Guitar Hero III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Art2
  • Aloitettu Aloitettu
Silloin tällöin tulee pelailtua. Tällä hetkellä expertillä olis enää 6 biisiä jälellä ja sitten ois kaikilla vaikeusasteilla läpi. Alussa tuli hakattua melkosesti, viime aikoina lähinnä kaveriporukalla illanistujaisissa pelattu. Ite oon miettiny jos ostais GH World tourin rumpusetillä, tuntuu vaan melko heikkoa laatua olevan nuo rummut.

edit: Toinen huono puoli world tourissa on se biisilista, melko onneton verrattuna kolmoseen

On perkele ainakin vaikea peli kun ikinä ennen en oo GH:ta pelannut, normaalilla tahtoo jo mennä sormet sekaisin mutta pitää vaan treenata ahkerasti :P

Kyllä se siitä pikku hiljaa alkaa menemään kun tottuu. Ahkerasti vaan treenaa niin hyvä tulee ;) Itellä aika paljon varmaan auttaa se, että oikeaa kitaraa tullu soiteltua 10 vuotta, niin vähän helpompi omaksua tuo GH -kitaran soittaminen.

Tuli tuossa eilen hankittua näin myöhässä GH III ja langaton skitta Pleikka-vanhukselle. Minulla on aikaisempaa kokemusta sarjasta ehkä noin kahden minuutin kokeilun verran. Olen ehtinyt pelailla laiskasti vasta noin tunnin verran, jonka aikana tapahtui jo ihan kivaa kehitystä, kun nyt ihan nollatasosta lähdettiin liikkeelle. Ensiksi meni about jokainen nuotti päin hemmettiä kontrolleja opetellessa, mutta melko pian lähti parhaimmillaan 95 %:aa easylla noissa aloituskappaleissa.

Nyt vaan ajan puitteissa ankaraa harjoittelua, erilaiset netin GH-videot inspiroivat mukavasti. On paljon iisimpää tulla yleisesti ottaen erinomaiseksi lelukitaralla kuin oikealla, se kai tässä osaksi viehättää. Ei riitä aikaa tahi kärsivällisyyttä oikean soitteluun, tämä on vain niin kovin hauskaa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom