Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos mää tuon hankin niin ei mulla riitä päivissä tunnit mihinkää muuhun.. :D Hieman se houkuttelis jos viikonloppuisin pelais ja yrittäis viikolla sit vältellä..
:D :D et usko tuohon edes itsekään..
Saatana kun edelleen haahuilu jatkuu, ei mitään tehtäviä missään. Mitä vittua? Huvikseni ajoin auton metrotunneliin ja jätin tukkeeksi sinne raitelle asemalla. Tylsää.
Ja lopputekstit pyörii ruudussa. Kohtuu nopsaan meni toi pääjuoni loppuun, vaikka oon kaikkea mahdollista kikkaillu tossa. No ei sentään ihan päivässä menny. Nyt sit sitä onlinee.
hups tulipa tänään ihan pikkunen sessio :D vain 05:00-16:00 ai että on hienoo ja en tuossa ajassa jurikaan ole saanut tehtäviä tehtyä, toki nyt jotain on tullut säädettyä mutta on tuota oheistoimintaa niin paljon että tehtävät saa odottaa, millaisen purkin avaajan tuollainen fyrkankuljetus auto tarvitsee? yritin törmäilemällä saada sen palamlaan ja räjähtämään mutta tulikin räjähdys ennen liekkejä niin kuolin itse, eli tuossa on mutos IV verrattuna ja helvetin köyhiä ihmisiä tuolla kun olen lanannut noita ihmisiä niin kaikilla on kukkaro tyhjä...
Sillä hedelmällä? Granaattiomenalla? Kokeile kranaattia ensi kerralla, niin saattaa olla hitusen näppärämpi.Itse availen nuo rahankuljetusautot kätevästi granaatilla :D
Koulukaveri heitti puoliläpällä GTA3:n aikaan, että sitä kun oli tahkonnut koko yön ja parin tunnin unilla kun lähti kouluun, niin teki mieli vetää ensimmäisen auton ovi auki ja täräyttää kyynärpäällä legot sisään. Melko sekava fiilis kuulemma oli, vaikka tietysti oikeasti tiesi missä mennään. Ja puhutaan parikymppisestä AMK-opiskelijasta. Jollekin skitsofreniapotilaalle vuorokauden sessio GTA:ta ja sen jälkeen kylille. Siinä voisi olla hyvää jälkeä.Se on muuten kumma juttu että kun tahkoaa jotain tämmöistä peliä vaikka nyt kevyen session klo 19-06, ja menee sitten hetkeksi ummistamaan silmät niin se peli pyörii täysillä aivoissa ja unessa niin ettei tiiä nukkuuko vai mitä vittua tapahtuu. Noh. Kyllä se 4h sekavaa gta-unta olikin jo ihan tarpeeksi. PS3 päälle!
Koulukaveri heitti puoliläpällä GTA3:n aikaan, että sitä kun oli tahkonnut koko yön ja parin tunnin unilla kun lähti kouluun, niin teki mieli vetää ensimmäisen auton ovi auki ja täräyttää kyynärpäällä legot sisään. Melko sekava fiilis kuulemma oli, vaikka tietysti oikeasti tiesi missä mennään. Ja puhutaan parikymppisestä AMK-opiskelijasta. Jollekin skitsofreniapotilaalle vuorokauden sessio GTA:ta ja sen jälkeen kylille. Siinä voisi olla hyvää jälkeä.
Saatana kun edelleen haahuilu jatkuu, ei mitään tehtäviä missään. Mitä vittua? Huvikseni ajoin auton metrotunneliin ja jätin tukkeeksi sinne raitelle asemalla. Tylsää.
Taitaa olla parempi etten paina sitä "osta" nappia tuolla storessa...
Ladataan... Odota hetki. 74% 12 minuuttia jäljellä.
D´oh! :D