Gyno testoboosterista?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näin näyttää tosiaan siis tapahtuneen. Käyttelin tuossa hetken aikaa Dorian Yatesin sarjaan kuuluvaa testoboosteria, kunnes kauhukseni huomasin nännin tulevan pirun kipeäksi ja daisarin alkavan uhkaavasti kehittyä. :curs:

No, lopetin tietysti tuotteen käytön, painelin lekuriin ja sain lähetteen endokrinologille. Aika on 27.3. Kysymykseni kuuluukin kuinka paljon tilanne voi tänä aikana pahentua? Onko tässä mitään toivoa, että patit / turvotus katoaisi?

Stack II:sta olen myös käytellyt, mutta sillä ei periaatteessa pitäsi olla gynon kannalta merkitystä, vai..? Kiitos jo etukäteen vastanneille.

Ps. käytin kyllä searchia ennen kysymistä. ;)

Originally posted by Ville-81
Näin näyttää tosiaan siis tapahtuneen. Käyttelin tuossa hetken aikaa Dorian Yatesin sarjaan kuuluvaa testoboosteria, kunnes kauhukseni huomasin nännin tulevan pirun kipeäksi ja daisarin alkavan uhkaavasti kehittyä. :curs:

No, lopetin tietysti tuotteen käytön, painelin lekuriin ja sain lähetteen endokrinologille. Aika on 27.3. Kysymykseni kuuluukin kuinka paljon tilanne voi tänä aikana pahentua? Onko tässä mitään toivoa, että patit / turvotus katoaisi?

Stack II:sta olen myös käytellyt, mutta sillä ei periaatteessa pitäsi olla gynon kannalta merkitystä, vai..? Kiitos jo etukäteen vastanneille.

Kaikkea sitä omin silmin joutuu lukemaan:) Kerrohan,että monta heitit päivässä?

Re:

Originally posted by MrDeca1
Kaikkea sitä omin silmin joutuu lukemaan:) Kerrohan,että monta heitit päivässä?

Ei lukeminen vielä mitään, vaan sen kokeminen. Pillereitä nappailin ihan annostusohjeen mukaan.

Eipä sillä taida enää mitään merkitystä olla mistä se tuli, mutta todennäköisesti tuolla ProTestillä ei ole ollut kuin osittainen vaikutus sen gynon syntymiseen. Suurimmaksi osaksi johtuu varmaan ihan omasta luontaisten testotasojen noususta ja kovasta treenistä. Eli voi hyvinkin olla, että olisit saanut sen gynon vaikka et olisi ikinä Doriania rikastuttanutkaan.

Oli syy nyt missä tahansa, noihin kysymyksiin lähinnä etsin vastausta. :)

Jotain vaikutusta kyseisillä pillereillä silti oli, sillä alettuani napsia niitä alkoi panettaa melkolailla rankasti ja selkään + kaulalle ilmestyi finnejä..

Jotain vaikutusta kyseisillä pillereillä silti oli, sillä alettuani napsia niitä alkoi panettaa melkolailla rankasti ja selkään + kaulalle ilmestyi finnejä..

No sitten ProTest on ainakin toiminut niinkuin pitää. :)

Sun olis pitäny hommata Clomeja palautteluun/gynojen varalta...!:worship:

Näyttää kyllä, että Dorianin testo toimii:thumbs:

Ville-81: kun nyt näytit saavan oikeiden aineiden sivarit niin oliko myös ne hyödyt aitojen lääkkeiden veroiset?

Kerrohan kokemuksista, mitkä sitte on tohtorin ilmeet kun sanot "vedin tossa Yatesin boosteria, ja nyt kasvo tissit!" Älä loukkaannu jos se peittää suunsa kädellä ja hihittää vähän aikaa....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Gyno testoboosterista?

Kysy samalla lääkäriltä,että onkohan näiden boostereiden sivuvaikutuksena myös luulotautiakin :D No anyway,kiitos kun olet tarjonnut meidän salilla makeat naurut tällä jutullasi.Ja sitten asiaa:Täyttä paskaa sanon minä,että gynoa saa näistä placeboista,missä tehot on miljoonasosa aitoihin verrattuna ja varsinkin,kun olet syönyt niitä ohjeiden mukaankin.Sulla taitaa vaan olla vilkas mielikuvitus,tai hyvä huumori,kun heitit juttus tänne.No makeet naurut tarjosit :thumbs:

mrdeca: asiallista keskustelua, jees :)

Voip olla tosiaan että tuo on ihan murros-iän testokuurista johtuvaa "gynoa", se että vaikuttiko tuo testoboosteri siihen ei varmaan kukaan tiedä.. onhan se vaikka voinut vaikuttaakkin, on ihmeellisempiäkin juttuja sattunut?

Originally posted by metalman
mrdeca: asiallista keskustelua, jees :)

Voip olla tosiaan että tuo on ihan murros-iän testokuurista johtuvaa "gynoa", se että vaikuttiko tuo testoboosteri siihen ei varmaan kukaan tiedä.. onhan se vaikka voinut vaikuttaakkin, on ihmeellisempiäkin juttuja sattunut?

No sovitaan niin,että se on tuota murrosiän juttuja.Ei vaan,ainakin mä olen ehkä liian kriittinen ja skeptinen,että normaaliannostuksella ja vielä noilla boostereilla saadaan aikaan gynoa.Ei millään mene jakeluun,vaikka koko foorumi onkin sitä mieltä,että kyllä voi.Pitoisuudet jo sotii tätä vastaan ensimmäiseksi.No todennäköisesti tämä menee tinkaamiseksi puolesta ja vastaan,niin mä olen kantani sanonut .Jatkakaa te tästä eteenpäin pähkäilyä :thumbs:

Re: Re: Re: Gyno testoboosterista?

Niin ja ei ole sitten mitään henk koht kirjoittajaa kohtaan,mutta gyno asia on vaivannut allekirjoittanuttakin ja on kieltämättä paska juttu,jos on jatkuvasti mällit päällä tätä vaivaa.Mä keskustelen ihan piruuttani tutun lääkärin kanssa ja kirjoitan sitten,että mitä hän on mieltä tästä.Jos olen väärässä,niin anteeksi osaan myös pyytää,jos olen oikeassa,niin kerron senkin täällä,jos sopii:kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom