MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Koulukaveri heitti puoliläpällä GTA3:n aikaan, että sitä kun oli tahkonnut koko yön ja parin tunnin unilla kun lähti kouluun, niin teki mieli vetää ensimmäisen auton ovi auki ja täräyttää kyynärpäällä legot sisään. Melko sekava fiilis kuulemma oli, vaikka tietysti oikeasti tiesi missä mennään. Ja puhutaan parikymppisestä AMK-opiskelijasta. Jollekin skitsofreniapotilaalle vuorokauden sessio GTA:ta ja sen jälkeen kylille. Siinä voisi olla hyvää jälkeä.

Multa kysy kans joskus yks tyyppi, kun tuli puhetta San Andreaksesta, että oonko ikinä ajatellut nyysiä kaupungilta autoa ja lähteä ajelemaan. Siihen sitten naurahdin, että "eipä kyllä ole tullut ikinä mieleen". Siihen tämä tyyppi vastas, että "itelle tulee aina välillä mieleen et ottas vaan auton ja lähtis ajelemaan". Katoin tyyppiä silmät pyöreinä, kun tajusin et se on ihan tosissaan. Pelit ei tosiaan sinällään aiheuta mitään paitsi, jos niitä pelaa henkilöt jotka on muutenkin sairaita päästäänsä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
sillälailla :D miehellä on selkäranka ihan titaanista tehty :D

Arkena se nähdään pystynkö hillittee vaan pystynkö jättää viikonloppupelailuun :D

Multa kysy kans joskus yks tyyppi, kun tuli puhetta San Andreaksesta, että oonko ikinä ajatellut nyysiä kaupungilta autoa ja lähteä ajelemaan. Siihen sitten naurahdin, että "eipä kyllä ole tullut ikinä mieleen". Siihen tämä tyyppi vastas, että "itelle tulee aina välillä mieleen et ottas vaan auton ja lähtis ajelemaan". Katoin tyyppiä silmät pyöreinä, kun tajusin et se on ihan tosissaan. Pelit ei tosiaan sinällään aiheuta mitään paitsi, jos niitä pelaa henkilöt jotka on muutenkin sairaita päästäänsä.

2 pv kun vedät gta:ta putkeen ja lähdet sen jälkeen ulos, niin aivan taatusti käy mielessä auton pölliminen tai ohikulkijan tappaminen rahojen saanti mielessä :D

Mmm mm mmm,

Aamulla Kasilta kävin viemässä mamman töihin ja kävin heittää treenit samalla. Sen jälkeen en ole muuta tehnytkään kun syönyt ja pelannut gta:ta. Illalla kahtoo jyp - jokerit peliä. Ihan huippu "päivä poikamiehenä" - päivä!

Takasi pelaa.....

Mmm mm mmm,

Aamulla Kasilta kävin viemässä mamman töihin ja kävin heittää treenit samalla. Sen jälkeen en ole muuta tehnytkään kun syönyt ja pelannut gta:ta. Illalla kahtoo jyp - jokerit peliä. Ihan huippu "päivä poikamiehenä" - päivä!

Takasi pelaa.....

pastakki, myö pelataa onlinessä sitten tätä jossain vaiheessa. hyvien vanhojen aikojen kunniaks. Jos sulla oli boxilla tää?

Joo, tällanen peli jää tosiaan aivoihin päälle vaikka ei pelais ees yömyöhään. Itse en oo edes peliä vielä saanut vaan pelaillut frendin luona niin silti on päässä pyörinyt sijoitukset, pankkiryöstöt jne. Sama kävi joskus kun tahkottiin kaverin kanssa walking deadin kaks ekaa tuotantokautta jossain viikossa, niin kokoajan pyöri ajatukset zombeissa ja selviytymisessä eikä edes tuntunut että olis nukkunut, ei siis nähnyt unta vaan tiesi pyörivänsä sängyssä ja ajattelemassa sekavia puoliunessa :D

Onko tuosta vielä haittaa, että asentaa myös play-cd:n kovalevylle? Ja parantaisikohan tuon resoluution vaihto pienemmälle tuota hirveää sahalaitaa ja huonoa frameratea...

Alustana siis xbox 360 ja itse tällä hetkellä intissä niin olen vähän jäljessä kaikesta, esim. onko tuo asennusjuttu korjattu.

Zone-sarja -42%
Tarkistaneen vielä että mulla on 12gb ps3 niin jos ostan 16gb tikun niin saan pelin toimimaan? tässä olis tunti aikaa käydä hakemassa peli kun näitä on täällä lukenu niin alkaa polttelemaan oman pelin osto!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Päivän saavutukset:

Menin tänään strippiklubille ja sain pillua. Tuli tuossa myös varastettua armeijatukikohdasta hävittäjä ja tankki.

Niin ja onhan tuota GTA:kin tullut pelattua.

Vitun iso toi kartta. Oon yrittäny ettiä kaikkea siistiä mut en oo vielä löytäny esim. hävittäjää. Lentokentältä pöllin kyllä jonku pienen matkustajakoneen. Oon pelannu nyt joku 15% juonesta läpi ja tuntuu että osa tehtävistä on aika vaikeita ku ei oo tottunu ammuskelemaan pleikkarin ohjaimella. Trevorin tehtävät ainakin tuntunu tähän mennes haastavilta.

Onko tuosta vielä haittaa, että asentaa myös play-cd:n kovalevylle? Ja parantaisikohan tuon resoluution vaihto pienemmälle tuota hirveää sahalaitaa ja huonoa frameratea...

Alustana siis xbox 360 ja itse tällä hetkellä intissä niin olen vähän jäljessä kaikesta, esim. onko tuo asennusjuttu korjattu.

Muistaakseni sitä ei kannata asentaa koneelle. En muista mitä vaikutusta sillä oli, mutta jollain tapaa se huononsi peliä.

tässä nyt venailen että poika joka on mulla viikonlopun suvaitsisi alkaa nukkuun että pääsis pelaan :D onko se pahakin rikos jos huumaan muksun sanotaan vaikka päiväksi että saa pelata kunnon session :D ja ennen kuin hätäisimmät ottaa puhelinta käteen ja alkaa tehtailemaan suojeluilmoituksia ja soittelemaan poliiseille niin tämähän oli vitsi :) iltiksessä oli ruvettu itkemään jostain naishahmon puuttumisesta...on ihmisillä murheet :D
se olisikin hauskanen juttu kun olisi naishahmo niin se metsästäis mieshuoria ja viskelis rahaa niille että sais munaa :D millainen meteli tuosta mahtais nousta kun naiset tajuais ton että sen hahmon täytyis olla ihan helvetin karmea että joutuis maksaan munasta :D

hohhoijjakkaa, pelattu on kokopäivä, töissä oltu jopa 40min ku ei ollu enempää tarvetta. :D nyt oon pelannu 2 päivää ku eilen tuli postissa peli ja oon siinä kohen missä ne muijat jättää mikelin ja fränklinin. Trevor on saapunut just kaupunkiin ja heräs roskiksesta lol... kävin sit ostamassa sille tuxedon vaatekaupasta että edes näyttäs vähän ryhdistyneeltä, lol. noei vaiskaa kyl sille sopii paremmin ne resut vaatteet ja omasta mielestä paras hahmo kyl ollu tähän mennessä. :D

Tietääkö joku mitä sillä Chopperilla voi tehdä ja miten sitä voi "modata" ??? Vein sen lenkille ja heitin palloa ja autoilutinki avomallin amerikarraudalla melkeen yhen kokonaisen gta-päivän. :D

vittuko ei oo wifiä täl hetkel ja ei jaksa tuhlata hyvää peliaikaa siihen et kävis jossaki vaik kaverilla tai kirjastossa äkkiä jossa ois wifi et sais sen iFruit appin iLuuriin. Ja mitäs sillä appilla tehä muute? Muistaakseni ainakin autoja voi tuunata?? onko muuta?

Hermot meni eka kerran tämän kanssa äsken. Vitun ammunationin pistooliammuntatehtävien kolmoskohta. Ei kultaa millään... Voin olla vähän ruosteessa kun ei ole tullut pelattua mitään aikoihin.

Suositut

Back
Ylös Bottom