Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Sven Hassel
Radiolinja käytössä. Laskut n. 20€/kuussa ja ihan hyvin on toiminut, ei valittamista.
Originally posted by mtk77
Niin ja olisi myös mukava kuulla kenellä on puhelinetu ja kuinka kattava.
Originally posted by Ripe
Aikas vapaamuotoinen sellainen käytössä (ei rajoituksia). Verotusarvon vain kustantaa. Kuitenkin tällä hetkellä kakkosliittymänä Sonera kun ei jaksa kokoaikaa vaihdella SIMmiä puhelimesta toiseen kun toinen on sellainen halko mitä ei vapaa-aikana viitsisi kantaa. No ehkä tuon soitonsiirtoon käytettävän liittymänkin joskus lopettaa, tiedä häntä. Kuukausimaksua siitä tulee vaan maksettua pääasiassa.
Originally posted by Tomi
Dna Maraton. Tyytyväinen laskujen pienuuteen, koska kaikki tekstiviestit ja puhelut dna:n liittymiin kuuluu kuukausimaksuun. Onneksi on paljon dna-tuttuja.
Originally posted by kfd
Ja mitä sanoo kuluttajansuojalait siitä, ettei soittaja voi tietää etukäteen puhelun minuuttihintaa pelkän suuntanumeron perusteella? Mulla ainakin vaikuttaa puhelun kestoon mihin operaattoriin soitan.
Pakko takertuu. ilmoitit hinnat vähän radiolinjamaiseen tyyliin, eli ylihinnoittelit Soneran. Tarkistappa vaikka netistä classic duon hinnat. Muihin liittymiin 0,19€ ja vain yksitaajuuspuhelimilla on hinta muihin 0,24 ja kuinka monella on 1 taajuuspuhelin nykyään?Originally posted by Pumba
Ensin oli Sonera, nyt Radiolinja kun Mäkitorpassa hommissa.
Puhelinetu on,samoin liittymä etu (sopivasti saa puhua)
:kippis1:
Mitä mä noita hintoja oon seuraillu, niin itseasiassa liittymällä on väliä, vaikka olisikin pienet laskut. Laitanpa ajan kuluksi vähä numeroita...
Radiolinja Tandem Aina : 17/min,text/12senttiä joka paikkaan,
Sonera: toiseen soneraan 16,muualle 24s tekstarit omaan 13 ja muualle 16senttiä
tosin...mun silmissä Suomessa ei ole kun 2 operaattoria, loput on näpertelijöitä...Dna verkko alkaa olemaan jo niin ylikuormitettu että ongelmia tulee olemaan takuuvarmana. Teliaa en viitsi edes vaivautua kommentoimaan.
Mielenkiintoisia uusia operaattoreita:
Cupido : 14senttiä jokapaikkaan (radiolinjan verkko)
DCG(tms) : Soneran verkossa, kohtuulliset hinnat(en muista)
Saunalahti : elää kädestä suuhun, jos et muista maksaa laskua,räps ja linja on kiinni´...(kaveri sai tivkor liittymällä 5ege laskun yhdestä tekstarista)(mitä ei ollut lähettänyt)
eli onhan näitä....pienissä operaattoreissa on vähän niin ja näin sen palvelun toimivuuden ja lisäpalveluiden saamisen kanssa....
Saattaapi kestää...
no jopas...eiköhän jo riitä!
ja sitten pakollinen