 9kk viel :(
mut valase silti. ja se 8 vkon jakso ois mahtavaa saaha tonne sähköpostiin et kiitti ku lähetät!!

tossa on tän päivän syömiset ku kert haluutte tietää:
2464g
2105kcal
125protsku
255.1hiilarii (liikaa?!?!)
rasvaa 65.2! tässä pä nämä uudet. onko tota rasvaa myös sit ihan liikaa?

vanhat:1348 kalorii,14.3 grammaa rasvaa
(onko mahollista?) hiilareit n. 250 proteiinii
57 ja määrä 1885 grammaa.

onko tää parempi? ja missä mun pitää vähentää?

hölkkääjä sanoi:
tossa on tän päivän syömiset ku kert haluutte tietää:
2464g
2105kcal
125protsku
255.1hiilarii (liikaa?!?!)
rasvaa 65.2! tässä pä nämä uudet. onko tota rasvaa myös sit ihan liikaa?

vanhat:1348 kalorii,14.3 grammaa rasvaa
(onko mahollista?) hiilareit n. 250 proteiinii
57 ja määrä 1885 grammaa.

onko tää parempi? ja missä mun pitää vähentää?

Ainakin mun silmään näyttää tosi hyvältä! Ehkä vähän enemmän protskua ja pikkusen vähemmän hiilareita mutta ei se nyt niin tarkkaa ole. ;) Rasvaa aikalailla sopivasti.

Hyvin likelle mennään oikeilla luvuilla.

Kalorijakauma sulla on nyt siis:
proteiinia 22%
hiilarit 50%
rasva 28%

Sun tapauksessa, kun varsinaista punttireeniä ei vielä (toistaiseksi) tehdä, tuo proteiininmäärä on oikein hyvä ja varmasti näin alkuun riittävä. Rasvaa on ihan hippusen verran vähän mutta sillä ei ole kyllä mitään merkitystä. Eli jatka vain juurikin näin ja katsotaan sitten viikon päästä miten on tilanne muuttunut. Veikkaukseni on että olossasi tunnet eron jo varmasti melko piankin. Peilissäkin se alkaa sitten se kuvatus pikkuhiljaa muokkautumaan ;)

Back
Ylös Bottom