MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liekköhän tässä se "sisäkuvakulma" ajaessa mikä on ollut muissakin? Takaapäin kuvattu - kuvakulmallahan ei luonnollisesti aja kukaan.

ujoa on kyllä kompattava tuossa mafia 2 ajettavuudessa, ihan huikeeta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onkohan joku oikeesti koskenut tohon sisäkuvakulmaan GTA:ssa joskus, paitsi testatakseen 10sec?

San Andreaksessa oli ihan jees maaseutua kyllä ja kontrastia kaupunkejen välillä. Itelle toiminu kaikki ajot tähän mennessä ekasta GTA:sta lähtösin. Ikinä ei ole tullut mieleen että "Vittu kun on paska ajaa". Eiköhän siitä huomennakin selvitä kunnialla.

Lol mä en ihan oikeasti edes ajatellut että joku ajaa sillä kuvakulmalla joka on takaapäin. Ihan perseestä :D "Sisäkuvakulmalla" kun katsoi sivulle niin näkyi ikkunoista. Joitakin helvetin vaikeita ajotehtäviä olikohan vice cityssä ei ollut hyvä suorittaa sillä kun se kuva oli asetettu ihan asfalttiin kiinni.

Zone-sarja -42%
Huh ku on nyt kauhea odotus ku tilannu pelin ja se on jo tulossa ^^. jotenki on semmonen pikkukakaran itkukohtaus kokoajan tulossa että "millon se tulee?" byäääää "minä haluan sen jo!"

Varmaanki tohon sysipaskaan ajettavuuteen totun äkkiä ja peli on taas tosi mahtava pelattavuudelta.. jotenki musta vaa tuntuu että toi ois pitäny tulla ps4:lle kans, jotenki rajoittaa nää tän hetkiset konsolit tuota potentiaalia vaikka onkin "tappiin asti" tehty peli.

Lol mä en ihan oikeasti edes ajatellut että joku ajaa sillä kuvakulmalla joka on takaapäin. Ihan perseestä :D "Sisäkuvakulmalla" kun katsoi sivulle niin näkyi ikkunoista. Joitakin helvetin vaikeita ajotehtäviä olikohan vice cityssä ei ollut hyvä suorittaa sillä kun se kuva oli asetettu ihan asfalttiin kiinni.

Jooh kaikki GTA:t tullu pelattua läpi sillä kauemmalla takaapäin otetulla kuvalla. Ja jokainen frendi kanssa joka sitä on pelannut on tehnyt samaa. Liekö sitten kun ollaan muinoin totuttu Nitroon, Lotus turbo challengeen yms. niin toi on automaattisesti se "oikea" kuvakulma Arcade-kaahailuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jooh kaikki GTA:t tullu pelattua läpi sillä kauemmalla takaapäin otetulla kuvalla. Ja jokainen frendi kanssa joka sitä on pelannut on tehnyt samaa. Liekö sitten kun ollaan muinoin totuttu Nitroon, Lotus turbo challengeen yms. niin toi on automaattisesti se "oikea" kuvakulma Arcade-kaahailuun.

Tostahan se varmaan johtuu jos on tottunu pelaamaan kaikenlaisia arcade kaahailuja. Itse olen tottunut siihen että aina jos autopelissä on "sisäkuvakulma" niin se on automaattisesti oletus sille millä pelataan.

- - - Updated - - -

No, jotain ensikokemuksia nyt?

Pari tuntia pelasin eilen, ja tehtävien taso on ainankin heti alussa ihan eri luokkaan kun nelosessa. Monttu auki sai olla :D Ajo tuntuma ei ole niin överi realistinen kun nelosessa, mutta ei kyllä mitenkään paskakaan, itelle ainankin maistuu autojen vauhti jne. Muksu äkkiä kouluun ja peli takasin päälle samantien! :D

Ruokiksella pitää käydä hakeen kaupasta. Sitten töiden jälkeen salille ja sit kotiin. Ei kehtaa jättää punttia välistä kun viimeviikollakin jäi sama treeni välistä änärin takia :D

Tuossa nyt näkee tuota ajamista. En oikeen tykkää, jos vertaa IV:n kursailuun, mutta kaipa tuohon tottuisi. Autojen vauriotkin on vähäisempiä. Armeijan lentokoneella pystyy lentelee, ei ihan matkustajakone mitä toivoin kuukausia sitten, mutta I´ll take it.

Kai se on käytävä peli ja paketti pattereita ostamassa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom