Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cyborg sai siis neljä varoitusta joka tarkoitaa automaattista diskausta.Gordon vs Cyborg
Cyborgi teki ns. schaub shutdown:in. Tuotahan jollain internetin nurkalla naureskeltiin.
Gordon Ryan on kyllä ilmiömäinen tällä hetkellä.
Tunnetaa nimellä Mad Dog. Kertonee jotain miehen luonteesta...Hieno mies tämä Ralph Gracie.
Jostain syystä lajille täysin turha bodaus tyylinen punttitreeni on suosiossa BJJ huippujen keskuudessa. Tai mistä minä mitään tiedän. En ole voittanut yhtään maailmanmestaruutta ja GOrdonilla niitä on reilussa vuodessa tullut kolme. Kun katsoo esim Andre Galvaota, Leandro Lo'ta tai Felipe Penaa niin huomaa bodari-ihanteen elävän vahvana heissä.Myös harvalla bjj ottelijalla on samanlaiset lihaspaineet kuin Gordonilla. Lienee sattumaa...
Jostain syystä lajille täysin turha bodaus tyylinen punttitreeni on suosiossa BJJ huippujen keskuudessa. Tai mistä minä mitään tiedän. En ole voittanut yhtään maailmanmestaruutta ja GOrdonilla niitä on reilussa vuodessa tullut kolme. Kun katsoo esim Andre Galvaota, Leandro Lo'ta tai Felipe Penaa niin huomaa bodari-ihanteen elävän vahvana heissä.
En ala tähän sen tarkemmin listaamaan treeniohjelmia, mutta jos katsot esim. kreko-/ vapaapainijoiden fysiikkaa, ni ne näyttää melko erilaisilta kuin moni noista em. bjj-huipuista. Vähemmän "pumpatulta", mutta voimaa on sitten senkin edestä. Tässä ehkä on kyse myös siitä, miten kukakin ajattelee käsitteen "bodaustreeni". Mulle se tarkoittaa siis sitä, mitä bodarit usein tekee, eli paljon eristettyjä liikkeitä, joilla kasvatetaan lihasmassaa ja saadaan muotoa ja näyttävyyttä (toki siinä voimaakin samalla tulee, mutta ei optimaalisesti).Millainen on paini/judotyylinen fysiikkatreeni?