GSM-liittymä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Gillyanne
DNA perusliittymä ollut nyt puolisen vuotta (sitä ennen oli Sonera) ja tyytyväinen olen. Laskut on puolittuneet DNA:han vaihdon myötä, ennen 40-50 euroa/kk, nyt 20-25 euroa/kk. :)

Härrekyyde kun teillä on pienet puhelinlaskut. Mulla oli aikaisemmin Soneran ja RL:n laskut yli 120€ per kuukausi. DNA-maratonilla olen päässyt 80 €:n ja se on jo ihan jees tälle kukkarolle! (he hee, opiskelijan budjetilla)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
FITNESSPIMU> viitaten juuri aloittamaani penninvenytyskeskusteluun, pakko on yrittää pitää puhelinlaskut(kin) pienenä...

Mä en kyllä juurikaan puhelimessa höpise, mun puhelut on 90% lyhyitä ja "informatiivisia" luonteeltaan. Käytännössä ainoat pidemmät puheluni puhun äidin kanssa, ja silloinkin hän yleensä soittaa :D Tekstareita tulee läheteltyä reilummin, mutta nekin ovat DNA:lla suht halpoja - olisko ollut 14 senttiä, ja toiseen DNA:han - joihin ainakin puolet tekstareistani menee jotain 7 senttiä kipale.

Työaikana soitan sitten jonkun verran (noh, aika vähän kyllä) työpuhelimesta, ja aika paljon tulee myös kommunikoitua sähköpostitse. Joten tuo 20 euroa/kk onnistuu hyvin kivuttomasti. :)

Radiolinja on ollut jo pidemmän aikaa. Harmitti se kun Sonera ryssi 3-miljardia veronmaksajien rahoja niin ajattelin vaihtaa operaattoria.

Originally posted by fitnesspimu
Härrekyyde kun teillä on pienet puhelinlaskut.

Meillä ei ole ystäviä kenen kanssa soitella. Itselläni on Telia. Ensiksi oli Radiolinja -> Sonera -> Radiolinja. Tämä Telia on halvempi ja helpompi. Soitot ovat aina saman hintaisia, hauskinta on että tämä on päivällä halvempi Radiolinjaan kuin Radiolinjasta.

Originally posted by Peetu
Oon Soneralla töissä, joten liittymä sen mukaan:rolleyes: .

Ps. mike, jos sen numeron haluat vaihtaa niin ilmottele niin hoidan sulle hyvän numeron ;) .

Joo, niin lesoa numeroa Peetu kauppaa, että pakko on ottaa DNA:n rinnalle Söönera, onhan tässä jo Sööneran adsl myös. Nyt tulee semmoinen numero mille ei vedä vertoja kuin auton rekisterikilvessä LCF-666.

Onko kellään tätä liittymää: http://www.7gsm.com/ ?

Komentteja olisi kiva kuulla toimivuudesta yms.
Tekstiviesti näyttäs mukavan hintaiselta. :)

Entäs onks kellää cubion liittymää, oon ite ny vaihtamas uuteen ja toi cubio on ollu mielessä. Kellää kokemusta?

Saunalahti

No mäkin laitan sitte...

Saunalahti TiVKOR ompi liittymä. Ja olen jette tyytäinen :D pois en vaihtaisi...
Soneran verkkoa kun käyttää niin kuuluvuus on mitä mainioin ja laskua ei ole nimeksikään (n.14e/kk[4e=kuukausimaksu])..

"Suomalaiset vaihtavat joukolla Saunalahteen... vaihda sinäkin"

Sonera on ollut jo 5 vuotta enkä luultavasti tule pois vaihtamaan jos hinnat pysyy kilpailukykyisenä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom