MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla menee aina toisinpäin tai edes puoliksi. Leikin pelkästään ja päätehtävä hoituu sitten 2kk päästä... tai sitten teen kumpaakin tasapuolisesti ja päätehtävä on ohi kuukauden päästä.

Tilasin tänään omani, toivottavasti on rahan arvoista tavaraa. Yleensä GTA:ta kun olen pelannut niin tehtäviä olen tehnyt vain muutamia ensimmäisiä että saa pelin käyntiin ja sitten vaan leikkiny siellä. Jaksaiskohan tätä nyt pelata ''kunnolla''? :D

Nyt on tullut pelattua pari päivää, mahtava peli. Kartta on kyllä iso, ei ole vieläkään jäänyt paikat kunnolla mieleen.

Pari kertaa tullut törmättyä ärsyttävän bugiin, eli kun pitäisi ampua sniperilla, niin tähtäin on hävinnyt. Kerran Trevorin & Cletuksen metsästystehtävässä (sateliittiantennit nyt vielä menivät ilman tähtäintä, mutta auton renkaisiin oli aika mahdotonta osua) ja toisen kerran Merryweather keikan yhteydessä.

Hermot meni eka kerran tämän kanssa äsken. Vitun ammunationin pistooliammuntatehtävien kolmoskohta. Ei kultaa millään... Voin olla vähän ruosteessa kun ei ole tullut pelattua mitään aikoihin.

On tuolla tatilla vähän hankala kyllä tähtäillä, kun on tottunut PC:llä ja hiirellä pelaamaan.. Olen itse saanut noista kaikista muista, paitsi kolmesta (sub machine gun) kultaa parin tunnin yrittämisellä. Helpoin oli se viimeinen minigun, kun voi vain päästää menemään, eikä tarvitse ajoittaa lippaiden vaihtoja :)

^eihän siinä pysty tekemään mitään. Ei taida muutenkaan olla keinoja joilla kasvattaa hahmojen lihaksia? :D:D

Miten strenghtiä muuten kasvatetaan?
Mikähän niillä bodareilla on siellä muuten ongelma, aina kun menet sinne vaan kattelemaan niin joku on jo vetämässä turpaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noiden random-tyyppien auttaminen näköjään kannattaa. Oon saanut sitä kautta yhden crew memberin lisää. Ja yksi tyyppi, jonka varastetun pyörän autoin takaisin, antoi mulle 100000 dollarin arvosta yrityksensä osakkeita.

Ajelin yöllä vesiskootterilla pitkin poikin rannikkoa ja huomasin mielenkiintoisen näköisen ison luolan johon pystyi ajamaan sisään. Sisällä luolassa rannalla kimalsi joku esine ja kävin nappaamassa sen. Ruutuun tuli teksti "1/50 todistenauha jonkun murhasta tuomitun "Johnssonin" (tjsp.) syyttömyydestä murhaan" ja että noita nauhoja löytyy pitkin poikin karttaa. Eli ilmeisesti kerättävää siis riittää - en muista että tästä olisi ollut missään puhetta. Olen kyllä 98% kartan jo avannut ja tuo oli ensimmäinen johon törmäsin - mutta täytyykin pitää jatkossa silmät auki paremmin.

p.s meinasi mennä lentokoulussa isosti hermo helikopteri radassa pitkin kaupunkia, mutta vinkkinä kun laittaa first-person modeen, niin lentäminen helpottuu todella paljon.

Montako heistiä tässä pelissä on?

Mitä kauppoja tässä pystyy ryöstelemään free roamissa? En ole löytänyt kuin yhden marketin josta saa muutaman satasen.

Ostin eilen ja pelasin 15min. Vaikuttaa melko samalta ku nelonen. Ajelet autolla kaupungilla ja teilaat ihmisiä. En oikein löydä tästä hirveästi motivaattoreita. Eka autokeikkakin oli hieman samaa ku aiemmissa osissa. Mee tonne, tapa pahikset jne. Luultavasti kokeilen vielä. Samasta syystä jäi nelonenkin kesken joskus. Loppujen lopuksi samaa loppuun asti.

Zone-sarja -42%
Ostin eilen ja pelasin 15min. Vaikuttaa melko samalta ku nelonen. Ajelet autolla kaupungilla ja teilaat ihmisiä. En oikein löydä tästä hirveästi motivaattoreita. Eka autokeikkakin oli hieman samaa ku aiemmissa osissa. Mee tonne, tapa pahikset jne. Luultavasti kokeilen vielä, mutta samasta syystä jäi nelonenkin kesken joskus. Loppujen lopuksi samaa loppuun asti.

Tuota mitä muuta oikein odotit?

Ei edes ole. Ne ekat tehtävät on aina samanlaisia "tutorial" tehtäviä kun jollekulle se vitonen saattaa olla ensimmäinen GTA joita pelaavat.

Mitä kauppoja tässä pystyy ryöstelemään free roamissa? En ole löytänyt kuin yhden marketin josta saa muutaman satasen. "

Niitä marketteja ei kannata ainakaan ryöstää. Ne tyypit muistaa ens kerralla että ryöstit ne ja jos meet ostamaan jotain purtavaa energian toivossa niin rupeavat joko a) ampumaan heti ovella b) huutamaan kuin palosireenit ja soittavat kytät paikalle (vaikket tee mitään).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom