GTA: San Andreas, 29.10.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu
Lämpöhakuisella raketinheittimellä on mukava leikkiä kun hankkii muutaman tähden ja saa ne poliisihelikopterit tiimiin, sen löytää San Fierron lentokentän perältä kolmen sellaisen ison polttoainetankin välistä :)

tästä on varmaan ollut jo juttua tässä threadissa, mutta en laiskuuttani jaksanut kahlata koko 34:ää sivua läpi joten kysyn uudestaan..

Elikkäs, miten sukeltelukykyä parannetaan?? Yhdessä san fierron tehtävässä pitää osata sukellella, eikä tehtäävää pysty aloittamaan ennen kuin on taitavampi. Olen sukellellut ja pulikoinut mutta mitään ei tunnu tapahtuvan???

Art2 sanoi:
Ei, vaan keuhkojen tilavuutta. Eli mitä isompi, sitä kauemmin voi sukeltaa.
No mutta tuota parantamalla sen tehtävän voi sitten suorittaa :)

Muutama päivä sitten ostin Xboxille GTA Double packin ja kyllä harmitti sitten ton SA:n suhteen; olisi pitänyt vain odottaa kärsivällisesti San Andreasta Boxille, on meinaan aivan erilainen kontrolli ja grafiikka pelis...

Hei! Onko kellään ollut sellaista vikaa että peli ei lähde enää käyntiin?
Itsellä on ihan rehellisesti kaupasta ostettu levy ja olin pelissä jo las venturasissa? Oon odotellu päivitystä jos se poistais tän ongelman :curs:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Boxer-83 sanoi:
Hei! Onko kellään ollut sellaista vikaa että peli ei lähde enää käyntiin?
Itsellä on ihan rehellisesti kaupasta ostettu levy ja olin pelissä jo las venturasissa? Oon odotellu päivitystä jos se poistais tän ongelman :curs:

Toiselta foorumilta lainattua "Kokeile poistaa GTA San Andreas User Files kansiosta (löytyy omista tiedostoista) gta_sa.set tiedosto.Pelin asetukset häviää joten joudut laittamaan ne uudelleen.Sama ongelma on ollut melko monella ja korjaantunut tuolla."

Metalman: Oon koittanu tuota ei toiminut :itku:

Tipa:Tota pitää koittaa heti kun pääsee töistä :curs: Kai tossa vaan poistuu asetukset ettei seivit poistu ja kiitti neuvosta :thumbs:

Nyt meni sitten hermot totaalisesti. Olen siellä vanhalla lentokentällä, ja yritän tehdä tehtävää jossa pitää ajaa moottoripyörällä lentokone kiinni. Ongelma on se, että en vaan saa sitä konetta kiinni. Ajan ihan suoraan perässä, ja vaikka sattuisi hyvä väli, jossa ei tarvitse edes väistää niitä tynnyreitä, niin en pääse edes kovin lähelle. Eli mitä vittua tässä pitäis tehdä. Tunnin sitä hinkkasin, mutta ei. Ei vaan onnistu. Onko tossa joku juju mitä en oo tajunnu? Kohta menen muuttaan handling-tiedostosta moottoripyörän kulkeen vähän paremmin, jos muu ei auta.

Powerhousu sanoi:
Nyt meni sitten hermot totaalisesti. Olen siellä vanhalla lentokentällä, ja yritän tehdä tehtävää jossa pitää ajaa moottoripyörällä lentokone kiinni. Ongelma on se, että en vaan saa sitä konetta kiinni. Ajan ihan suoraan perässä, ja vaikka sattuisi hyvä väli, jossa ei tarvitse edes väistää niitä tynnyreitä, niin en pääse edes kovin lähelle. Eli mitä vittua tässä pitäis tehdä. Tunnin sitä hinkkasin, mutta ei. Ei vaan onnistu. Onko tossa joku juju mitä en oo tajunnu? Kohta menen muuttaan handling-tiedostosta moottoripyörän kulkeen vähän paremmin, jos muu ei auta.

Nojaat vähä eteenpäin niin menee pyörä kovempaa :)

abcd sanoi:
Nojaat vähä eteenpäin niin menee pyörä kovempaa :)
No just juu. Ei oo tullu mieleenkään, että se kulkee kovempaa, kun äijä pyörän päällä nousee seisomaan. Todella loogista taas.

Ja se tehtävä on edelleen menemättä läpi. Aina tulee jostain joku tynnyri eteen. Hiukan ärsyttävää. Ton pelin tekijät pitäis vääntää siltaan, kun tekee noin vittumaisia tehtäviä. Toinen hyvä syy siltaan vääntämiselle on pelin muut autoilijat. Ne saattaa tulla suoraan risteyksessä kylkeen, tai mikä parasta, isommalla tiellä rysäyttää täysillä perään. Koko ajan menee huonommaks tää pelisarja. Vice citystä tykkäsin vielä, mutta tää on jo tosi paska. Johtuu siitä vitutuksen määrästä minkä tällanen peli aiheuttaa.

Powerhousu sanoi:
No just juu. Ei oo tullu mieleenkään, että se kulkee kovempaa, kun äijä pyörän päällä nousee seisomaan. Todella loogista taas.

Ei seisomaan van silleen enemmän kyykkyyn. Jos pelaat tietokoneella niin pitää näpyttää eteenpäinnojausnappia, mutta jos pelaa ps2 tai boxilla niin tattia vähän eteenpäin.

Powerhousu sanoi:
Ainakin X-boxilla tuo tehtävä oli tosi helppo :)

Powerhousu sanoi:
Ton pelin tekijät pitäis vääntää siltaan, kun tekee noin vittumaisia tehtäviä.

Koko ajan menee huonommaks tää pelisarja. Vice citystä tykkäsin vielä, mutta tää on jo tosi paska. Johtuu siitä vitutuksen määrästä minkä tällanen peli aiheuttaa.
Sori, mutta pakko sanoa: sä et vaan osaa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom