Guitar Hero III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Art2
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
joo, löytyykö muuten halukasta jengiä onlineen pelailemaan jahka pc:n skittahero tulee?
Toihan käy loistavasta forkkutreenistä kun muutaman tunnin tykittää. :)

ei voi olla niin helvetin vaikeaa kytkeä tota kitaraa tohon ps3 ei vaan millää suostu lähtee käyntii neuvokaa tyhmmää:david:

motukka koneeseen, sitten painat sitä motukan nappia niin, että valot vilkkuu. Sitten painat PS-nappia kitarasta.

Muistaakseni.

Ja toinen kysymys: Onko kukaan hakannut peliä vielä Wiillä?

O. Ratkiriemukasta, tosin ei mitään Wii-spesifistä herkkua mukana. Toimii OK. Mulla ei ole aikaisemmista versioista ja laitteista vertailupohjaa, mutta duunikaveri sanoi, että XB360-versio toimisi "viiveettömämmin", ts Wiin kitaraa pitää hakata hiukan etuajassa. Musiikin mukaan se menee silti, mutta jos on tottunut sovittamaan napautuksen viivalle visuaalisesti, niin myöhässä on.

-k

O. Ratkiriemukasta, tosin ei mitään Wii-spesifistä herkkua mukana. Toimii OK. Mulla ei ole aikaisemmista versioista ja laitteista vertailupohjaa, mutta duunikaveri sanoi, että XB360-versio toimisi "viiveettömämmin", ts Wiin kitaraa pitää hakata hiukan etuajassa. Musiikin mukaan se menee silti, mutta jos on tottunut sovittamaan napautuksen viivalle visuaalisesti, niin myöhässä on.

-k

Ootko kokeillut säätää optionsista "calibrate lag"ia?

Ootko kokeillut säätää optionsista "calibrate lag"ia?

Olen, mutta ei sanottavaa vaikutusta. Se tuntuu siirtävän ääntä myös, joten vaikutus ei ole täysin toivottu. Olen ymmärtänyt, että sillä enemmän kompensoidaan joidenkin näyttöjen hitautta (erit. HD-display, jonne signaali jonkin muun kuin videotulon kautta saattaa suorittaa kaikenlaista kuvan ja äänen prosessointia), ei niinkään ohjaimen lievää viiveen tuntua. Pitää eksperimentoida lisää.

Toisaalta tuohon on jo tottunut. Kävin eilen naapurissa kokeilemassa XB360, tosin GH II langallisella skeballa, ja olin pihalla kuin lumiukko. Tuntui, että biitti oli jo aikaa sitten mennyt kun rakkine vielä hyväksyi nuotin. Mutta kokeilen huvikseni suurilla positiivisilla ja negatiivisilla arvoilla, jos vaikka se Dragonforce alkaisi mennä pidemmälle kuin 76% (dream on).

-k

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uus hopo systeemi on tosi hyvä kun siihen tottuu, suurin syy varmaan on että osumaikkunaa on suurennettu :)

Kaikilla jolla on se uus kitara ja ps2, niin kannattaa pistää sitä calibrate lag valikosta 20-30ms lisää. Kuulemma kannattaa tehä se konsolista riippumatta. Kannattaa ainakin kokeilla, itseäni ainakin auttoi.

Se tuntuu siirtävän ääntä myös, joten vaikutus ei ole täysin toivottu. Olen ymmärtänyt, että sillä enemmän kompensoidaan joidenkin näyttöjen hitautta

Ja näinhän se just meni. Työpaikan iso töllö on korjattavana, joten meillä on pieni monitori ja äänet erillisillä kaiuttimilla. Monitorin kuvassa on selvästi viivettä, ilmeisesti se digitoi videosignaalia aika pitkään ennen näytölle pukkaamista. Lagin säätö vaikuttaa sekä ääneen (joka on viipeetön), että kuvaan. Sen säätäminen saa siis näön kohdalleen, mutta kuulo alkaa heittää.

Nimittäin kun vein Wiin viikonlopuksi kotiin perustelkkariin kiinni, on pelituntuma kohdallaan, ja nuotit napsahtelevat viivalle samaan aikaan kuin ääni kuuluu. Ei tarvitse ennakoida yhtään. Oli itse asiassa aluksi hiukan vaikeaa ja varmaan taas maanantaina joutuu opettelemaan uudestaan.

jos vaikka se Dragonforce alkaisi mennä pidemmälle kuin 76% (dream on).

Mission accomplished : )

-k

Zone-sarja -42%
Ekspertillä?? :thumbs:

Tottakai, kunnes toisin todistatte : )

-k

PS: Helkkarin kiva piisi soittaa. Ja nyt tuntuu menevän koko ajan läpi jatkuvasti kohenevin tuloksin. 93% ja reilu 140k pistettä. Pitää varmaan koettaa tukka auki ja jalka rahilla seuraavaksi.
Ja ei, ei tosiaan edes mediumilla. Rakotetaan noi kolme ekaa sormea nyt ensin.

Expertillä tuota katsellut muutaman videon ja taitaa tämä peli pyöriä kännyköissä ennen kuin sitä läpäisen... Ja sikäli kun tuo yksi bugi ei suostu lähtemään pois niin en silloinkaan, enkä sen puoleen mitään muutakaan. Kaikki kipaleet heittävät You Rock jo ennen outroa, luoja ties miksi, niin ei siiä juurikaan ennätyksiä haeta.

Onkos muilla ollut kepissä vikaa? Omassa kitarassa sininen nappi ei toimi. Onkohan tuohon mitään korjauskonstia vai meneekö vaihtoon?

Tänää muute pelasin ekaa kertaa ja täytyy sanoo että tähän mennessä ollu vitun huonoja kappaleita :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom