MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vaikuttaa muuten tosi upealta ja siistiltä 10/10 gta peliltä muutaman tunnin pelaamisen jälkeen, mutta ajettavuus ja vauriomallinnus ovat aika paskoja:( ja se kun on yksi tärkeimmistä jutuista GTA peleissä ainakin itselleni. Jos totta että 13-vuotiaat ovat valittaneet että vaikeata ajaa autolla nelosessa ja sen takia on ajattevuuden realistisuudesta karsittu tässä niin voi elämä mitä paskaa. Olin odottanut että tässä pelissä olisi ajettavuus ja vauriomallinnus vieläkin realistisempaa kuin nelosessa.

Ps. En kyllä odottanut että netanttilasta saan julkaisupäivänä pelin(kun siinä luki että toimitusaika julkaisupäivästä noin viikko). Peukut Anttilalle siitä. Yllätyin positiivisesti.

Se Atomic bomb koodi ei tosin jostain syystä toimi, onko muilla samaa ongelmaa?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Peli tuli, heitin asennuslevyn boxin sisään, boxi jota oon pitäny 60GB oliki 4GB kovolla varustettuna. Eipä sitte pelatakkaa.

Näinä hetkinä mua vituttaa ihan helvetisti se, että mulla ei ole xboxia..

Pelasin ipadillä gta 3 ja vice citynki läpi, ei helvetti..

Onks tää siis tulossa tietokoneelle?Joskus muistelin lukeneeni ettei tulis ollenkaa PClle mut voi olla et muistan väärin.En jotenki yhtää osaa pelaa tol Ps3 ohjaimella enää

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kai tuo huomenna ilmestyy postiluukkuun - perjantaina tosin vasta aikaa pelata ja muutenkin koko viikonloppu lepoa joten tietää mitä tekee!

Missä Cittarissa kävit? Ite kävin Oulun Raksilassa, hemmetisti oli nelosta hyllyllä. Vaan V olikin siellä vähän piilossa, toisessa päässä hyllyä. En tiiä miksi :D ostin pois vaikka ei ees televisio toimi.

Peli liike laittaa nelosia hyllyt täyteen. Kuitenkin jotkut ton käy lapsilleen ostamassa ja kotona on pyydetty GTA ostamaan niin mahtaa olla kotona hieno fiilis kun sanotaan et oot ostanu 5vuotta vanhan pelin:)

Mahtaakohan 8Gt riittää? Faija oli semmose ostanu samal ku kävi ruuat hakee.

Aika hilkulle taitaa mennä, kun eihän noissa tikuissa ikinä ole sitä määrää tilaa mitä tikussa sanotaan. Mutta jos sulla on esim. 20gb kovo ja siellä eden tyhjää muutama 100mb niin siirrä sitä tavaraa kovolta tuolle tikulle niin paljon et saat tarpeeksi tyhjää tilaa.

Viimeiset 2 sivua lukeneena voin todeta, että itsellä on asiat aika hyvin

Mahtaakohan 8Gt riittää? Faija oli semmose ostanu samal ku kävi ruuat hakee.

Ei riitä lukemani perusteella. Ja lisäks tiltin sivuilta lainattua: "Jos kiintolevytila ei Xboxissa riitä, suositellaan uutta USB 2.0 -muistitikkua, jonka lukunopeus on vähintään 15mb/s, ja joka on formatoitu Xbox 360:lle yhteensopivaksi."

Nyt poijjaat ja tytöt vastailkaas!

Jos kaupasta on loppu tuo peli. Saahab sitä kuitenkin pleikkarin kautta ostettua? Storesta?
Vaaai? :D

Mulle tulee aina muutaman vuoden välein himo ostaa konsoli....Yllättäen tämä osuu aina samaan kohtaan kuin GTA julkaisu. Taidan silti väistää kaikki spoilerit ja odotella sitä PC versiota. Jos sitä nyt ikinä tulee.

Kauanko tuo asennus kestää noin?

5-7min.

- - - Updated - - -

Ei vittu, tunnin päästä pääsee pelaamaan :D Mulla on ainakin samanlainen fiilis ku pikkupoikana kun löi san andreaksen ekaa kertaa sisään.

Nää on niitä hetkiä joilloin mun psyyke ei yksinkertaisesti kestäisi takaiskuja. Just ettei sopiskaan kovolle (ettei olis edes mahdollista) tai mitään muutakaan. RRoD jos tulisi niin joku kuolisi. Luultavasti minä.

Tallennuksen koko on 7876MB eli 8 gigan muistitikulle ei ole sopimassa mitenkään.

Zone-sarja -42%
Koskee päähän ihan perkeleesti kun täpinöissä tätä pitäs päästä pelaamaan, salillekkin päästä, syödä, koulujutut tehtyä ja muu elämä.

Toisaalta... tässähän vissiin pääsee salille, syödä, kehittää ihteään (opiskella) ja etenkin unohtaa kaiken muun elämän?

... I've made my choice! :evil:

Harmittaa etten ite voi ostaa tätä peliä koska en omista konsolia. :(
Tietokoneella tulee vain pelattua mutta kyllä tääkin jossain vaiheessa PC :lle tulee.

Suositut

Back
Ylös Bottom