GSM-liittymä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

pexxi

Mode
Lyhyestä virsi kaunis,
eli mitä liittymää käytät puhelimessasi ja oletko tyytyväinen?
Erityisesti kiinnostavat jengin mielipiteet "uusista haastajista",
eli Saunalahdesta ynnä muista?

Tulevatko puhelut edullisiksi verrattuna perinteisiin liittymiin etc?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sonera/Tele on ollut aina, enkä vaihda, jos hinnat eivät karkaa taivaisiin...

Radiolinja. Tyytyväinen.

Dna Maraton. Tyytyväinen laskujen pienuuteen, koska kaikki tekstiviestit ja puhelut dna:n liittymiin kuuluu kuukausimaksuun. Onneksi on paljon dna-tuttuja. :)

Radiolinja jo monta vuotta ja ei pienintäkään ongelmaa tai häiriötä ei mitään. Erittäin tyytyväinen

tosin tota DNA maraton juttuu täytyy käydä tutkimassa

Sieltähän lähti replyjä tulemaan näin koleana sunnuntaipäivänä:)
Mulla Sonera, mutta nuo uudet vaihtoehdot houkuttavat halpuudellaan (?)..

Sonera oli varmaan 5 vuotta, enkä halunnut vaihtaa. Mutta kuin salama kirkkaalta taivaalta, vaihtoivat kaikki kaverit DNA:n ja sitten oli pakko itsekin vaihtaa. Ihan tyytyväinen olen ollut. Kaveripiiriin saa laittaa oliko 12 frendiä ja näin puhuu aina 11 senttiä/minuutti. Halpaa on. Sonera kyllä kuului aina, kaikkialla, mutta eipä ole DNA:llakaan ongelmia ollut kuuluvuuden suhteen.

sonera on ollut about 5 vuotta tässä.
Enkä vaihda :)

Originally posted by Andy
Sonera oli varmaan 5 vuotta, enkä halunnut vaihtaa. Mutta kuin salama kirkkaalta taivaalta, vaihtoivat kaikki kaverit DNA:n ja sitten oli pakko itsekin vaihtaa. Ihan tyytyväinen olen ollut. Kaveripiiriin saa laittaa oliko 12 frendiä ja näin puhuu aina 11 senttiä/minuutti. Halpaa on. Sonera kyllä kuului aina, kaikkialla, mutta eipä ole DNA:llakaan ongelmia ollut kuuluvuuden suhteen.

Jos sun kaikilla kavereilla on dna, niin eikös sit kannattais ottaa se maraton?

Originally posted by Raven
Jos sun kaikilla kavereilla on dna, niin eikös sit kannattais ottaa se maraton?

Kannattaisi silloin, jos Maratoniin sisältyisi lankapuhelutkin. Tulee aika paljon soiteltua niihin ja nekin sai laittaa kaveripiiriin. Jos olis maraton, tulisi ne puhelut aina sen 40 €:n päälle. + sitten tietysti kaikki satunnaiset muihin operaattoreihin kohdistuvat lässytykset. Mulla on nyt kaikkineen puhelut n 45-50 euroa/kk, joten en usko, että kannattaisi vaihtaa.

Radiolinja vuodesta 1999.
Toimii se ainakin nelos-tien varrella... :rolleyes:

DNA:n (vakio) vahingossa kerran otin ja totesinkin halvaksi. Jos laskut olis 30-50e niin ei sillä liittymällä olisi niin väliä mutta mulla ne on usein 70-120e joten siinä muutaman sentin säästö per minuutti rupee jo tuntumaan (puhelut nyt kaikkiin liittymiin 16snt). Varsinkin kun soittelen kaikkiin mahdollisiin liittymätyyppeihin, txt-viestejä en juuri jaksa kirjoitella joten niiden kpl hintaa en edes tiedä.

Paras puoli tässä liittymässä on tämä kiinteä kk-maksuinen GPRS, netissä kun tulee aikaa vietettyä.

Huonoin puoli on paikoin heikohko kuuluvuus :itku:

Radiolinja ollut jo kohta kymmenen vuotta. Tyytyväinen olen ollut...

Sonera ollut jo vuosia, olen kyllä vähän noita halpaoperaattoreita katsellut. Olen avannut 2 DNA liittymää ja kumpikaan ei toiminut kunnolla... meni uskottavuus. Toisaalta ei kahta ilman kolmatta:david:

Vaihoin pari kuukautta sitten radiolinjaan, ja ihan tyytyväinen olen ollu. Ja sain 600 € puheaikaa:thumbs:
vaikka se on jokalaskusta vain 10€ pois, neljänä vuotena.

Tele/Sonera ollut vuodesta -96, liittymätyyppinä Classic Duo. Kahden kuukauden lasku oli 25 €. Tulee puhuttua niin vähän, että aivan sama mikä on liittymä. Pari euroa voisi tulla tulla säästöä jos ryhtyisi vaihtamaan, eli ei jaksa kun numerokin vaihtuisi.

Joskus kesällähän tulee vissiin voimaan se, että numero pysyy samana vaikka operaattori vaihtuu. Silloin saattaa tulla harkittua liittymän vaihtoa, varsinkin jos Soneralta ei ala tulemaan mitään etuja meille uskollisille asiakkaille.

Originally posted by RikHard

Joskus kesällähän tulee vissiin voimaan se, että numero pysyy samana vaikka operaattori vaihtuu. Silloin saattaa tulla harkittua liittymän vaihtoa, varsinkin jos Soneralta ei ala tulemaan mitään etuja meille uskollisille asiakkaille.

Jep. RahastusSonera mullakin jo monta vuotta, mutta vaihtuu heti kun tuon numeron saa pysymään samana(eli loppukesästä?) Saasnähdä miten käy hinnoille.

Originally posted by kilkkinen
Jep. RahastusSonera mullakin jo monta vuotta, mutta vaihtuu heti kun tuon numeron saa pysymään samana(eli loppukesästä?) Saasnähdä miten käy hinnoille.
'

Tais olla Heinäkuu (15.7) , en nyt vanno käsi raamatulla kuitenkaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom