Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jyki sanoi:Kertokaapas, miten saan omat musat soimaa sinne radioo ? mihi kansioo pitää tallennella ?
soikkeli sanoi:Nyt pitää vähän vuodattaa: EI VITTU SAATANA PERKELE MITEN VITUN TYHMIÄ IHMISIÄ ON OLLU TÄTÄ PELIÄ TEKEMÄSSÄ. Kiitos.
Eli, olen nyt päässyt takaisin Los Santosiin. Teen sen tehtävän missä pitää vallata grove street takasin. Saan sen tehtyä. No, tottakai seuraava tehtävä markkeri ilmestyy siihen oven eteen eikä sen ohi pääse tallentamaan. Eikun uutta tehtävää putkeen vaan. Sweetin kanssa valtamaan glen parkia. Saan kaksi aaltoa torjuttua, eikä vielä ole edes hätäpäivää(paitsi tässä kohdassa alkoi jo kohtuullisesti vituttamaan sen saatanan sweet homon pyöriminen, koko ajan vaan edessä). Noh, odottelen sitten kolmatta aaltoa, niin takaa tulee auto(olen siinä sillalla) ja ajaa n.10km/h. Tottakai Sweet jää alle ja kuolee heti. Tässä kohdassa pääsi melkein itku.
Muistaakseni oikeanpuoleisilla numeronäppäimillä. End näppäinkin taitaa olla käytössä jumputtaessa.jarhu sanoi:Tarvis apua siihen lowrider -tehtävään. Miten siinä kisassa pitää hyppyttää sitä autoa? Ihan sama miten yritän pomppia kun tulee kokoajan ne samat "Too late!" ja "Missed!". Eli millä näppäimillä PC:llä sitä pitää hyppia ja milloin kun oon monta kertaa eri tavoin kokeillut ja pelkään et tuossa ois joku bugi mulla.
Leka sanoi:Muistaakseni oikeanpuoleisilla numeronäppäimillä. End näppäinkin taitaa olla käytössä jumputtaessa.