MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuosta 30% pois, niin on se silti yli tuplaten pelin budjetin verran, jonka on useammassa lähteessä mainittu olevan noin 265 miljoonaa. Olisi kiva tietää lukuja vuoden lopussa tai esim. vuoden päästä. Päästäänkö esim. lähelle Avatar-leffan myyntituloja.

Öö siis rockstar on tekijä ja julkaisija joten se saa kokonaismyynnistä sen 25..30%.. anyway, kyllä se tuo rahaa mutta vaikka 600miljoonan tuotto vaatii raa'asti (600+256)*3 miljoonan _myynnin_ ja siihen mahtuu jokunen peli :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eilen tuli testattua golfia. Se oli ainakin ihan siistiä touhua. Toi sijoitushomma tuli mulle ihan uutena. Oon tosin aika vähän vasta pelannut. Muutaman tehtävän vasta tehnyt. Tehtävän jälkeen oon rällännyt rahat ja kun rahat loppu niin uutta tehtävää:) Tuo sijoittaminen kuulostaa kyllä siistiltä.

Vähän pelanneenna:

++++++++ kameran saa lukittua korkeammalle, tässä on gta:t 3, vice city, SA, 4 ja liberty city stories pelattu läpi niin että ajaessa oikeaa tattia painettu hieman ylöspäin koko ajan. Meinasin itkeä onnesta kun huomasin että v:ssä saa lukittua ylemmäs sen.

Miten? En ite oo onnistunut siinä mitenkään.

Öö siis rockstar on tekijä ja julkaisija joten se saa kokonaismyynnistä sen 25..30%.. anyway, kyllä se tuo rahaa mutta vaikka 600miljoonan tuotto vaatii raa'asti (600+256)*3 miljoonan _myynnin_ ja siihen mahtuu jokunen peli :)

Siis tuottohan on Take Twolle, joka omistaa Rockstarin kokonaan. Jos oikein muistan, niin 60% Take Twon liikevaihdosta koostuu GTA-sarjan peleistä, niin voisi veikata, että Rockstarin tuotantobudjettiin menee suurehko osa liikevoitosta.

:D ai että mä olen räkättänyt tänään jo aamu viidestä, toi sekopää on ihan parhautta ja joogasta en edes ala puhumaan kun vettä lentää silmistä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saatanan iso kaupunki ainakin on. Oon vain haahuillut ja sikaillut miten sattuu. En ees tiedä paljon ukolla on hilloa. Joku kämppä olis kiva hommaa hyvältä paikalta ja edelleen pitäis bongaa Touareggi jostain itelle, jos sitä pääsis vaikka tuunaan, ei tosin mitään tietoa voiko tossa autoja tuunaa.

Zone-sarja -42%
Saatanan iso kaupunki ainakin on. Oon vain haahuillut ja sikaillut miten sattuu. En ees tiedä paljon ukolla on hilloa. Joku kämppä olis kiva hommaa hyvältä paikalta ja edelleen pitäis bongaa Touareggi jostain itelle, jos sitä pääsis vaikka tuunaan, ei tosin mitään tietoa voiko tossa autoja tuunaa.

Voi tuunata, laajemmin kuin GTA:ssa koskaan. Moottorista ulkonäköön, ja aina panssarointiin asti.

Siellä landella menee niitä Volkkarin näkösiä offroad autoja. Helvetin rumia :D Ja se tuunaus on melko kallista, ite toistaseks harrastellu sitä vain sillä kartanossa asuvalla heebolla ,muut on peeaa.

Kuluupa tää perjantai näinkin. Avokki otti ja lähti illanviettoon, meikäläisellä seurana GTA V, reilusti kolaa ja Habanero Hot-Headz -pusseja. Saa nähä valkeneeko aamu ennenkuin menee nukkumaan.... :)

Tossa pelissä on hämmentävän hyvin mallinnettu miltä kalifornia näyttää. Los angeles/san diego on just tuollaista ihan kukkuloita myöten.

hups tulipa tänään ihan pikkunen sessio :D vain 05:00-16:00 ai että on hienoo ja en tuossa ajassa jurikaan ole saanut tehtäviä tehtyä, toki nyt jotain on tullut säädettyä mutta on tuota oheistoimintaa niin paljon että tehtävät saa odottaa, millaisen purkin avaajan tuollainen fyrkankuljetus auto tarvitsee? yritin törmäilemällä saada sen palamaan ja räjähtämään mutta tulikin räjähdys ennen liekkejä niin kuolin itse, eli tuossa on mutos IV verrattuna ja helvetin köyhiä ihmisiä tuolla kun olen lanannut noita ihmisiä niin kaikilla on kukkaro tyhjä...

Jääkaappi täynnä bissee, kolmisen tuntia takana ja eiku jatkamaan. Aamulla vaan pitää olla virkeenä ja ajokunnossa. Voi paska, mutta nyt antaa palaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom