Gynot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tkdniko
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
haluun vaan tietää lähteekö gynot ihan odottamalla vai pitääkö mennä leikkaukseen. alkaa nimittäin jo pikku hiljaa vituttamaan nää koska nää haittaa mun elämää aivan saatanasti. sori nyt mun kiroilu mut ei vaan voi mitään ! entä mites nää leikkaukset ? Tuntuu olevan niin saatanan kalliita nää yksityiset ja julkiset sitte on minkälaisia ? jos jollain on kokemusta gynoista ni kerro ihmeessä kaikki. EN KESTÄ ENÄÄ NÄITÄ !

Leikkauksista ei oo minkäänlaista kokemusta, mutta sen verran gynoista tiiän, et yleensä lähtee viimeistään murrosiän lopulla. Jos jotain ikää alkaa heitteleen, ni 18-20 vaikka. Jos ne ei kuitenkaan ala häviämään, niin leikkausta kannattaa harkita.

E: Niin monilla on kipeät/arat, niin häiritsevät, sinulla kosmeettinen haitta?

No siis.. pelkkä kosmeettinen haitta, ei mitään kipuja. Mutta se kosmeettinenkin haitta on suuri haitta koska ilman paitaa nyt ei viitti liikkua missään. Ja kun harrastaa seksiä muijan kanssa ni en ota paitaa pois.. Eli mun on päästävä näistä eroon

No siis.. pelkkä kosmeettinen haitta, ei mitään kipuja. Mutta se kosmeettinenkin haitta on suuri haitta koska ilman paitaa nyt ei viitti liikkua missään. Ja kun harrastaa seksiä muijan kanssa ni en ota paitaa pois.. Eli mun on päästävä näistä eroon
yleiselle et taida päästä kosmeetiikan takii

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom