Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, vaan keuhkojen tilavuutta. Eli mitä isompi, sitä kauemmin voi sukeltaa.metalman sanoi:meinaako se "lung capacity" samalla myös sukellustaitoa?
No mutta tuota parantamalla sen tehtävän voi sitten suorittaaArt2 sanoi:Ei, vaan keuhkojen tilavuutta. Eli mitä isompi, sitä kauemmin voi sukeltaa.
[nus]Mutta ei se siltikään ole sukellustaito ;)[/nus]Taby sanoi:No mutta tuota parantamalla sen tehtävän voi sitten suorittaa
Boxer-83 sanoi:Hei! Onko kellään ollut sellaista vikaa että peli ei lähde enää käyntiin?
Itsellä on ihan rehellisesti kaupasta ostettu levy ja olin pelissä jo las venturasissa? Oon odotellu päivitystä jos se poistais tän ongelman :curs:
Powerhousu sanoi:Nyt meni sitten hermot totaalisesti. Olen siellä vanhalla lentokentällä, ja yritän tehdä tehtävää jossa pitää ajaa moottoripyörällä lentokone kiinni. Ongelma on se, että en vaan saa sitä konetta kiinni. Ajan ihan suoraan perässä, ja vaikka sattuisi hyvä väli, jossa ei tarvitse edes väistää niitä tynnyreitä, niin en pääse edes kovin lähelle. Eli mitä vittua tässä pitäis tehdä. Tunnin sitä hinkkasin, mutta ei. Ei vaan onnistu. Onko tossa joku juju mitä en oo tajunnu? Kohta menen muuttaan handling-tiedostosta moottoripyörän kulkeen vähän paremmin, jos muu ei auta.
No just juu. Ei oo tullu mieleenkään, että se kulkee kovempaa, kun äijä pyörän päällä nousee seisomaan. Todella loogista taas.abcd sanoi:Nojaat vähä eteenpäin niin menee pyörä kovempaa
Powerhousu sanoi:No just juu. Ei oo tullu mieleenkään, että se kulkee kovempaa, kun äijä pyörän päällä nousee seisomaan. Todella loogista taas.
Ainakin X-boxilla tuo tehtävä oli tosi helppoPowerhousu sanoi:Nyt meni sitten hermot totaalisesti. Olen siellä vanhalla lentokentällä, ja yritän tehdä tehtävää jossa pitää ajaa moottoripyörällä lentokone kiinni. Ongelma on se, että en vaan saa sitä konetta kiinni. Ajan ihan suoraan perässä, ja vaikka sattuisi hyvä väli, jossa ei tarvitse edes väistää niitä tynnyreitä, niin en pääse edes kovin lähelle. Eli mitä vittua tässä pitäis tehdä. Tunnin sitä hinkkasin, mutta ei. Ei vaan onnistu. Onko tossa joku juju mitä en oo tajunnu? Kohta menen muuttaan handling-tiedostosta moottoripyörän kulkeen vähän paremmin, jos muu ei auta.
Sori, mutta pakko sanoa: sä et vaan osaa. :DPowerhousu sanoi:Ton pelin tekijät pitäis vääntää siltaan, kun tekee noin vittumaisia tehtäviä.
Koko ajan menee huonommaks tää pelisarja. Vice citystä tykkäsin vielä, mutta tää on jo tosi paska. Johtuu siitä vitutuksen määrästä minkä tällanen peli aiheuttaa.
Hyvinkin mahdollista. :jahas:Tomi sanoi:Sori, mutta pakko sanoa: sä et vaan osaa. :D