Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa tuossa master 1-sarjassa oli enemmän osallistujia kuin saman painoluokan adult-sarjassa.Tero Pyylampi voitti kultaa mustien vöiden masters 1 eli +30 vuotiaissa. Osallistujia luonnollisesti jonkin verran vähemmän.
Hyvä kun korjasit. Olen myös samaa mieltä tuosta masters 1-sarjasta.Itse asiassa tuossa master 1-sarjassa oli enemmän osallistujia kuin saman painoluokan adult-sarjassa.
Hieno juttu tuo Pyylammen voitto, mutta nyt kun tähän tuli sopiva paikka, niin pakko sanoa että itse en ole ikinä ymmärtänyt tuota master 1-sarjaa. Kyllä 30 - 34-vuotiaiden pitäisi kisata ihan yleisessä sarjassa. Ei nyt helvetti 30-vuotias ole mikään seniori.
Nogi SM-kisoissa 472 ottelijaa. Aletaan olla jo puku-BJJ:n määrissä.
http://www.bjjliitto.fi/tapahtumat.php?tap=386&lang=fi&sivu=5
OOnko tuo Combat Jiu-Jitsu se pelottava laji, jossa saa lyödä avareilla vastustajaa?
Skandaali tatamilla: BJJ-mahtisuvun vesa pahoinpiteli kollegan kisakatsomossa
Ralph Gracie sai aikaan toiminnallaan myrskyn brasilialaisen jujutsun yhteisössä viime viikonloppuna.
Sosiaalisessa mediassa on levinnyt video, jonka perusteella Anaheimin poliisi on aloittanut rikostutkinnan, jossa epäillyn asemassa on yksi lajin suurista nimistä, Ralph Gracie. Asianomistajana epäillylle rikokselle on niin ikään lajilegenda, Flavio Almeida.
...
GOrdon vs. Cyborg matsissa vai Ralph vs. Flavio tappelussa?Mitä tuossa tapahtui?