Guitar Hero III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Art2
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mun mielestä yleensäkkin musiikkipelit kannattaa jättää hyllyyn jos ei kappaleet kiinnosta yhtään.. silloha koko peli on pakkopullaa. Musta taas biisilista on kova! :rock:
Innolla odotan Rock Bandiä et pääsee vetää rummuilla + ostamaan metallican kappaleita jne jne.:dance:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
helmi piisejä ja mukava wiillä vedellä jimihendriksinä kitara pystyssä että saa lisäpisteitä
(eikä ees tartte pelätä että repäsee konsolin lattialle kun on langaton meininki)

ei taida olla kuin pari semmosta biisiä jotka ei itteä miellytä (onneks)

onko joku päässyt testaamaan verkkopelailua? oon pari kertaa yrittäny ettiä pelejä mutta kertaakaan ei oo löytyny.

Hyvin ainakin pc:llä näyttänee pelejä löytyvän. Jos ei näytä löytyvän niin tee itse peli kyllä sinne aina joku eksyy wiilläkin.

Hyviä on munkin mielestä noi biisit: ainoa mikä ärsyttää on toi Slipknot, koska se on vaikea soittaa. Tänään oli kova skaba kun otin jonkun pohjoismaalaisen kanssa matsia hardilla face-offilla: eka biisi meni mulle, toka sille ja vikan sain valita ja päätty meikäläisen hyväksi: molemmilla 99% biisistä mutta 20000pts voitin kun käytin star powerin oikein. :)

On kyllä ihan helmi 2 kitaralla :D

ainakin alkuhuumas sahauskuus kaksinkertaistuu :D:D

Mun mielestä yleensäkkin musiikkipelit kannattaa jättää hyllyyn jos ei kappaleet kiinnosta yhtään.. silloha koko peli on pakkopullaa. Musta taas biisilista on kova! :rock:
Innolla odotan Rock Bandiä et pääsee vetää rummuilla + ostamaan metallican kappaleita jne jne.:dance:

Rock Bandissahan ei kuulemma ole mitään haastetta rummuilla kuin vasta niissä vikoissa biiseissä? Sehän on vaan sellasta taputtelua, missä ei ole mitään järkeä. :D Jos joku kaveri ostaa, niin sitten voin lähteä soittelemaan, mutta itselleni en kyllä tuota ostaisi...

Juu, asiaan:

Ostin tuon Guitar Hero II:n kun ei kaupassa kolmosta ollut, ja pleikkarikakkosen GH II-kitara on hienompi kuin kolmosen...

Mediumilla oli mukavaa tapailua ja hardilla sitten haastetta, expertillä tulee jotain 20-30% biiseistä läpi. :D
GH III olisi tarkoituksena ostaa tässä kuluvalla viikolla vielä, ja sitten jossain välissä ykkönen ja se joku lisäosa...

Olen vältellyt tuota peliä ja edeltäjiään parhaani mukaan, mikä on välillä aika haaste, kun työkaverit on kaikki hulluna tuohon ja näin ollen saunailloissa pelataan enemmän GHta kuin juodaan olutta. En ollut koskaan tuota pelannut, en edes koskenut koko kitaraan, vierestä kyllä katsonut enemmän kuin tarpeeksi :)

No, viime perjantaina sitten kaverini luona kun olin kylässä, pakotti tämä kokeilemaan. Ensin joku kissin biisi, se meni ihan kivasti easyllä (joku 90%+) kun en tosiaan koskaan ollut ennen kokeillut. Mutta haastetta piti olla, eli heti perään sitten dragonforcen kimppuun :p 28% taisin muistaakseni päästä, easyllä myös. Ja addiktio oli välitön, ja reilusti heti kolmannesta biisistä lähtien pelattiinkin sitten vaikeammilla tasoilla.

No, tänään sitten ostin aamupalaksi GH3:en ja iltapalaksi Wiin, taisi olla sen inssityön menoa se sitten... Mutta ei se penteleen dragonforce mennyt vieläkään kuin 81% :(

Olen vältellyt tuota peliä ja edeltäjiään parhaani mukaan, mikä on välillä aika haaste, kun työkaverit on kaikki hulluna tuohon ja näin ollen saunailloissa pelataan enemmän GHta kuin juodaan olutta. En ollut koskaan tuota pelannut, en edes koskenut koko kitaraan, vierestä kyllä katsonut enemmän kuin tarpeeksi :)

No, viime perjantaina sitten kaverini luona kun olin kylässä, pakotti tämä kokeilemaan. Ensin joku kissin biisi, se meni ihan kivasti easyllä (joku 90%+) kun en tosiaan koskaan ollut ennen kokeillut. Mutta haastetta piti olla, eli heti perään sitten dragonforcen kimppuun :p 28% taisin muistaakseni päästä, easyllä myös. Ja addiktio oli välitön, ja reilusti heti kolmannesta biisistä lähtien pelattiinkin sitten vaikeammilla tasoilla.

No, tänään sitten ostin aamupalaksi GH3:en ja iltapalaksi Wiin, taisi olla sen inssityön menoa se sitten... Mutta ei se penteleen dragonforce mennyt vieläkään kuin 81% :(
virhe :D

pääset alottamaan inssityötäs uudelleen vasta sit kun dragonforce menee hardilla 99% :5:
:D

Rock Bandissahan ei kuulemma ole mitään haastetta rummuilla kuin vasta niissä vikoissa biiseissä? Sehän on vaan sellasta taputtelua, missä ei ole mitään järkeä. :D .

Rummut on ehkä vaikein rockbandin instrumentti. Siinä on _paljon_ hyötyä jos osaa oikeesti soittaa rumpuja, rymti, poljin... paljon opittavaa. Alotin easillä, mediumiin pystyi siirtyä aika nopeesti, ja pääsin ainakin black whole sunin hardillaki :P. Kitara ja basso menee suoraan expertillä, helpommat notechartit kuin GH 3:ssa, vaikka osumaikkuna on pienempi, ja kuminen strumbaari tuntuu ihan erilaiselta. Laulun sitten failasin easyllä ku pelasin ekan kerran :P. Mut vähän kun sai ideasta kiinni niin suurin osa luonnistui mediumilla.
Tavarat tässä promoversiossa oli vähän kehnompaa laatua, 2 poljinta ja 2 kitaraa meni rikki...Toivottavasti myyntiin tuleva erä on parempaa.

Hei ja kaikki guitar herosta kiinnostuneet herätys! Uusi suomalainen gh sivusto on avattu: http://www.kitarasankari.net

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
tänään tuli postitse tuo. vaikuttaa kyllä näin 10 kappaleen jälkeen varsin pätevälle pelille. eikä pitänyt edes pitkään harjotella että kappaleet jotenkin luonnistuu. täst mie tykkään.

viddu! Kauhee polte ois ostaa ps3 ja guitar hero 3. PERKELE ! Sitten se onkin yli viidensadan mentävä reikä taas kukkarossa.. Kiitti vaan!

prkl vieläki junnaa raining bloodin ja onen kanssa hardilla... ei oo sormien liikkuvuus ja rytmitaju ihan kitaransoitteluvuosien tasolla enää :D

easyllä äsken läpi. huomenna jos alottas mediummilla pelailee.
iisillä meni kaikki ekalla paitsi vika boss battle. veikkaan että mediummilla en pääse etes sinne asti :D

Viikonloppuna testasin tätä pari tuntia, vitun hyvä ja koukuttava peli! Mediumilla hakkasin niitä "toisen kiertueen" tms. biisejä onnistuneesti läpi...

ei tuu perkele tuolla medium tasolla mitään. ekan kiertueen biisit meni läpi mutta vaan jollain 80 prosentilla. no jospa se siitä.

Aivan törkeen koukuttava ja hyvä peli... :rock: Hardin loppuvastusta en pääse sitte kirveelläkää läpi ja expertillä pääsin juuri slashin. Kyl tää tästä! :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom