Hämärä vatsalihasliike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja perdo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
tässä on kuulkaas hyvä vatsalihas liike ite oon tehny tätä melkeimpä aina ja sixpäkit näkyy kaikki ,roikutaan tangossa tai jossain ja nostetaan jalat käsien välistä ja laskeudutaan toisinpäin ikään kuin käden solmussa ja sitten puserretaan kroppa jalkojen lävitse takaisin alkuasentoon liikkeen nimi on tietääkseni neulansilmä tai jotain.

Eiköhän niiden sixpäkkien näkyminen riipu ihan rasvoista...
Monta sixpäkkiä sulta löytyy?

Originally posted by RikuRiuku

mulla toi riippuu iha päivästä... yleensä 0-2, perjantaisin joskus neljästä ylöspäinkin.. :david:

Originally posted by RikuRiuku

Toisaalta, ei ne vatsalihakset sielt erotu jos niit ei oikeesti oo :thumbs:

Originally posted by pek
Toisaalta, ei ne vatsalihakset sielt erotu jos niit ei oikeesti oo :thumbs:
Jos ei vatsalihaksia ole niin suolet putoaa lattialle. Kellä vaan näkyy sixpack kunhan on rasvat alhaalla, harjoitteli vatsoja suoraan tai ei.

Originally posted by Dopey
Jos ei vatsalihaksia ole niin suolet putoaa lattialle. Kellä vaan näkyy sixpack kunhan on rasvat alhaalla, harjoitteli vatsoja suoraan tai ei.

No kyllä mulla ainakin on nahka pitämässä sisäelimet paikoillaan ja jos on todella joku kynäniska niin ei se sixpackki näy kun sitä ei ole! Vaikka olisi kuinka alhaiset rasvat.

Tällaisen käsityksen olen itsekin saanut, että se sixpäk näkyy sieltä jos rasvaprosentti on alhainen. Ei niitä tarvikaan sit paljoa reenata.

höhöö... kyl niita vatsoi treenata kannattaa. Ei varmaa oo mitäään säälittävämpää näkyy ku semmonen ruikku jätkä joka on 180/50 kg ja "sixpäk" näkyy:lol2: IMO treenatut (eli hiema paksuutta löytyy) vatsat suht alhaisella rasvalla on aina paremmat ku se et on niin laiha et vatsalihakset näkyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Laffer
No kyllä mulla ainakin on nahka pitämässä sisäelimet paikoillaan ja jos on todella joku kynäniska niin ei se sixpackki näy kun sitä ei ole! Vaikka olisi kuinka alhaiset rasvat.
Vatsaontelossa on sen verran tavaraa että ei ne siellä ilman lihaa pysy. Kato nyt vaikka kuivassa kunnossa olevia nyrkillä tapettavia rokkistaroja, pyykkilaudat niillä on jokaisella. Lisäksi nykyään kun naispuoliset pitkänmatkanjuoksijat vetävät kymppiä topeissa navat paljaana niin niilläkin vaan palikat mennessä vilkkuu vaikka lihasmassat mitataan grammoissa.

Toisaalta on bodareita joilla ei edes todella kuivassa kunnossa näy sixpäkkiä. Hokkanen tulee ekana mieleen esimerkkinä.

Originally posted by Dopey
Toisaalta on bodareita joilla ei edes todella kuivassa kunnossa näy sixpäkkiä. Hokkanen tulee ekana mieleen esimerkkinä.

Sixpackin tekee kuuleman mukaan se lihaskalvojen rakenne pystyn vatsalihaksen päällä, ei niinkään se että lihaksessa olisi 6 tai kahdeksan erillistä "palikkaa". Jos nuo kalvot (tai mitä nyt onkaan) ei vedä lihasta ja ihoa tarpeeksi ritilälle niin ei sitä sixpackiakaan kovin helpolla saa näkyviin. Sitten omistetaan nätti monopack.

Jos omaa ison vatsalihaksen ja hyvin erottuvan rakenteen, niin palikat saattaa kuultaa läpi ainakin ylävatsassa vaikka alaselässä ja kyljissä olisi vielä sitä pehmeää lihasta.

Offtopic: on muuten hassua katsoa naiskävelijöitä, kun rasvat on niin matalalla että kävellessä vatsa näyttää kuin joku rypistelisi ohuenohutta lateksikalvoa vatsapalikoiden päällä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom