• Settitarjous: Supermass Nutrition ZONE-sarja -42%

Grappling porinaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JanneM
  • Aloitettu Aloitettu
2 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING yhden hinnalla!
Tero Pyylampi voitti kultaa mustien vöiden masters 1 eli +30 vuotiaissa. Osallistujia luonnollisesti jonkin verran vähemmän.

Viimeksi muokattu:
Tero Pyylampi voitti kultaa mustien vöiden masters 1 eli +30 vuotiaissa. Osallistujia luonnollisesti jonkin verran vähemmän.
Itse asiassa tuossa master 1-sarjassa oli enemmän osallistujia kuin saman painoluokan adult-sarjassa.

Hieno juttu tuo Pyylammen voitto, mutta nyt kun tähän tuli sopiva paikka, niin pakko sanoa että itse en ole ikinä ymmärtänyt tuota master 1-sarjaa. Kyllä 30 - 34-vuotiaiden pitäisi kisata ihan yleisessä sarjassa. Ei nyt helvetti 30-vuotias ole mikään seniori.

Itse asiassa tuossa master 1-sarjassa oli enemmän osallistujia kuin saman painoluokan adult-sarjassa.

Hieno juttu tuo Pyylammen voitto, mutta nyt kun tähän tuli sopiva paikka, niin pakko sanoa että itse en ole ikinä ymmärtänyt tuota master 1-sarjaa. Kyllä 30 - 34-vuotiaiden pitäisi kisata ihan yleisessä sarjassa. Ei nyt helvetti 30-vuotias ole mikään seniori.
Hyvä kun korjasit. Olen myös samaa mieltä tuosta masters 1-sarjasta.

View: https://www.youtube.com/watch?v=06wqRvN0Kdo

http://www.kamppailuvirasto.com/2018/12/23/ralph-gracie-bjj/

Skandaali tatamilla: BJJ-mahtisuvun vesa pahoinpiteli kollegan kisakatsomossa

Ralph Gracie sai aikaan toiminnallaan myrskyn brasilialaisen jujutsun yhteisössä viime viikonloppuna.

Sosiaalisessa mediassa on levinnyt video, jonka perusteella Anaheimin poliisi on aloittanut rikostutkinnan, jossa epäillyn asemassa on yksi lajin suurista nimistä, Ralph Gracie. Asianomistajana epäillylle rikokselle on niin ikään lajilegenda, Flavio Almeida.
...

Big Buy: 3 kpl Basic Nutrition EAA 33,50€

Tais Cyborg pelätä ettei käy sama kuin ADCC:ssä niin haki sit tommosen pääsyn matsista ulos. Gordon oli vielä kättelemässä matsin lopussa mutta ei suostunut Cyborg tähän melko pelle temppu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom