Gym-Tech 55kg + Lisäpainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

genetic

Banned
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=402047&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10045&categoryId=38660#

Kestääkö tuo? Hinta on ainakin kohdallaan, sopivan kapea kotiin ja lisäpainoja löytyy (2x15kg 40€). Mikä tekee noista sata euroa kalliimmista samanpainoisista tangoista paremman? Joku ehdotti, että osta 140kg tanko + painot, mutta se on liian leveä kotiini, ja lisäpainot tuohon Gym-techiin eivät ole kovin kalliita. Paljon tuohon tankoon saa mahtumaan painoja?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=402047&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10045&categoryId=38660#

Kestääkö tuo? Hinta on ainakin kohdallaan, sopivan kapea kotiin ja lisäpainoja löytyy (2x15kg 40€). Mikä tekee noista sata euroa kalliimmista samanpainoisista tangoista paremman? Joku ehdotti, että osta 140kg tanko + painot, mutta se on liian leveä kotiini, ja lisäpainot tuohon Gym-techiin eivät ole kovin kalliita. Paljon tuohon tankoon saa mahtumaan painoja?

Niin, ja jos tuo 50kg on sopiva paino penkkipunnerrukseen, niin onko mave ja kyykky painot paljon isommat? Olen aloittelija eikä ole yhtään kokemusta.

No taatusti on mave- ja kyykkypainot isommat.. Esim. mulla liikkuu mavessa 2x isommat painot ku penkissä.

50mm päillä varustettuihin tankoihin saat oikean kokoisia levyjä eli ei mitään tommosia muovihelistimiä niinku tuossa. Ja niitä 50mm päillä olevia tankoja on myös suht lyhyitäkin. "Oikea" tankohan on muistaakseni 220cm pitkä ja esim. meidän salilla on 50mm n. 150-160cm pitkä tanko kans..

Hintaeroja saattaa selittää esim. se, että kalliimpi tanko voi olla laakeroitu..

Jos itse pitäisi ostaa lyhyellä tangolla varustettu painosarja niin ostaisin ehkä kärkkäiseltä 140kg painosarjan ja jostain muualta lyhyemmän tangon.

Tossa kärkkäisen setissä on ihan mukavasti painoja ja tanko on laakeroitu. Ja 50mm painoja löytää helposti ihan perus urheiluliikkeistäkin.

"Kotisali" tredissä on kuvia siitä painosarjasta. Loppupuolella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom