• Settitarjous: Supermass Nutrition ZONE-sarja -42%

Grappling porinaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JanneM
  • Aloitettu Aloitettu
Gabi - Dern 5-1
Obelenyte-Dern 3-1
Porfirio-Dern 2-0

Mesquitan kanssa on 1-1. Sillä erolla, että voitti Bian tuomaripäätöksellä. Tuoreemmassa kohtaamisessa hävisi kuristuksella.

En kiellä, etteikö Dern olisi törkeän kova, mutta hänen väittämisensä kovimmaksi on yliampuva väite. Saattaa olla kovin featherweight. Siitäkään ei tosin ole varmuutta, kun Venla vei siltä sielun absolutessa
No joo, kyllähän noita statseja on paha kiistää.

Gabi - Dern 5-1
Obelenyte-Dern 3-1
Porfirio-Dern 2-0

Mesquitan kanssa on 1-1. Sillä erolla, että voitti Bian tuomaripäätöksellä. Tuoreemmassa kohtaamisessa hävisi kuristuksella.

En kiellä, etteikö Dern olisi törkeän kova, mutta hänen väittämisensä kovimmaksi on yliampuva väite. Saattaa olla kovin featherweight. Siitäkään ei tosin ole varmuutta, kun Venla vei siltä sielun absolutessa
Korjataan. Yksi parhaista. :DJa edelleen kovin yksittäinen päänahka mitä SUomalainen jiujitsuka on kisoissa ottanut.

FFG:n salikisoissa 19.8. sarjavoittajille luvassa varasijapaikat ADCC:n MM-kisoihin.

Kisakutsu:

http://www.finnfightersgym.fi/wp/adcc-salikilpailut-ffglla-19-8-kisakutsu/

"ADCC MM-kisojen järjestäjä on luvannut sarjojen voittajille 1. varasijan punnituksesta Espoossa 23.-24.9.2017 järjestettävissä ADCC MM-kilpailuissa. Eli mikäli jonkun sarjan kilpailija ei pääse punnituksessa painoihin korvaa Turun kilpailun sarjan voittaja puntarille jääneen kilpailijan."

Tarkoittaako tuo palkintona annettava varasija siis varasijaa vain siinä tapauksessa, että MM-kisojen punnituksessa joku missaa painon? Eli jos tässä hyvän aikaa ennen kisoja joku peruu saapumisensa loukkaantumisen takia, niin haetaanko niille paikkaaja muuta kautta?

Tarkoittaako tuo palkintona annettava varasija siis varasijaa vain siinä tapauksessa, että MM-kisojen punnituksessa joku missaa painon? Eli jos tässä hyvän aikaa ennen kisoja joku peruu saapumisensa loukkaantumisen takia, niin haetaanko niille paikkaaja muuta kautta?

En ole järjestäjänä näissä FFG:n kisoissa, joten vastaukseni on vain hyvin valistunut arvaus.

Virallisesti palkintona annettava varasija tarkoittaa juuri tuota, eli vasta puntarilla tiedetään osallistumisesta. ADCC siis voi halutessaan valita ennen kisoja haluamansa varamiehet mistä ja milloin tahansa. ADCC:han ei ole mikään demokraattinen maailmanliitto, vaan se toimii sen mukaan, että saa kisoihinsa parhaimmat ottelijat ja suurimman näkyvyyden. Jos siis kisoihin on mahdollista saada ajoissa joku BJJ-jeesus tai UFC-tähti maailmalta, niin silloin ei FFG:n salikisojen voittajan status paljoa paina.

Positiivista tässä on se, että viimehetken loukkaantumisia ja viisumiongelmia sattuu kuitenkin aina ja näissä tapauksissa suomalainen kilpailemalla paikkansa saavuttanut varasijaottelija on sitten etusijalla. Näin olen antanut itseni ymmärtää.

Polaris 5 -tapahtuma näkyy suorana UFC Fight Passilla 19. elokuuta. Suomesta mukana Tuomas Simola ja Elvira Karppinen.

Simola kohtaa esikortilla 10th Planet JJ Lontoon päävalmentajan Jamie Scottin.

Elviran vastustaja Ffion Davies on tämän vuoden ADCC euroopanmestari, viime vuoden purppuravöiden no-gi maailmanmestari ja puvulla purppuroiden MM-hopeamitalisti. Naiset kohtasivat pari kertaa viime vuonna, jolloin Davies vei pisteillä. Tällä kertaa siis submission only.

View: https://twitter.com/PolarisProEvent/status/875434112735207424

Jyväskylän Fight Clubilla on suuruudenhullu suunnitelma järjestää syyskuun lopulla kuusi huippuseminaaria missä kaikki vetäjät ovat vähintään IBJJF mustien vöiden maailmanmestareita, EBI turnausvoittajia, ADCC veteraaneja ja maanosamestareita ja kisaavat tulevissa ADCC MM-kisoissa.

Super Seminaareista on Facebook tapahtuma mihin postataan seminaariohjaaia aina muutaman päivän välein.

JKL FightClub Super Seminaarit Facebook event

Ensimmäiset ohjaajat on julkaistu

16.-17.9. DDS Show jossa Danaher DEath Squadin kolme menestyneintä jalkalukottajaa ja kuristajaa vetää kahden päivän yhteisseminaarin.

View: https://www.facebook.com/JKLFightClub/photos/gm.1739437862750609/1360186374036279/?type=3&theater

27.9. Tämän hetken yksi arvostetuimpia BJJ vaikuttajia ja Pohjois-Ameriikan kovimpia kisaajia, UFC ja Bellator veteraani Tom DeBlass tulee vetämään myös seminaarin

View: https://www.facebook.com/JKLFightClub/photos/gm.1738267129534349/1359262137462036/?type=3&theater

Mahtavaa kattausta Jyväskylässä. Täytyy katsoa jos itsekin pääsisi paikalle. Tuon tason nimet Suomessa lienevät MM-kisojen ansiota, eli ovat paikalla jo viikkoa ennen? Otteleeko Tonon ADCC:ssä?

Mahtavaa kattausta Jyväskylässä. Täytyy katsoa jos itsekin pääsisi paikalle. Tuon tason nimet Suomessa lienevät MM-kisojen ansiota, eli ovat paikalla jo viikkoa ennen? Otteleeko Tonon ADCC:ssä?
Kaikki super seminaarien vetäjät ottelevat tulevissa ADCC MM-kisoissa. Mahdollisesti yhtä lukuunottamatta, mutta tuskin tulette pettymään siihenkään vetäjään. ;)

Siellähän on suomi poika voittanut Polaris 5:ssa! Löytyykö videoita jostain?

Tässä tuloksia:

"
Preliminary Card 17:00 BST (12:00 PM EST):

FFion Davis vs. Elvira Karppinen. Ffion Davis winner by Unanimous Decision.

River Dillon vs. Miha Perhavec. Miha Perhavec winner by Heel Hook.

Jamie Scott vs. Tuomas Simola. Thomas Simola winner by Unanimous Decision.

Valmyr Neto vs. Masakazu Imanari. Masakazu Imanari winner by Heel Hook.

Main Card 18:30 BST (1:30 PM EST):

Bradley Hill vs. Tommi Pulkkanen. Bradley Hill winner by Decision.

Sam Cook vs. Vanessa English. Sam Cook winner by Unanimous Decision.

Ross Nicholls vs. Oliver Taza. Oliver Taza winner by Unanimous Decision.

AJ Agazarm vs. Lloyd Cooper. AJ Agazarm winner by Bow and Arrow Choke.

Caol Uno vs. Vitor Shaolin. Vitor Shaolin winner by Rear Naked Choke.

Phil Harris vs. Brad Pickett. Phil Harris winner by Split Decision.

Dan Strauss vs. Jake Shields. Jake Shields winner by Majority Decision.

Dillon Danis vs. Garry Tonon. Garry Tonon winner by Unanimous Decision.
"
Lähde: https://mymmanews.com/polaris-5-results/

http://www.ess.fi/urheilu/Urheilu/art2393999

Lahtelainen lukkopainija pääsi hiljentämään täyden areenan Lontoossa - "Ihan kuin olisi ollut vapaaottelu- tai nyrkkeilyillassa"
1738727.jpg

Tuomas Simola on saamassa nostetta uralleen kamppailu-urheilijana. Kuva: Mirja Hussain
Lahtelainen lukkopainija Tuomas Simola pääsi lauantaina kokemaan urheilu-uransa tähänastisen kohokohdan, kun hän otteli Lontoossa O2-areenassa järjestetyssä Polaris-kutsuturnauksessa.

Turnaus pidettiin areenan Indigo-salissa, joka on tarkoitettu muun muassa pienemmän kokoluokan konsertteihin. Tupa oli täynnä, lehtereillä oli noin 1 600 katsojaa.

- En ole tämän lajin parissa vastaavaa tunnelmaa ennen kokenut. Ihan kuin olisi ollut vapaaottelu- tai nyrkkeilyillassa. Yleisö esimerkiksi lauloi, Simola kertoo.

Meteli vaimeni siinä vaiheessa, kun Simola voitti vastustajansa, britti Jamie Scottin.

- Hän on Lontoosta. Minut tuotiin sinne vähän kuin viholliseksi, Simola taustoittaa.

- Kun matsi oli, ei paljon enää laulu raiannut. Olin vähän ilonpilaajana siellä.

Kymmenen minuutin otteluaika käytettiin täyteen. Sen jälkeen Simola julistettiin voittajaksi kaikin tuomariäänin.

- Ehdin jälkikäteen katsoa ottelun selostuksella, ja juontajat sanoivat, että oli hyvää urheiluhenkeä. Pikkusikaa vedettiin molemmat, mutta se kuuluu asiaan. Rehdissä mutta kovassa hengessä oteltiin.

- Meriiteiltäni olin vastustajaa kovempi. Ei minulla ollut epäselvyyttä etukäteen, ettenkö voittaisi, mutta ikinä ei ole matsi noin paljon hermostuttanut ja jännittänyt.

Tähdille tonneja, muille kulurahoja
Viidettä kertaa järjestetty Polaris on brasilialaisen jiu-jutsun ja lukkopainin suurimpia kutsuturnauksia. Simolalle paikka aukesi hänen oman aloitteellisuutensa ansiosta.

- Otin järjestäjiin yhteyttä ja esittelin itseni. Heidän kiinnostuksensa nousi, ja lopulta tuli ilmoitus, että olisi paikka tarjolla.

Simolan vanavedessä turnaukseen pääsivät hänen seuratoverinsa Tommi Pulkkanen Lahden Gentaista ja Elviira Karppinen Tampereelta.

Simolalle ei ottelusta palkkiota maksettu, mutta matkakulut katettiin.

- Raa'alla matematiikalla jäin vähän miinukselle. Pääotteluiden maailmantähdet tienasivat varmaan hyvinkin kymppitonnin.

Jonakin päivänä Simola, 26, haluaa itse olla niiden joukossa, jotka lajilla tekevät rahaa.

- Jokainen voitto tuollaisessa tapahtumassa on askel sitä kohti. Kamppailulajeissa voitot nostavat aina nimeä ja markkina-arvoa.

Simolan kilpailukausi jatkuu ensi viikonloppuna Finnish Openissa Helsingissä. Kisoissa on mukana kaikkiaan kymmenkunta Lahden Gentain ottelijaa.

Onko täällä mitään itse lajia/lajeja harrastavien foorumiketjua erikseen? Näissä näyttäis aina olevan enemmän juttua isoista tapahtumista

Kuitenkin, kyselisin tietääkö porukka edullisia hyviä rashguardeja BJJ/lukkopainia varten. Suositteko pitkähihasia vai vajaita hihoja? Ja onko noissa mitään eroa. Puuvillaisella t-paidalla ei ainakaan ollut mukava pyöriä matolla :D

Ja onko missään foorumila suomessa aktiivista keskustelua harrastelijoiden kesken. Potkussa olen vilkuillut ympärille mutta eipä sielläkään juuri asioista pölistä, tai sitten en ole vain löytänyt oikeita ketjuja.

Big Buy: 3 kpl Basic Nutrition EAA 33,50€
SUosittlen pitkähihaista rashguardia. Se sopii kaikkeen ja suojaa eniten. Puvun alla lyhythihainen on mukavampi, mutta ilman pukua treenatessa pitkähihainen on parempi.
Nipponsportilta, MAcaco Brancolta ja TOtal sHOpista kaannattaa ainakin katsella ensi alkuun rasheja.

Mitä tulee keskusteluun, niin jo sinun mainitsema foorumi ja tämä taitavat olla ainoat mahdolliset, mutta hiljaista on.

Onko täällä mitään itse lajia/lajeja harrastavien foorumiketjua erikseen? Näissä näyttäis aina olevan enemmän juttua isoista tapahtumista

Kuitenkin, kyselisin tietääkö porukka edullisia hyviä rashguardeja BJJ/lukkopainia varten. Suositteko pitkähihasia vai vajaita hihoja? Ja onko noissa mitään eroa. Puuvillaisella t-paidalla ei ainakaan ollut mukava pyöriä matolla :D

Ja onko missään foorumila suomessa aktiivista keskustelua harrastelijoiden kesken. Potkussa olen vilkuillut ympärille mutta eipä sielläkään juuri asioista pölistä, tai sitten en ole vain löytänyt oikeita ketjuja.
Mä suosin pitkiä hihoja mut takin alle vois hommata lyhkähihasen paidan. Oon ostanu noita Kiinasta ku halvalla saa.

Mä suosin pitkiä hihoja mut takin alle vois hommata lyhkähihasen paidan. Oon ostanu noita Kiinasta ku halvalla saa.
Osaatko mitään kauppoja nimetä vaikka linkkejä ei ilmeisesti saa laittaa? Yleensä olen elektroniikkaa tilaillut mutta vaatteita en. Kuullut olen kyllä että esim triathlonistit ja pyöräilijät suosivat noita kiinan liikkeitä

Osaatko mitään kauppoja nimetä vaikka linkkejä ei ilmeisesti saa laittaa? Yleensä olen elektroniikkaa tilaillut mutta vaatteita en. Kuullut olen kyllä että esim triathlonistit ja pyöräilijät suosivat noita kiinan liikkeitä
Aliexpressistä oon vaan jonku kaupan kattonu, en muista noita nimeltä. Palautusoikeutta ei oikein ole tai voi käyttää joten koko olis hyvä arvata suht' oikein. Toisaalta jos arvaus menee pieleen ni saa noi ehkä myytyä pois eikä isoista rahoista puhuta muutenkaan jos kympin maksaa per paita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom