gripperin treenin lämmittelystä

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Taas älykäs kysymys, mutta kuin lämmittelette näppejä ennen gripperitreenejä?itellä alkaa kuulumaan rystysten kohdalta snack,kräklepop kun alkaa puristelemaan...pitäisikö omistaa joku oikein hempula gripperi, jolla voi tehdä ns.lämmittelysarjoja ennen ku alottaa raskaammilla?kevein gripperi mulla on kumminkin sellainen jolla saan useita toistoja..mutta jos sitä alkaa kylmiltää puristelemaan, niin tuntuu sormet lähtevän irti...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kaippa se fiksu treenaaja tietää, että lämppä parantaa tulosta...

hyviä esimerkkejä:
- kädet nyrkkiin ja pyörittelet ranteesta kädet suorina ja koukussa. purista ja hellitä sormia. pumppaillen siis.
- "ravistele vettä sormista" kädet suorina ja koukussa. eli vastustat peukalolla sormien aukeemista ja sitten räppäät ne auki räväkästi.
- käytä sitä kevyttä gripperiä, mutta älä mee hapoille.

hunter killer sanoi:
Taas älykäs kysymys, mutta kuin lämmittelette näppejä ennen gripperitreenejä?itellä alkaa kuulumaan rystysten kohdalta snack,kräklepop kun alkaa puristelemaan...pitäisikö omistaa joku oikein hempula gripperi, jolla voi tehdä ns.lämmittelysarjoja ennen ku alottaa raskaammilla?kevein gripperi mulla on kumminkin sellainen jolla saan useita toistoja..mutta jos sitä alkaa kylmiltää puristelemaan, niin tuntuu sormet lähtevän irti...

Moi tietenkin voi hankia joku muovikahvainen tavaratalogripperi ja sillä tedä lämmittely,itte kuitenkin huomannut että gripperitreeni kulkee parhaiten heti tavallisen punttitreenin jälkeen,varsinkin kyykkyreenin jälkeen gripperitreeni kulkee hyvin.
Just viime viikolla onnistuin kyykky treenin jälkeen sulkemaan coc #2 :rock: kolme kertaa(ykkösiä vaan kolmesti)
niin suosittelen griptreeni punnttien jälkeen! :thumbs:

joo jos englantia osaat lukea niin liity Gripboard.com tai grippermania.com-- iin siellä paljon tietoa grippitrenistä+ paljon muuta tarvii
kylläkin rekisteröidä ensin.

Jep, näin teen...tuolla kevyimmällä gripperillä (130paunaa vastus) olen tehnyt osatoistoja lämmittelyksi, mutta se ei oikein ole toiminut(samat poksahukset tulee taas)....pitänee ravistella yms...tack.

Ite teen kans vähän ravistelua ja vähän ranteitten pyörittelyä ja sit muutama kevyt sarja(tavaratalogripperillä)ennen tositoimiin siirtymistä ;)

mokoma sanoi:
Ite teen kans vähän ravistelua ja vähän ranteitten pyörittelyä ja sit muutama kevyt sarja(tavaratalogripperillä)ennen tositoimiin siirtymistä ;)

Kai se on minunkin tollaset räpsyt hommattava..ei auta ravistelu yms, vaikka ihan kohtuu pitkät lämmöt otin. Sormet ja kyynärvarret on hyvin lämmitelty, mutta liekkö joku yliliikkuvuus sitten...

hunter killer sanoi:

Käsien huljuttelu kuuman/lämpimän veden alla mainittiin yhdellä foorumilla ja itse usein käytän sitä esim. ennen vetotreenejä. Sormissa ja kämmenissä kun ei ole juuri lihaksia, joita voisi lämmitellä kuten muita paikkoja.

Zone-sarja -42%
ei ole lihaksia ei, mutta jänteet ja nivelsiteet vaatii enemmän huomiota lämmittelyn suhteen heikomman verenkiertonsa vuoksi. kuuma vesi ja pumppailut, räväkät hieronnat yms. ei ole huonoja. jos ne naksumiset ja muut ei ota kipeetä, ne ei yleensä myöskään oo vaarallisia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom