GTA: San Andreas, 29.10.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu
Janne sanoi:
No voi perkeleen perkele. Jouduin formatoimaan kovon ja sinne meni savet kun en muistanut ottaa talteen niitä. Ei nappais alottaa alusta enää :|

Mietin että pitää jostain cheatmestasta ettiä jotain valmiita savetuksia, mutta ei sekään oikeen hyvä oo kun oon treenannu sen äijän staminan ja lihaskunnon helvetin kovaan kuntoon, ja jossain valmiissa xiittsavessa on ehkä tehty eri järjestyksessä tehtävät jne. Voi vittujen vittu :(
Helppoja noi tehtävät loppujen lopuksi on, paitsi jos Zeroa ei lasketa :D Alotat vaan uuden pelin ja tsemppaat, äkkiä ne tehtävät loppupeleissä suorittaa uudestaan ;)

harde20 sanoi:
Iski lopussa vielä paniikin päälle kun äijä ilmoittikin että vielä pitää lentää takasin sinne katolle ja gasoliini oli ihan finaalissa, kädet täristen laskeuduin katolle ja osuin siihen punaiseen ympyrään :)

Mulla loppui bensa pikkuisen ennen kattoa, mutta sain liideltyä katolle ja vaikka en osunut ihan ympyrään niin läpi meni.

Töpseli sanoi:
Ihana peli.. pitää vaan kommentoida kun koko ajan pelaan :D
Noi jengitappelut on kyl :rock:
Tyhmä vaan kun joudut Los Santosista pois sinne landelle niin ne alueet häviää, en sitten tiedä että palautuuko ne sitten pelin lopussa kun mennään takasin Los Santosiin...

harde20 sanoi:
Tyhmä vaan kun joudut Los Santosista pois sinne landelle niin ne alueet häviää, en sitten tiedä että palautuuko ne sitten pelin lopussa kun mennään takasin Los Santosiin...

Kävin tänään pyörähtämässä Los Santosissa, mutta eivät tulleet esille :( Tarkoitus oli vähän myöhemmin paneutua noihin kunnolla ja vallata alueita kunnolla, mutta ei ilmeisesti onnistu.

Vittu osaaks kukaan auttaa tossa cesar vialpando tehtävässä? oon koittanu sitä jo koko päivän eikä toimi :( tulee vaa missed tai too late :confused:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jonny sanoi:
Kävin tänään pyörähtämässä Los Santosissa, mutta eivät tulleet esille :( Tarkoitus oli vähän myöhemmin paneutua noihin kunnolla ja vallata alueita kunnolla, mutta ei ilmeisesti onnistu.

Nuo alueet aukeavatkin myöhemmin, JIPPII!
Lähde:GtaSanAndreas.net

Jonny sanoi:
Nuo alueet aukeavatkin myöhemmin, JIPPII!
Lähde:GtaSanAndreas.net

Juu, itse huomasin saman tänä aamuna kun pelasin ton Home Coming tehtävän lläpi :rock:

Miks helvetissä tuossa pitää noiden ambulanssien ajaa ihan sekopäisellä tavalla...suoraan sanottuna vituttaa kun teet noita aluevaltauksia, jossa on Sweet mukana ja se ei saa kuolla..no aluen saa vallattua ja pieksettyä muita molopäitä...sitte tulee ambulanssi ja jyrää Sweetin kun se idiootti ei tajua mennä edestää...Mission failet...Voi Saa¤!"¤!"%% !

Taby sanoi:
Miks helvetissä tuossa pitää noiden ambulanssien ajaa ihan sekopäisellä tavalla...suoraan sanottuna vituttaa kun teet noita aluevaltauksia, jossa on Sweet mukana ja se ei saa kuolla..no aluen saa vallattua ja pieksettyä muita molopäitä...sitte tulee ambulanssi ja jyrää Sweetin kun se idiootti ei tajua mennä edestää...Mission failet...Voi Saa¤!"¤!"%% !
Ammu ne ambulanssin kuskit :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom