MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No pikaisen kokeilun perusteella vähän on sellanen tuntuma kuin kiskoilla ajais, mutta sanoisin, että kyllä tohon ajamiseen tottuu... Täytyy tänään vääntää lisää, niin saa paremman tuntuman.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vittu taitaa jäädä huomiselle toi pelin saapuminen. Yleensä posti käy 11-12 välillä, mutta eipä oo laatikko kolahtanut. Kertaakaan en ole Verkkokaupasta ennakkotilatessa saanut peliä ajoissa ellen ole ite noutanut paikalta, VMP. Vaikka asun vielä ihmisten ilmoilla missä posti yleensä kulkee. Esim. Päivässä tullut tavaraa kyllä Briteistä kotiovelelle.

Vittu taitaa jäädä huomiselle toi pelin saapuminen. Yleensä posti käy 11-12 välillä, mutta eipä oo laatikko kolahtanut. Kertaakaan en ole Verkkokaupasta ennakkotilatessa saanut peliä ajoissa ellen ole ite noutanut paikalta, VMP. Vaikka asun vielä ihmisten ilmoilla missä posti yleensä kulkee. Esim. Päivässä tullut tavaraa kyllä Briteistä kotiovelelle.

Lauantaina tuli verkkokaupasta ilmoitus, että tuote on postitettu. JUMALAUTA JOS SE EI OLE KOTOSALLA KUN TÖISTÄ PÄÄSEN. SE ON SAATANA IRL GTA käynnissä sen jälkeen. RÄJÄYTÄN VERKKOKAUPAN MYYMÄLÄN.

False alarm. Itellä kanssa verkkiksestä la tuli ilmoitus ja vartti sitten saapu peli. 8.5GB installaatiotilaa vaatii. Onneks meikällä 40GB pleikka, joten joutu 3 pelii tuhoo alta pois.

Nyt salille paiskomaan rautaa ja parin tunnin päästä pääsee pelaamaan.

Zone-sarja -42%
False alarm. Itellä kanssa verkkiksestä la tuli ilmoitus ja vartti sitten saapu peli. 8.5GB installaatiotilaa vaatii. Onneks meikällä 40GB pleikka, joten joutu 3 pelii tuhoo alta pois.

Nyt salille paiskomaan rautaa ja parin tunnin päästä pääsee pelaamaan.

Tota mietin itsekin että mahtuuko kun koneena on joku ihan alkupään xbox360. Tyhjensin sitä äsken vähän niin että tilaa olis 8.8gigaa. Kai tohonki pitäis sitten mahtuu.

Voi paska kun itse en voi kyllä millään ostaa peliä vielä kahteen viikkoon, menis YO-kirjoitukset ihan päin vittua jos nyt sen hakisin :D

Postiauto tuli äskön vastaan kun tulin himaan ja laatikko tyhjä. vittu. vittu. vittu. vitunsaatanan vittu. Lähen hakeen päänahan siitä transitista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
GTA tuli tänään postissa. Sain juuri asennettea pelin boxille. Sitten vaan odotellaan, että tulee ilta ja saa lapset nukkumaan niin pääsee pelaan:dance:

Luojan kiitos, että mulla ei ole kakaroita. miten aikuinen mies voikin olla näin vitun täpinöissään pleikkaripelistä. PS. vapaapäivä on toki otettu huomiselle! Saatan jopa vetää kalsarikännit ja veivata koko yön :hyper:

GTA tuli tänään postissa. Sain juuri asennettea pelin boxille. Sitten vaan odotellaan, että tulee ilta ja saa lapset nukkumaan niin pääsee pelaan:dance:

verhot kiinni, valot pois ja kellojen "säätö". Nyt on lasten nukkumaanmenoaika!

Nyt se postiauto tuli takas ja on tuolla laatikoilla. Jalkajousen kanssa tarkastaan laatikko ennenkun kuski lähtee. :dance:

Nyt se postiauto tuli takas ja on tuolla laatikoilla. Jalkajousen kanssa tarkastaan laatikko ennenkun kuski lähtee. :dance:
Varmaan foorumilaisia ja kävi lukemassa aikasemman viestin ni meinas, et parempi viedäkkin se peli jo tänään :D

Paikallisen citymarketin rosvot ei ollu ees saanu koko peliä myyntiin. Sen sijaan olivat laittaneet kymmenittäin gta iv:tä esille:D

Missä Cittarissa kävit? Ite kävin Oulun Raksilassa, hemmetisti oli nelosta hyllyllä. Vaan V olikin siellä vähän piilossa, toisessa päässä hyllyä. En tiiä miksi :D ostin pois vaikka ei ees televisio toimi.

Sain juuri E-männältä WhatsApp:lla kuvallisen vahvistuksen, että GTA V on tullut postiin.
Lupasi laittaa ruuankin valmiiksi, että pääsen treenin jälkeen suoraan syömään ja sit pelaamaan.

Huippu mimmi, ei tarvi edelleenkään laittaa vaihtoon! :D

Itsellä oli tarkoitus viime yönä ainoastaan kokeilla kyseistä peliä (digitaalisena, kun sen latasin), mutta yritykseksi jäi. Siinä meni helvetti koko yö, kun tätä peliä tykitin ja silti tuntuu, että oon vasta raapassu ainoastaan pintaa.
Täytyy kyllä sanoa, että on ne vihdoinkin saanu maailmasta elävän ja uskottavan.

Tietenkin AI on vähän korjausta vailla aina välillä ja pikkaisen väsyneenä pisti kyllä naurattamaan, kun ajoin autolla taksin perään ja taksi liukui risteysalueelle, missä se törmäsi poliisiin. Poliisia ei kiinnostanut tämä (mihin olin aluksi pettynyt), mutta siinä vaiheessa, kun taksikuski näytti poliisille sentteriä, niin paska lenti tuulettimeen ihan huolella.
Poliisipartio astui ulos autosta ja toinen alkoi ampumaan taksia pumppuhaulikolla, mikä sai taksikuskin vetämään sentterin alas ja kaasun pohjaan. Lähdin tätä tilannetta seuraamaan ja mukaan liittyi sitten jostain syystä myöskin helikopteri ja ihan näyttäväähän se on, kun iltahämärällä kopteri taivaalla jahtaa autoa valonheitin ojossa, nyt kun valaistuskin on tässä pelissä saatu kohdilleen.
Tilanne meni sitten aivan absurdiksi, kun jostain syystä taksikuskin seuraksi lyöttäytyi ilmeisesti pari jengiläistä, jotka alkoivat poliisia (jostain aivan tuntemattomasta syystä) ampumaan kadulta ja siinä syntyi pienimuotoinen tulitaistelu, missä lopuksi jengiläiset saivat turpiin ihan huolella.

Oma peli päättyi siihen, kun poliisi ajoi tilanteessa aivan täysiä minun perääni ja itse taas törmäsin toiseen poliisiautoon, mikä tietenkin, niinkuin aikaisemmissakin osissa, pisti poliisit minun perääni.
(Kun poliisi jahtaa muita tai itse pelaajaa, niin se ei kyllä välitä muusta liikenteestä HEVON PERSETTÄ, vaan jyrää kaikki armotta pois tieltä. Välillä saa sellaisen vaikutelman, että poliisit saavan aina takaa-ajotilanteessa kouristuskohtauksen, huivin silmille ja heillä hirttää talla pohjaan.)

Kaiken kaikkiaan näistä pikkaisista vioista huolimatta on kyllä aivan helvetin mieletön peli ja ei tarvii paljoa arpoa, että mitä sitä tekis, kun töistä kotia pääsen, kun tänään on muutenkin lepopäivä eilisen rankan reenin jälkeen! :hyper:

Iltalehden jutun luettua alkoi tulla pelko perseeseen, että paikallisista kaupoista on kuitenkin peli loppunu...

Pitää käyä illalla duunin jälkeen tarkastamassa tilanne.

Mutta eikös sen vois ostaa digitaalisena suoraan pleikkarilta?

Suositut

Back
Ylös Bottom