GTA: San Andreas, 29.10.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Taas muuten todella järjen riemuvoitto toi tässä pelissä enemmänkin esiintyvä napin näpyttely. Tällä hetkellä sekin ärsyttää. Ja se ärsyttää ihan saatanasti, että ohjeet jossa tosta eteenpäin nojaamisesta kerrottiin, on menny totaalisen ohi. Ei niitä ehdi lukemaan tosta vasemman yläkulman pienestä laatikosta samalla kun yrittää jotain tehdä. Monta tehtävää jouduin ottamaan uusiks sen takia, että pystyn lukemaan ne tekstit. Noi sattu menemään sitten ohi. Tuolla sais olla paremmat ohjeet jossa kerrotaan tarkemmin kontrolleista.

metalman sanoi:
ne tekstit voi lukea kun menee escillä valikkoon, ja sieltä briefing tms.. :)
Muistaakseni ne vasempaan yläkulmaan tulevat tekstit ei näy siellä. Sitä mä oon kiroillutkin monesti, kun ei näy.

voiko joku neuvoa (ku olen näissä hommissa aika noob) et mite noita modeja saa lisättyä peliin?? mulla on haluamani modit koneella ja tarvittava image tool mutta ei vaan tajua mite ne saa liitettyä itse peliin.

ps. on muute pirun hyvä peli. Kohta vaimo pistää bannit koneelle. :D

Powerhousu sanoi:
Nyt meni sitten hermot totaalisesti. Olen siellä vanhalla lentokentällä, ja yritän tehdä tehtävää jossa pitää ajaa moottoripyörällä lentokone kiinni. Ongelma on se, että en vaan saa sitä konetta kiinni. Ajan ihan suoraan perässä, ja vaikka sattuisi hyvä väli, jossa ei tarvitse edes väistää niitä tynnyreitä, niin en pääse edes kovin lähelle. Eli mitä vittua tässä pitäis tehdä. Tunnin sitä hinkkasin, mutta ei. Ei vaan onnistu. Onko tossa joku juju mitä en oo tajunnu? Kohta menen muuttaan handling-tiedostosta moottoripyörän kulkeen vähän paremmin, jos muu ei auta.
Älä aja siinä tynnyrien kohdalla vaan kurvaa reilusti sivuun, ja sitten saat rauhassa kiihdyttää täysillä, eikä tartte väistellä niitä tynnyreitä ja vasta koneen kohdalla rysäytä sieltä sivulta siihen rampille. Kannattaa myös näpytellä sitä eteenpäin nojaamista lähdössä ni kiihtyy paremmin.

On muuten hyvä peli :rock:

hmm mite tuos pelis voi ryöstää niit taloja. vai voiko vaa jossai missionissa.?

Elikäs ongelma on tossa Wrong side of the tracks tehtävässä. Pysyn ihan hyvin sen junan mukana mutta se Big Smoke ei vaan kerkee ampuu niitä äijiä sieltä junan päältä, oon itekin koittanu ampua mutta tuntuu että se ampuu siinä ajaessa ihan mihin sattuu. Eli onko tossa joku juju miten toi homma pitää hoitaa.

Tuneli sanoi:
Elikäs ongelma on tossa Wrong side of the tracks tehtävässä. Pysyn ihan hyvin sen junan mukana mutta se Big Smoke ei vaan kerkee ampuu niitä äijiä sieltä junan päältä, oon itekin koittanu ampua mutta tuntuu että se ampuu siinä ajaessa ihan mihin sattuu. Eli onko tossa joku juju miten toi homma pitää hoitaa.

ajalet vaa siinä junan edes,niin että väliin jää joku 3-4m matkaa niin kyllä smoke ne sieltä alahan ampuu :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
..Tai sit menee siitä sillalta junan katolle ja räiskii ne miehet kuoliaaksi rauhassa. Hyppää pois junasta ja hakee sen toisen miehen ja jatkaa matkaa himaan. ;) ..Ja kukaan ei vieläkään tiedä modien laitosta mitään???

~Proxi~ sanoi:
..Tai sit menee siitä sillalta junan katolle ja räiskii ne miehet kuoliaaksi rauhassa. Hyppää pois junasta ja hakee sen toisen miehen ja jatkaa matkaa himaan. ;) ..Ja kukaan ei vieläkään tiedä modien laitosta mitään???

Kiitti neuvosta. Pitääpä mennä kokeilemaan

Se modien laitto nyt on niin yksinkertainen homma, ettei mitään rajaa. Gta3:a tuli jo modattua niin paljon, ettei siinä ollu varmaan yhtäkään alkuperäistä autoa. Siis lue se IMG-toolin readme, sieltä selviää. Ja jos et vieläkään osaa, niin kysy sitten uudestaan. Ei muakaan kukaan opettanu, ihan ite opettelin. Ja kannattaa hakea car stat editor jostain. Siitä on mukavampi säädellä kaikkia kun suoraan handling ja default.ide -tiedostoista. Noi tiedostot saa auki, kun avaa ne vaikkapa notepadilla.

Muutamia modeja on tullu latailtua ja kyllä ne on helppo asentaa.. varsinkin netistä ladattavat valmiit modit. Osassa ei tarvitse kuin copy pastella korvata vanhoja tiedostoja.. ja selkeät ohjeet niissä on mukana.

Osaatteko sanoa kuinka hyvin tuo peli pyörisi mun antiikkisella AMD Athlon 1800+, ATI Radeon 9500 Pro (128MB), 1GB RAM kokoonpanolla?

Minimum Requirements

Windows 2000 or Windows XP
1Ghz Pentium III or AMD Athlon Processor
256MB of RAM
8-Speed DVD-ROM drive
3.6GB of free hard disk space (minimal install)
64MB Video Card (Geforce 3 or better)
DirectX 9 compatible Sound Card
Keyboard & Mouse

Recommended Requirements

Windows 2000 or Windows XP
Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP Processor
384MB of RAM (the more the better!)
16-Speed DVD-ROM drive
4.7GB of free hard disk space (full install)
128MB (or greater) Video Card (Geforce 6 Series Recommended)
DirectX 9 compatible Sound Card (Sound Blaster Auidgy 2 Recommended)
Gamepad with twin axis analog controls
Keyboard & Mouse

unipossu, pyörii varmasti hyvin tuolla kokoonpanolla.

Hot Coffee!

Jokos olette kokeillut "hot coffee" -modia. :D Hyvin toimii ainakin pc:llä. Aika kovan kohun nostattanut toi modi, mutta pitäähän noin rankassa pelissä päästä oikeasti paneskelemaankin! :rock:

dviyih.jpg

Saatavilla pc:lle, suxboxille ja kai myös pleikkarille action replayn -avulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom