Guitar Hero III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Art2
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Joo hyvä ja koukuttava peli on. Hauska tota on kyllä pelata varsinkin ennen baaria pienessä humalatilassa :D. Easylla oon menny läpi, normalilla en oo sitä vikaa pääkkäriä päässy. Hardilla oon koittanu mutta ei oikee taivu sormet vielä siihen tahtiin kunnolla, lisää harjoittelua siis...:dance:

Onko joku päässyt sen viimeisen battle vastustajan läpi hardilla? Dragonforcet ja slayerit menee jo ihan hyvin mut se viiminen Lou-niminen veikko saa mut nöyrtymään joka kerta!

Onko joku päässyt sen viimeisen battle vastustajan läpi hardilla? Dragonforcet ja slayerit menee jo ihan hyvin mut se viiminen Lou-niminen veikko saa mut nöyrtymään joka kerta!

Enpä ole minäkään päässyt hardilla sitä läpi. Expertilläkin menty melkein kaikki biisit.

pek-si, menee itseasiassa yllättävän helposti. Tai siis minulla meni ja olen todella nakkisormi, kitaraakaan soittanut koskaan. Eka setti oli vaikea, mutta sitten alkoi menemään heittämällä (pl. afin miss murder ja aerosmithin same old song & dance, joita yritin varmaan 50x kumpaakin) aina desertille asti. Siinä pitää vaan saada se pääkoppa käännettyä ymmärtämään ettei jumituta normal-sormiin.

Nyt pitäisi sitten pitää tuo sama luento itselle expertin osalta..

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Yks kaveri joka soittelee vähän enemmän kitaraa soitti ekan kerran peliä ja sai Slayerin hardilla 90% et kyllä siitä oikeesta kitarastakin jotain hyötyä.

Yks kaveri joka soittelee vähän enemmän kitaraa soitti ekan kerran peliä ja sai Slayerin hardilla 90% et kyllä siitä oikeesta kitarastakin jotain hyötyä.

no sormet toimii, rytmin päälle ymmärtää... täts it.
muuten ei mitään yhteistä kitaroinnilla ja ko. pelillä...

jes viimein pääsin sen vitun kissin biisin (ekan encoren) expertillä.. seuraava haaste ois hakata lontoo läpi ja lopulta päästä tiluttelemaan sitä dragonforcea tekstien vilistessä ruudulla.. siinä kyllä kestää kun hardilla ei mitään mahkuja sen metallican soolon kanssa vielä ennenkun sormet vertyy.

nyt alkaa pikku hiljaa mediumilla etes jotenki onnistua. mut heti jos tulee vähänkin tiheempään tahtiin nuotteja nii meen ihan sekasi. varsinki sen sinisen nappulan kaa on vaikeuksia

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
no sormet toimii, rytmin päälle ymmärtää... täts it.
muuten ei mitään yhteistä kitaroinnilla ja ko. pelillä...

jes viimein pääsin sen vitun kissin biisin (ekan encoren) expertillä.. seuraava haaste ois hakata lontoo läpi ja lopulta päästä tiluttelemaan sitä dragonforcea tekstien vilistessä ruudulla.. siinä kyllä kestää kun hardilla ei mitään mahkuja sen metallican soolon kanssa vielä ennenkun sormet vertyy.

Perkeles nyt jäi taas eteneminen kun tuli expertillä slash vastaan.
Heti alkumetreillä kosahtaa eli lisää vaatii treeniä ja paljon..
Edeltävissä biiseissä tuli helposti vähintään :4: Prkl!

Bonus biisejä saa ostettua pelin omasta kaupasta. Tienaat ensin careerissa rahaa ja sitten voit ostaa kitaroita, hahmoja ja biisejä. Lisäbiisejä saa myös kun pelaa pelin läpi co-oppina

Bonus biisejä saa ostettua pelin omasta kaupasta. Tienaat ensin careerissa rahaa ja sitten voit ostaa kitaroita, hahmoja ja biisejä. Lisäbiisejä saa myös kun pelaa pelin läpi co-oppina

Joo löysin kyllä ne mutta saako esim netistä koneelle kappaleita ja sitäkautta sitten vaikka usbilla tikun kautta boksille?
TJSP.

Joo löysin kyllä ne mutta saako esim netistä koneelle kappaleita ja sitäkautta sitten vaikka usbilla tikun kautta boksille?
TJSP.

Ainakin PS2:lle saa jotenkin modattua biisejä, ei mitään hajua kuinka toimii. Ilman säätöä ei saa.

Joo, menin easylla läpi pelin ja nyt soitan vielä iisillä noi bonuskappaleet kaikki läpi ni tulee treeniä sitte sitä medium-tasoa varten. Kattelin youtubesta ku joku jamppa veti raining bloodin expertillä 100%...siihen on vielä hiukka matkaa :D

Mut tosiaan, Wiillä kepittelen ja jos on jollain wii ni laittakaa se friend-koodi mulle tulemaan vaikka privassa ni saa lisättyä tonne GH:n frendeihin et pääseepi kepittelemään yhessä :rock:

Mut tosiaan, Wiillä kepittelen ja jos on jollain wii ni laittakaa se friend-koodi mulle tulemaan vaikka privassa ni saa lisättyä tonne GH:n frendeihin et pääseepi kepittelemään yhessä :rock:
mie voin laitella, kuhan saan ostettua nyt tuon netti adapterin. tuota vois nimittäin olla aika siistiä pelata kahestaa

Nyt menee jo kaikki expertin biisit vähintää 4 tähtee paitsi Raining Blood. :dance:
Guitar Battle vs. Lou nyt ei oo viel mitään mahiksii. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom