MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos mää tuon hankin niin ei mulla riitä päivissä tunnit mihinkää muuhun.. :D Hieman se houkuttelis jos viikonloppuisin pelais ja yrittäis viikolla sit vältellä..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos mää tuon hankin niin ei mulla riitä päivissä tunnit mihinkää muuhun.. :D Hieman se houkuttelis jos viikonloppuisin pelais ja yrittäis viikolla sit vältellä..

:D :D et usko tuohon edes itsekään..

Himottaisi kyllä hommata, mutta kannattaako tätä konsolille (xbox 360) ostaa? Kuullu vaan juttua ettei grafiikat yms pääsee konsoleilla oikeuksiin vs. pc.

:D :D et usko tuohon edes itsekään..

Kieltämättä usko on koetuksella pelkän ajatuksen kanssa :D Taitaa olla parempi etten paina sitä "osta" nappia tuolla storessa...

Zone-sarja -42%
Saatana kun edelleen haahuilu jatkuu, ei mitään tehtäviä missään. Mitä vittua? Huvikseni ajoin auton metrotunneliin ja jätin tukkeeksi sinne raitelle asemalla. Tylsää.

Kirjaimet kartalla, esim. alussa S, ovat tehtäviä. Ajat vaan niiden luokse. :P

Ja lopputekstit pyörii ruudussa. Kohtuu nopsaan meni toi pääjuoni loppuun, vaikka oon kaikkea mahdollista kikkaillu tossa. No ei sentään ihan päivässä menny. Nyt sit sitä onlinee.

Ja lopputekstit pyörii ruudussa. Kohtuu nopsaan meni toi pääjuoni loppuun, vaikka oon kaikkea mahdollista kikkaillu tossa. No ei sentään ihan päivässä menny. Nyt sit sitä onlinee.

Oot varmasti ihan kohtuu hyvin käyttänyt tunteja gta:n pelaamiseen? Koska gta IV:ssakin meni reilusti yli 20tuntia, kun pelasi pääjuonen putkeen läpi. Muistaakseni joku 22-23tuntia meni, kun halusin achievementin pelaamalla pääjuoni alle 30 tunnissa läpi.

Eilen illalla löysin siistin kulkineen. Itellä ei ole vielä kauheasti karttaa auki joten lätkäisin gps määränpään vaan johonkin tyhjään. Vuoristosta löysin itseni ja sieltä maantiepyörän. Oli kello eilen sen verran, että piti lopettaa peli kesken pyöräilyn. Pyörä on nyt matkalla Franklinin autotalliin odottamaan Los Santosin ympäriajoa. Ja tolla pyörällä pääsee kohtuu kovaa ja kehittää hyvin staminaa.

hups tulipa tänään ihan pikkunen sessio :D vain 05:00-16:00 ai että on hienoo ja en tuossa ajassa jurikaan ole saanut tehtäviä tehtyä, toki nyt jotain on tullut säädettyä mutta on tuota oheistoimintaa niin paljon että tehtävät saa odottaa, millaisen purkin avaajan tuollainen fyrkankuljetus auto tarvitsee? yritin törmäilemällä saada sen palamlaan ja räjähtämään mutta tulikin räjähdys ennen liekkejä niin kuolin itse, eli tuossa on mutos IV verrattuna ja helvetin köyhiä ihmisiä tuolla kun olen lanannut noita ihmisiä niin kaikilla on kukkaro tyhjä...

Itse availen nuo rahankuljetusautot kätevästi granaatilla :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se on muuten kumma juttu että kun tahkoaa jotain tämmöistä peliä vaikka nyt kevyen session klo 19-06, ja menee sitten hetkeksi ummistamaan silmät niin se peli pyörii täysillä aivoissa ja unessa niin ettei tiiä nukkuuko vai mitä vittua tapahtuu. Noh. Kyllä se 4h sekavaa gta-unta olikin jo ihan tarpeeksi. PS3 päälle! :)

Se on muuten kumma juttu että kun tahkoaa jotain tämmöistä peliä vaikka nyt kevyen session klo 19-06, ja menee sitten hetkeksi ummistamaan silmät niin se peli pyörii täysillä aivoissa ja unessa niin ettei tiiä nukkuuko vai mitä vittua tapahtuu. Noh. Kyllä se 4h sekavaa gta-unta olikin jo ihan tarpeeksi. PS3 päälle! :)
Koulukaveri heitti puoliläpällä GTA3:n aikaan, että sitä kun oli tahkonnut koko yön ja parin tunnin unilla kun lähti kouluun, niin teki mieli vetää ensimmäisen auton ovi auki ja täräyttää kyynärpäällä legot sisään. Melko sekava fiilis kuulemma oli, vaikka tietysti oikeasti tiesi missä mennään. Ja puhutaan parikymppisestä AMK-opiskelijasta. Jollekin skitsofreniapotilaalle vuorokauden sessio GTA:ta ja sen jälkeen kylille. Siinä voisi olla hyvää jälkeä.

tein ekat pörssikaupat, ainakin tällä hetkellä kurssit menee alas päin mutta kai ne jossain kohtaa menee taas ylös, tuo pörssikeinottelu on jotain sellaista että tarvitsee perehtyä paremmin ja ajatuksella, osaako kukaan kertoa missä on grupp securityn päämaja? ajattelin pistää niiden kurssit pörssissä uusiksi :D....on se hienoa kun voit pienillä tempuilla tienata kyhnyä, tässä pystyy niin paljon menemään sivuraiteille että tehtävät tuntuvat yhtäkkiä ihan toissijaisilta, pilluakin olen jo saanut, toki siihen meni rahaa jonkin verran mutta eipä tussu koskaan ilmaista ole :D
täytyy todeta että vaikka peli nyt kustansi 70€ niin ei kyllä yhtään kaduta...

Koulukaveri heitti puoliläpällä GTA3:n aikaan, että sitä kun oli tahkonnut koko yön ja parin tunnin unilla kun lähti kouluun, niin teki mieli vetää ensimmäisen auton ovi auki ja täräyttää kyynärpäällä legot sisään. Melko sekava fiilis kuulemma oli, vaikka tietysti oikeasti tiesi missä mennään. Ja puhutaan parikymppisestä AMK-opiskelijasta. Jollekin skitsofreniapotilaalle vuorokauden sessio GTA:ta ja sen jälkeen kylille. Siinä voisi olla hyvää jälkeä.

Mulla kyllä loppuu se pelin jyllääminen päässä siihen kun nousee sängystä. :D

Samalla tavalla aivot tahkoaa mistä tahansa hyvästä pelistä tai tv-sarjasta... siinä vaiheessa ei oo enää kivaa kun yömyöhälle pelaa simcityä ja siihen päälle näkee vielä 5-7h unta siitä. Virtakatkaisin olis ihan mukava tuohon ohimoon. Aamulla nimittäin tuntuu siltä ettei yhtään hetkeä saanut kunnon unta. :)

Saatana kun edelleen haahuilu jatkuu, ei mitään tehtäviä missään. Mitä vittua? Huvikseni ajoin auton metrotunneliin ja jätin tukkeeksi sinne raitelle asemalla. Tylsää.

Jollet meinaa löytää mitään tehtäviä, niin koita vaihtaa hahmoa. Kyllä sieltä pitäisi niitä tehtäviä löytyä.

Taitaa olla parempi etten paina sitä "osta" nappia tuolla storessa...

Ladataan... Odota hetki. 74% 12 minuuttia jäljellä.

D´oh! :D

Ladataan... Odota hetki. 74% 12 minuuttia jäljellä.

D´oh! :D

sillälailla :D miehellä on selkäranka ihan titaanista tehty :D

Suositut

Back
Ylös Bottom