GSM-liittymä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Sonera löytyy täältä...ja oon kans välillä miettiny vaihtamista, mutta kun laskut pyörii sinä 20 euron paikkeilla niin tuskimpa siinä paljoakaan säästäis.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Radiolinja käytössä. Laskut n. 20€/kuussa ja ihan hyvin on toiminut, ei valittamista.

Originally posted by Sven Hassel
Radiolinja käytössä. Laskut n. 20€/kuussa ja ihan hyvin on toiminut, ei valittamista.

Sama homma minullakin. Ei siis pakottavaa tarvetta vaihtaa, mutta jos joku tarjoaisi esim 100 euroa ilmaista puheaikaa, niin sitten voisi harkita vaihtoa. Se olisi kuitenkin viiden kuukauden puhelut.

Niin ja olisi myös mukava kuulla kenellä on puhelinetu ja kuinka kattava.

Sonera on ollut alusta lähtien enkä nyt tällä hetkellä keksi yhtään syytä vaihtaa.

Mulla on jippiin liittymä ja tosi tyytyväinen oon. Hyvä kun ei oo kuukausimaksuja eli maksan vaan sen mitä puhun ja tekstaan. Tosi halpana on laskut pysyny.

Teliaan vaihdoin joulua ennen kun sai 500€ puheaikaa. Normaalisti lasku ollut 20€/kk, nyt sitten puolet pienempi seuraavan 4 vuoden ajan.

Rätinälinja täällä (siis radio-), kehä kolmosen ulkopuolella ei usein ole kenttää. Lapissa kun kävin niin ei ollut kenttää missään. Mutta käyn tosi harvoin edes kehä ykkösen ulkopuolella.

DNA, Jippii ja Radiolinja.. eiköhän noilla pärjää ;)

Originally posted by mtk77
Niin ja olisi myös mukava kuulla kenellä on puhelinetu ja kuinka kattava.

Aikas vapaamuotoinen sellainen käytössä (ei rajoituksia). Verotusarvon vain kustantaa. Kuitenkin tällä hetkellä kakkosliittymänä Sonera kun ei jaksa kokoaikaa vaihdella SIMmiä puhelimesta toiseen kun toinen on sellainen halko mitä ei vapaa-aikana viitsisi kantaa. No ehkä tuon soitonsiirtoon käytettävän liittymänkin joskus lopettaa, tiedä häntä. Kuukausimaksua siitä tulee vaan maksettua pääasiassa.

Edit: saa nyt nähdä mitä tämä uusi "numeron-vaihto-poistuu-laki" tuo tullessaan. Turha homma josta normaali kuluttaja saanee maksaa. Teknisesti voi tuoda vähän hankaluuksia kaupanpäälle.

Oon Soneralla töissä, joten liittymä sen mukaan:rolleyes: .

Ps. mike, jos sen numeron haluat vaihtaa niin ilmottele niin hoidan sulle hyvän numeron ;) .

Sama homma

Originally posted by Ripe
Aikas vapaamuotoinen sellainen käytössä (ei rajoituksia). Verotusarvon vain kustantaa. Kuitenkin tällä hetkellä kakkosliittymänä Sonera kun ei jaksa kokoaikaa vaihdella SIMmiä puhelimesta toiseen kun toinen on sellainen halko mitä ei vapaa-aikana viitsisi kantaa. No ehkä tuon soitonsiirtoon käytettävän liittymänkin joskus lopettaa, tiedä häntä. Kuukausimaksua siitä tulee vaan maksettua pääasiassa.

Originally posted by Tomi
Dna Maraton. Tyytyväinen laskujen pienuuteen, koska kaikki tekstiviestit ja puhelut dna:n liittymiin kuuluu kuukausimaksuun. Onneksi on paljon dna-tuttuja. :)

Maraton kunniaan :kippis1: ...vaikka kyllähän toi DNA aina välillä vähän oikkuilee!

Ratiolinja vuodesta 98, eikä valittamista. Viimeisin lasku oli huimat 10 euroa, joten ei kannata hirveästi juosta tarjousten perässä. Kerran joku kauppamies väkisin tunki mulle Telian liittymän, ja ainoa puhelu mitä siitä soitin oli kun irtisanoin sen parin kuukauden päästä.

Jatkuva numeroiden vaihtaminenkin ketuttaa. Mitäköhän hinnoille tapahtuu kun kesällä saa pitää entisen numeronsa liittymää vaihtaessa? Ja mitä sanoo kuluttajansuojalait siitä, ettei soittaja voi tietää etukäteen puhelun minuuttihintaa pelkän suuntanumeron perusteella? Mulla ainakin vaikuttaa puhelun kestoon mihin operaattoriin soitan.

Originally posted by kfd
Ja mitä sanoo kuluttajansuojalait siitä, ettei soittaja voi tietää etukäteen puhelun minuuttihintaa pelkän suuntanumeron perusteella? Mulla ainakin vaikuttaa puhelun kestoon mihin operaattoriin soitan.

Tähän on tehty sellainen älynväläytys että voit soittaa ilmaisnumeroon ja tarkistaa sieltä paljonko maksaa soittaminen siihen nroon mihin yrität :lol2: nerokasta ja TOSI kätevää...NOT!

Kuulin huhua siitä, että tuo numeron samana pysymishässäkkä saattaa viivästyä...

Juuh

Ensin oli Sonera, nyt Radiolinja kun Mäkitorpassa hommissa.
Puhelinetu on,samoin liittymä etu (sopivasti saa puhua)
:kippis1:

Mitä mä noita hintoja oon seuraillu, niin itseasiassa liittymällä on väliä, vaikka olisikin pienet laskut. Laitanpa ajan kuluksi vähä numeroita...

Radiolinja Tandem Aina : 17/min,text/12senttiä joka paikkaan,
Sonera: toiseen soneraan 16,muualle 24s tekstarit omaan 13 ja muualle 16senttiä

tosin...mun silmissä Suomessa ei ole kun 2 operaattoria, loput on näpertelijöitä...Dna verkko alkaa olemaan jo niin ylikuormitettu että ongelmia tulee olemaan takuuvarmana. Teliaa en viitsi edes vaivautua kommentoimaan.

Mielenkiintoisia uusia operaattoreita:
Cupido : 14senttiä jokapaikkaan (radiolinjan verkko)

DCG(tms) : Soneran verkossa, kohtuulliset hinnat(en muista)

Saunalahti : elää kädestä suuhun, jos et muista maksaa laskua,räps ja linja on kiinni´...(kaveri sai tivkor liittymällä 5ege laskun yhdestä tekstarista)(mitä ei ollut lähettänyt)

eli onhan näitä....pienissä operaattoreissa on vähän niin ja näin sen palvelun toimivuuden ja lisäpalveluiden saamisen kanssa....
Saattaapi kestää...

no jopas...eiköhän jo riitä!

ja sitten pakollinen

:david:

DNA perusliittymä ollut nyt puolisen vuotta (sitä ennen oli Sonera) ja tyytyväinen olen. Laskut on puolittuneet DNA:han vaihdon myötä, ennen 40-50 euroa/kk, nyt 20-25 euroa/kk. :) Enkä itse ole kyllä havainnut mitään ihmeempiä toimimattomuuksiakaan (sanahirviö;) )...?

Re: Juuh

Originally posted by Pumba
Ensin oli Sonera, nyt Radiolinja kun Mäkitorpassa hommissa.
Puhelinetu on,samoin liittymä etu (sopivasti saa puhua)
:kippis1:

Mitä mä noita hintoja oon seuraillu, niin itseasiassa liittymällä on väliä, vaikka olisikin pienet laskut. Laitanpa ajan kuluksi vähä numeroita...

Radiolinja Tandem Aina : 17/min,text/12senttiä joka paikkaan,
Sonera: toiseen soneraan 16,muualle 24s tekstarit omaan 13 ja muualle 16senttiä

tosin...mun silmissä Suomessa ei ole kun 2 operaattoria, loput on näpertelijöitä...Dna verkko alkaa olemaan jo niin ylikuormitettu että ongelmia tulee olemaan takuuvarmana. Teliaa en viitsi edes vaivautua kommentoimaan.

Mielenkiintoisia uusia operaattoreita:
Cupido : 14senttiä jokapaikkaan (radiolinjan verkko)

DCG(tms) : Soneran verkossa, kohtuulliset hinnat(en muista)

Saunalahti : elää kädestä suuhun, jos et muista maksaa laskua,räps ja linja on kiinni´...(kaveri sai tivkor liittymällä 5ege laskun yhdestä tekstarista)(mitä ei ollut lähettänyt)

eli onhan näitä....pienissä operaattoreissa on vähän niin ja näin sen palvelun toimivuuden ja lisäpalveluiden saamisen kanssa....
Saattaapi kestää...

no jopas...eiköhän jo riitä!

ja sitten pakollinen

:david:
Pakko takertuu. ilmoitit hinnat vähän radiolinjamaiseen tyyliin, eli ylihinnoittelit Soneran. Tarkistappa vaikka netistä classic duon hinnat. Muihin liittymiin 0,19€ ja vain yksitaajuuspuhelimilla on hinta muihin 0,24 ja kuinka monella on 1 taajuuspuhelin nykyään?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom